تست مدلینگ با ..zbrush..

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام دوستان.
بعد از چند وقت یک فرصت کوچیک پیدا کردم و باز رفتم سر zbrush.
امیدوارم خوشتون بیاد.
این عکسهای با شیدر سرخ رنگ رو از داخل خود zb3 خروجی گرفتم .
موفق باشید.


zb1.jpg


خب حالا که دوستان لطف کردن و کار رو توی front page گذاشتن ، گفتم این کار جدید رو هم همینجا آپلود کنم.:wink:
این کار رو چون از نظر پراکندگی polygon با برنامه ریزی نرفتم واسه همین بدنش یک مقدار کمتر جزییات داره.آخه دیگه اگر از این بیشتر devide میزدم سیستم خیلی کند میشد.

a6.jpg

.............
a5.jpg

.............
a4.jpg

.............
a3.jpg

.............
a2.jpg

............
a1.jpg
 

پیوست ها

  • 22.jpg
    22.jpg
    50.5 کیلوبایت · بازدیدها: 29
  • 33.jpg
    33.jpg
    55.8 کیلوبایت · بازدیدها: 45
  • 44.jpg
    44.jpg
    47.1 کیلوبایت · بازدیدها: 34
آخرین ویرایش:

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
ممنون.
این کار با zbrush 2 هست.
ولی چندتا تست هم با zbrush 3 زدم.ورژن 3 خیلی پیشرفت کرده. واقعا روش ضحمت کشیدن. (ولی نمیدونن که ما اینجا با چندهزارتومن تهیش میکنیم که)
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
علي واقعا عالي شده.
japanese-023.gif


ميخوام بذارمش تو تاپ گالري فقط كار نهايي همينه؟ يا ميخواي باز روش كار كني؟
 

Mandana

Active Member
وووووه.چه خوشگل شده
ایول آقا
یه سوال
تا اونجا که می دونم، بخواین به مکس وارد کنین، باید خط و خطوط رو به آبجکت دوباره نسبت داد.ینی من از زی براش که می بردم مکس، آبجکت ام ساده بود
اما اگه با سینما 4 دی ایمپورت کنین و با فاینال رندر، رندر کنی، دقیقن همون جوری که توی زی براش بوده، اونجا نشون داده میشه
الان توی این طرح ها چین و شکن های صورت و گردن یا زیادی بلور اند یا از اول توی زی براش اینجوری بودن؟
14c9pnk.gif

اما جز این، واقعن خوشگل در اومده.کارات حرف نداره علی جان
127fs3763191.gif


موفق باشی
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
تشکر بابت نظرات.
sara_is_nice_girl ممنون. راستش خودم هم هنوز نمیدونم ... این zbrush3 رو که گرفتم هی با اون دارم دستکاریش میکنم. تا آخر شب شاید یک عکس دیگه هم بزارم ازش.
mandana_ns. این محو شدگی جزییات به خاطر اینه که چینو چروک داخل zbrush رو داخل مکس به صورت normal map روی آبجکت گذاشتم.

اینجا یک سری عکس از مراحل کار میزارم.
 

پیوست ها

  • work-process.jpg
    work-process.jpg
    96.7 کیلوبایت · بازدیدها: 47

Mandana

Active Member
آخری عالی ئه آقا.محشر.باز هم توی مکس رندر شد؟اگه یه توضیحی بدی که چجوری انجام شد خیلی ممنون میشم.چون خیلی طبیعی و عالی در اومد، دقیقن مثل خود زی براش شد.عالی و خسته نباشید میگم
bouquet.gif

موفق باشی برادر
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
ehsan_3dmax << تازه کجاشو دیدی.... :)
بازم ممنون.
mandana_ns << مثل خود زیبراش شد چون توی خود زیبراش دیگه :D اینو دیگه نبردم توی مکس. همونجا خروجی عکس گرفتم.
آخه این شیدری که توی خود زیبراش گذاشتن معرکست...فکر نکنم توی مکس بشه به راحتی اینطوری شیدر ساخت.

EDIT : خوب میبینم که این ورژن 3 یک باگ هم داره. به مشکل خوردم رفتم توی zbrushcentral دیدم ...آره . توی zbrush 3 نمیشه normal map ساخت. واسه همین هم دیگه نمیشه کاراکتر رو آورد توی مکس . مثل اینکه گفتن دو سه هفته دیگه پلاگینش رو میدن. واقعا واسه همچین نرم افزاری خیلی آبرو ریزیه.
اشکالی نداره . ما فعلا با همینش هم حال میکنیم.:wink:
 
آخرین ویرایش:

mahoo painter

مدیر انجمن گرافیک وکتور
تغریبا بدون نقصه
104.gif


رندر سوم
181.gif


بالای گوش و داخلش زیادی صافه

فکر میکنم یخورده چروک بشه طبیعی تره
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
اين آخري عالي شده. فقط يه سوال دارم اينكه براي چشماش نميشد يكمي بهتر كار بشه؟ يعني از اين حالت ساده در بياد و بيشتر روش كار بشه؟
 

pixolator

Member
دارم وسوسه می شم برم دوباره Xbox 360 بخرم !...می دونی یاد چی افتادم...؟...یاد هیولاهای توی Gears Of War ( بهترین بازی سال 2006 برای کل platform ها )نمی دونم توی CGNetworks دیدی مصاحبه با سازنده شو یا نه...مخصوصاً این زیر گلوش خیلی به من چسبید...

خیلی قشنگ شده !
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
sara_is_nice_girl << آره چشماش ساده شده البته توی آخریه تا جایی که شد رفعش کردم.ولی باشه در اولین فرصت یه دستی هم توی چشش میکنم.
pixolator << تشکر. من این بازیو که میگی ندیدم(البته عکسش رو توی سایتها زیاد دیدم ولی زیاد دقت نکردم)..الان سرچ کردم . عجب چیزیه این.باید حتما ببینمش.این واسه pc هم هست؟
موفق باشید.
در ضمن یک کار دیگه هم دارم میزنم با این zb3. کشتم خودمو.(یکی بیاد منو بگیره!)
 

pixolator

Member
برای PC هم حدود 1 سال دیگه می آدش چون با DX 10 و Unreal Engine 3 کار می کنه و فقط روی Vista ساپورت می شه فعلا فقط برای Xbox 360 اومده
من عوضی گفتم سازنده شو...منظورم سازنده چند تا از مدلای هیولا هاش بودش !:wink:
 

pythoN

Active Member
خیلی دوست دارم وقتی میبینم کسای مثل تو قدر موقعیتشونو میدونن و سعی میکنن که از این روزنه یه ی نرم افزاری تو ایران خوب استفاده مکنن :wink:
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
تشکر بابت frontpage . عکسهای کار جدید رو هم صفحه اول آپلود کردم. منتظر نظرات هستم.
;)
 

NabiKAZ

Well-Known Member
خیلی خفنه!
باب شخصیت های فیلم های ترسناکه.
اگر چشم ها و دندونش رو سفید میکردی به نظرم خیلی تاثیر گذار تر میشد.
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
علي فوق العاده شده!
onion001.gif


خيلي خوشم اومد. واقعا خوب كار كردي.
onion048.gif


راستي اين الان ميشه كار نهايي؟ يا اينكه ميشه براي هر قسمتي از بدن يه تكسچر خاص نسبت داد؟ تو zb منظورمه.
onion022.gif
 

modjtaba

Member
ey val ba oon gardan azoleiie movafeghtaram
vaseye oon chaghe ham tedade azolate shekamesho ziad tar koni(6 ya 8 tikke) va diafragmo bebari bala behtare.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا