phayton

New Member
در آزمون تست کشش سیبک فرمان پراید، سیبک فرمان پژو206، سیبک فرمان سمند، سیبک فرمان پژو 405 و... محور سیبک را در جهت عمودی تحت نیروی کششی قرار می دهند تا از مفصل خود خارج شود. تحمل مفصل را به وسیله نیرویی که در لحظه خروج توپ از مفصل حاصل می شود تعیین می نمایند.



سیبک فرمان پراید، سیبک فرمان پژو206، سیبک فرمان سمند، سیبک فرمان پژو 405 و... قطعات کروی فرمان خودرو و هدایت آن است. سیبک باعث حرکت بدون اصطکاک بین دو قطعه می شود. سیبک ها همواره موقع کار در معرض نیروهای فشاری و کششی هستند. زمانی که سیبک زیر محور چرخ و بالای طبق پایینی قرار بگیرد، محور چرخ به سمت بالا و طبق به سمت پایین متمایل می گردد و در نتیجه باعث کشیده شدن سیبک می شود.

یکی از تست هایی که به شناسایی خرابی های احتمالی سیبک کمک می کند، تست کشش سیبک فرمان خودور می باشد.



کیفیت سیبک فرمان

با ملاحظه به مواردی می توانید از کیفیت سیبک فرمان خود اطمینان حاصل نمایید. اصل مهم و نکته قابل توجه جنس سیبک ها می باشد و حتما باید مورد توجه اساسی قرار بگیرد . اما نکته طلایی به طور ویژه ای اهمیت دارد نحوه صحیح رانندگی می باشد. موقع خرید سیبک باید به یک نکته توجه کنید و آن، جای جوش محل اتصال کلگی سیبک به میله آن است. جنس آلیاژ هم یکی دیگر از موارد مهم است همچنین گردگیر سیبک فرمان باید سالم باشد.



نکاتی درباره تعویض سیبک فرمان پراید

تعمیرات سیستم جلوبندی پراید از لحاظ هزینه به نسبت سایر خودروها کمتر است، ولی شما بتوانید با رعایت یک سری از نکات، همین هزینه ناچیز را به نزدیک صفر برسانید. علائم خرابی سیبک فرمان پراید هم مانند علائم خرابی سیبک فرمان پژو ۲۰۶سیبک فرمان سمند سیبک فرمان پژو ۴۰۵ و.... است. سیبک فرمان پراید هم جزو قطعات با قیمت بالا نیست. نکته قابل توجه اینست که انتخاب سیبک فرمان پراید به هیچ وجه کار سختی نیست، زیرا که تمام مدل های پراید از یک نوع سیبک فرمان استفاده می کنند.



منبع: همه چیز درباره سیبک فرمان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا