تری دی کارهای لپ تاپ دار بیان کمک

ali3dm

کاربر VIP
یه مقاله تهیه کردم که میتونه مشکل شما رو در رابطه با قدرت لپتاپ ها در امور گرافیکی حل کنه .اگر خواستید به سری بزنید .

مرسی پژمان جان اطلاعات خوبی بود
ولی رفتم تو سایت دل ، هرلپ تاپی که سفارش دادم که همون سی پی یو هایی که شما گفتین و گرافیک دو گیگ از دوتومن بالاتر میرفت
شما هم که میدونید دوتومن از دسترس ماخارجه!:-?(دلیلشو بهتون گفتم!)!
احتمالا هم همین اکس پی اس رو بگیرم چون قیمت و سخت افزارهای مناسبی داره
(کار من بیشتر مدلسازی و تکسچرینگ هست و کمتر نیازم به رندر میافته)
فکر کنم xpsجواب کارهامو بده
همین طور نیست؟
ولی نگفتین که خازن هاش جامده یا روغنی؟!؟!:wink:

من تا یه هفته دیگه میخوام اینو بگیرم
Dell XPS L501x
قیمت : 1,400,000

حال کن
آخر گرفتی یا شما هم مثل من سر در گمی؟
اگه شما گرفتی من هم میگیرمش!!:rose:
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
مرسی پژمان جان اطلاعات خوبی بود
ولی رفتم تو سایت دل ، هرلپ تاپی که سفارش دادم که همون سی پی یو هایی که شما گفتین و گرافیک دو گیگ از دوتومن بالاتر میرفت
شما هم که میدونید دوتومن از دسترس ماخارجه!:-?(دلیلشو بهتون گفتم!)!
احتمالا هم همین اکس پی اس رو بگیرم چون قیمت و سخت افزارهای مناسبی داره
(کار من بیشتر مدلسازی و تکسچرینگ هست و کمتر نیازم به رندر میافته)
فکر کنم xpsجواب کارهامو بده
همین طور نیست؟
ولی نگفتین که خازن هاش جامده یا روغنی؟!؟!:wink:


آخر گرفتی یا شما هم مثل من سر در گمی؟
اگه شما گرفتی من هم میگیرمش!!:rose:
نه

اینو میخوام بگیرم

HP Envy 15-1104tx
پردازنده:Corei7-820QM,1.73GHz، رم:8GB،.هارد:.640GB،.گرافیک: ATI Radeon 5830 , 1GB


http://sarzamin.ir/index.php?productID=692


این لپ تاپ یکی از مدلهای اچ پی سری Envy 15 است که اخیراً معرفی شده است. بدنه ی کاملاً فلزی، روکش صاف و صیقلی و فوق العاده محکمی دارد. درب نمایشگر آن مشکی فلزی است که همین طراحی را در محل قرار گرفتن دست حفظ کرده است. این بدنه از آلیاژ منیزیوم ساخته شده بنابراین هم سبک است و هم دوام خوبی دارد. ضخامت این دستگاه 2.5 سانتیمتر است.
اچ پی با رویکردی جدید و تغییر 360 ایی در محصولات خود خط تولید رایانه های همراه قدرتمند خود را به روز رسانی کرد. در این سیستم کلید مخصوص HP QuickWeb تعبیه شده که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به بوت کردن سیستم و تنها با زدن این کلید برنامه های کاربردی را اجرا کنید. با زدن این کلید شما می توانید در کمتر از 30 ثانیه به اینترنت، ایمیل، موزیک و فیلم و عکس دسترسی داشته باشید. در پدلمسی سیستم کلید مولتی تاچ جسچر تعبیه شده که برای فعال کردن کارایی پدلمسی بکار برده می شود. با زدن این کلید خیلی ساده و روان می توانید با دستگاه کار کنید و در صورت تمایل می توانید عملکرد آنرا غیرفعال کنید. کلیدهای direct-action صفحه کلید (در مقابل کلیدهای معمولی function) این امکان را به کاربر می دهد تا فوراً تنظیمات چاپگر را انجام دهد و یا بلندی صدای دستگاه را بدلخواه خود تنظیم کند. سرزمین رایانه
یک درایو اپتیکال اختیاری خارجی نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته اند که این امکان را به کاربر می دهد فقط در صورت نیاز از آن استفاده کند، درنتیجه نیازی به تحمل بار اضافی ندارد. در این لپ تاپ دو پورت USB تعبیه شده که قابلیت اتصال سیستم را به دستگاههای خارجی افزایش می دهد. سرزمین رایانه
این لپ تاپ به پردازنده Intel Core i7-820M 1.73GHz، حافظه استاندارد 8GB DDR3، هارد 640 گیگ با سرعت 5400RPM، کارت گرافیک ATI Mobility Radeon HD 5830 و درایو اپتیکال خارجی SuperMulti 8X DVD+/-R/RW با پشتیبانی از فناوری Double Layer تجهیز شده است. لپ تاپ Envy 1104tx دارای نمایشگر 15.6 اینچ با رزولوشن 1920x1080 است که از امکانات Full HD Ultra Brightview Widescreen پشتیبانی می کند.
این لپ تاپ به باتری 6 سلولی لیتیوم یون پلیمر مجهز شده که عمر طولانی دارد. اگر می خواهید درباره اتصالات سیستم اطلاعاتی بدست آورید همین قدر بدانید که علاوه بر دو پورت USB 3.0 یک پورت مرکب I(eSATA+USB 3.0) eSATA Combo، خروجی HDMI، پورت RJ-45/Ethernet، مبدل هدفون، میکروفون و آداپتور AC تعبیه شده است. این دستگاه از کارت خوان دو کاره داخلی Digital Media Reader که از کارتهای Secure Digital و MultiMedia پشتیبانی می کند، تجهیز شده است.
علاوه بر موارد فوق شما می توانید رد پای دوربین Night vision Webcam با فناوری IR LED برای روشن سازی تصویر در محیط های کم نور، سیستم صوتی Beats، بلندگوهای داخلی استریو را در Envy 1104tx ببینید.
این لپ تاپ همچنین از فناوری مولتی تاچ جسچر با امکان استفاده از کلید on/off آن پشتیبانی می کند. شما می توانید با صفحه کلید full size آن که مجهز به کلیدهای موسوم به One touch و کلیدهای Action است بهره مند گردید و عملکرد خود را در دسترسی به برنامه های کاربردی ارتقاء دهید. سرزمین رایانه
این لپ تاپ مجهز به شبکه داخلی محلی 10/100/1000 Gigabit Ethernt LAN (کانکتور RJ-45)، شبکه بی سیم Intel WiFi Link 6200 و امکانات دیگر نظیر ماجولار بلوثوت می باشد. شما می توانید این لپ تاپ 2.3 کیلوگرمی را به راحتی حمل و از قابلیتهای متنوع آن استفاده کنید. سرزمین رایانه
این لپ تاپ جزء قدرتمندترین سیستم های باریک و سبک است که امروز در بازارهای خارجی با قیمتهای مختلفی به فروش می رسد. خاطرنشان می کنیم که نمایشگر Envy به شکل خاصی طراحی شده و صرفاً از ویژگیهای نمایشگرهای معمولی پیروی نمی کند. این لپ تاپ مجهز به یکی از بهترین صفحه نمایش های دنیاست که از بالاترین کیفیت تصویر، بیشتری درجه روشنایی و کیفیت رنگ مخملی در پنل LED برخوردار است. درخشندگی و شفافیت تصویر این نمایشگر باورکردنی نیست. سزمین رایانه
عملکرد، کارایی و قابلیت حمل آسان آن از مشخصه های کم نظیر این سیستم محسوب می شود که قدرتمندی عملکرد آن را مرهون پردازنده چهار هسته ایی اینتل هستید.
ویژگیهای اصلی لپ تاپ HP Envy 15-1104tx
پردازنده Core i7-820QM با سرعت 1.73گیگاهرتز، حافظه نهان 8 MB L2 Cache و سرعت باس 1333مگاهرتز
حافظه 8 گیگ DDR3 (ترکیبی از دو حافظه 4GB)
حداکثر حافظه با قابلیت پشتیبانی از 16GB DDR3
چهار شیار حافظه
هارد 640 گیگ
درایو اپتیکال خارجی SuperMulti 8X DVD-+R/RW با پشتیبانی Double Layer
نمایشگر Full HD HP Ultra Brightview Widescreen
کارت گرافیک ATI Mobility Radeon HD 5830 با حافظه اختصاصی 10245مگابایت
دو پورت USB 3.0 و یک پورت eSATA، پورت ترکیبی (eSATA Combo (eSATA+USB 3.0، خروجی HDMI، پورت RJ-45/Ethernet، مبدل هدفون و میکروفون و آداپتور AC
کارت خوان حافظه دوکاره داخلی Digital Media برای کارتهای Secure Digital و مولتی مدیا
دوربین داخلی همراه با نور IR LED با قابلیت دید در شب و محیط های تاریک
سیستم صوتی Beast Sound System
بلندگوهای داخلی استریو
مجهز به کلیک پد اچ پی با پشتیبانی از کلید خاموش / روشن مولتی تاچ جسچر
صفحه کلید کامل با کلیدهای میانبر One touch و کلیدهای Action
رابط کاربری شبکه 10/100/1000 Gigabit Ethernt LAN (به همراه کانکتور RJ-45)
فناوری شبکه بی سیم Intel WiFi Link 6200
ماجولار بلوتوث
باتری 6 سلولی لیتیوم یون پلیمر
نرم افزارهای نصب شده در این سیستم عبارتند از:
برنامه 60 روزه Office 2007، آنتی ویروس 60 روزه نورتون، مجموعه جامع Cyberlink DVD Suite، نرم افزار 20 روزه Muvee Reveal، نرم افزار آکوربات ریدر، فلش پلیر، shockwave پلیر، برنامه Spore Creature Creator، Motorola SoftStylus، HP Total Care Setup، HP Advisor، دستیار HP Wireless Assistant، HP Help & Support Center، HP Software Update، HP MediaSmart و بالاخره HP Games Powered .
پردازنده Intel Core i7-820QM
این تراشه جزء پردازنده های چهار هسته ایی فوق پیشرفته است که در سال 2009 عرضه شد و از فن آوری Hyperthreading پشتیبانی می کند. بنابراین با داشتن چنین فن آوری قادر است بطور همزمان بر روی 8 رشته کار کند.
این تراشه بواسطه داشتن حالت Turbo Mode با سرعت 3.06 گیگاهرتز کار می کند، بنابراین این امکان را می دهد که برنامه های کاربردی تک هسته ایی و بازیهای رایانه ایی را با سرعت فوق العاده ایی اجرا کند.
تراشه چهار هسته ایی Core i7 مجهز به یک کنترلرحافظه برای حافظه (DDR3 (1066 /1333 است، درنتیجه عملکرد حافظه آن بسیار خوب خواهد بود. این پردازنده همچنین، بر اساس معماری میکرو هسته که بسیار شبیه به CPUهای دو هسته ایست، ساخته شده است، پس عملکرد آنها در هر مگاهرتز (صرفنظر از کنترلر حافظه، فن آوری hyperthreading و توربو پیشرفته) یکسان است.
میزان مصرف برق این تراشه 45 وات است که برای CPU لپ تاپ زیاد است، و این امر بدلیل حالت Turbo Mode است، پس نتیجه می گیریم که این تراشه برای لپ تاپهای بزرگ کاملاً مناسب است و عملکرد بسیار خوبی را ارائه خواهد داد.
کارت گرافیک ATI Mobility Radeon HD 5830
این کارت گرافیک با پشتیبانی از فن آوری DirectX 11 یک تراشه گرافیکی پیشرفته ایست که توسط کمپانی AMD برای لپ تاپها طراحی شده است. این تراشه به لحاظ تکنیکی بدون پشتیبانی از حافظه گرافیکی سریع GDDR5 سرعت مناسبی دارد. این کارت گرافیک مانند سایر کارتهای سری HD 5800 بر اساس تراشه HD 5770 (RV840) دسکتاپ ساخته شده است.
رابط کاربری حافظه این تراشه مجهز به دو کنترلر 64 بیت است که جمعاً باس حافظه 128 بیت را پشتیبانی می کند و قادر است به حافظه 1024مگابایت DDR3 دسترسی پیدا کند.
این تراشه دارای 800 MADD هسته (به نام Stream Processors) است که در 5 گروه 160تایی دست بندی شده است. این هسته از تکنولوژی DirectX 11 در سخت افزار (Tessellation, OIT, Post-Processing, Shadows, HDR Texture Compression) پشتیبانی می کند. بعلاوه عناوین 16 Rops, 40TMUs و 40 TAUs در این تراشه دیده می شوند.
طبق اظهارات AMD، تراشه های سری HD 5000 در زمینه ی انجام امور محاسباتی عمومی توسعه یافته اند، در حالیکه سری HD 4000 از این مزیت برخوردار نیست. بنابراین عملکرد برنامه های کاربری که از تکنولوژی ATI Stream, OpenGL و DirectCompute پشتیبانی می کنند، بسیار قابل توجه است.
همچنین عملکرد سه بعدی این کارت گرافیک در کلاس GTS 250M-GTX 260M می باشد و قادر است بازیهای رایانه ایی را با سرعت فریم قابل ملاحظه ایی اجرا کند. این کارت گرافیک امکان اجرای انواع بازیها را با سرعت فریم مطلوب می دهد.
در این تراشه پردازنده پیشرفته ی ویدیویی (UVD2) جهت رمزگشایی فایلهای ویدیویی HD تعبیه شده است. این کارت قادر است دو عملیات رمزگشایی فایل HD را بطور همزمان انجام دهد، البته ناگفته نماند که به پنهای باند کافی حافظه نیاز دارد.
یکی از قابلیتهای ویژه کارتهای سری HD 5000 قابلیت انتقال فرمتهای صوتی HD مانند Dolby True HD و یا DTS HD Master Audio با 8 کانال و فرکانس 192کیلوهرتز/برای 24 بیت پورت HDMI 1.3a است.
این تراشه مانند مدلهای مشابه دسکتاپ از قابلیت Eyefinity پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید سیستم را به 6 مانیتور جداگانه متصل کنید. البته به تعداد نمایشگرها و نوع خروجی نمایشگر نیز بستگی دارد. در آخر نیز به برق مصرفی این تراشه اشاره می کنیم که به گفته ی AMD میزان مصرف برق این تراشه 24 وات می باشد.


تحلیل وبررسی : کاری از گروه نرم افزاری سرزمین رایانه
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
lcd لب تاپ hp رفلکت وحشتناکی داره ها من تو چنتا مدل دیدم حتی بازتاب نور هم محو میکنه lcd و هیچ چیزی دیده نمیشه رو این خیلی دقت کن
 

ali3dm

کاربر VIP
نه

اینو میخوام بگیرم

hp envy 15-1104tx
پردازنده:corei7-820qm,1.73ghz،رم:8gb،.هارد:.640gb،.گرافیک: ati radeon 5830 , 1gb

به نظرت همون اکس پی اسه بهتر نبود؟
چون گرافیک دو بود و جی فورس
درضمن قیمتش هم پایین تر بود
با یک و هشصد میشه از این بهتر هم پیدا کرد(البته به نظر من)
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
آره راست میگی:cry:

بچه ها راسته میگن دل ال سی دیس به درد نمیخوره؟؟؟:cry:
 

ali3dm

کاربر VIP
مدل اكس پي اسه ال اي ديه نه ال سي دي
بدرد ميخوره ولي يكمي كوچيكه واسه كار تري دي

خودت هنوز به نتيجه اي رسيدي؟
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
من به احتمال زیاد پنجشنبه میرم تهران همون xps رو میخرم دیگه .. پول ندارم:sad:

موفق باشی
 

ali3dm

کاربر VIP
راست میگی
واسه ما فقیر فقرا همین مدل هم با این قیمت غنیمته
چی شد گرفتیش یا نه؟
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام به همگی

راستش چون به دلیل علاقه شخصی، زیاد به بازار های تهران مثل رضا و ایرانیان و هر چی توو اون منطقه هست سر میزنم تا ببینم چی اومده و چه قیمتی ، گفتم یک تاپیک جدا گونه بذارم واسه همین امر . در مورد لپتاپ هم یک مدل عالی پیداکردم که قیمتش از خودشم جلبتر و بسیار پایین هست .

موفق باشید :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا