بله 100%
شما مدلت رو با فرمت .obj از مایا بیرون بده بعد برو تو zbrush و اونجا import کن و روش کار کن... البته این کار کردن وقتی مناسبه که شما با تمام امکانات و ابزارهاش آشنا باشی... بعد اینکه جزییات رو روی مدلات گذاشتی میتونی با همون فرمت .obj بیرون بدی و بعد تو مایا بازش کنی... البته به نظر من با این سیستم های ما این کار دیونگی هست ... حتی اونایی هم که سیستم های بزرگ دارن این کار رو نمیکنند. ولی خوب میتونی یه ذره از Polygan ها موقع export کم کنی و بعد cage کنی. ولی بازم اونا اینکار رو نمیکنن چون کیفیت به جالبی زیر نمیشه.
میدونی چیکار میکنن ؟
zbrush قابلیت export کردن displacemap رو داره یعنی به شما یه map میده که میبری تو 3d max یا maya و تو material به displace map اضافه میکنی و بعد جزییات روی مدل موقع رندر نمایش داده میشه.
راستي يكي ديگه از خصوصيات با حال zbrush اينه كه وقتي texture ومدل رو export ميكني و به max يا نرم افزار ديگه اي ميبري ديگه به unwarp uvw نيازي نداري و فقط بايد بري روي bump و specular كار كني .. displace رو هم كه ديگه خود zbrush رديفش ميكنه.