ترفندهای سئو در سال ۲۰۱۹ – قسمت اول

seprah

New Member
seo-2019-top-.png


ترفندهای سئو دائم در حال تغییر و به روز شدن هستند. همه ی ما می‌دانیم که موتورهای جستجو هر سال الگوریتم‌های سخت گیرانه‌تری را برای ارائه نتایج دقیق‌تر و بهتری به کاربران، به کار می‌گیرند. شما هم برای اینکه بتوانید به خوبی خودتون رو با این الگوریتم‌ها سازگار کنید باید مرتبا استراتژی سئو خود را به روز کنید. برای همین ما به عنوان یکی از شرکت‌هایی که سئو در اصفهان انجام می‌دهند تصمیم گرفتیم به بررسی ترفندهای سئو در سال 2019 بپردازیم.



ترفندهای سئو شماره ۱۰: جواب‌های کوتاه گوگل:
اگر تا به حال در گوگل درباره چیزهایی مثل: بهترین رنگ‌ها، اسکار دستور پخت غذا و… جستجو کرده باشید قطعا با این صفحه روبرو شدید.

seo-2019-responsive-google.png


جواب‌هایی که گوگل به ما می‌دهد بر اساس اطلاعات سایت‌های مختلف است. همون‌طوری که در عکس می بینید، گوگل در جواب سوال بهترین رنگ‌ها به ما اطلاعاتی خلاصه از یک وب‌سایت داده است.

برای این‌که متوجه بشیم مزایای این صفحه برای ما چیست اول باید بررسی کنیم که هدف اصلی ما از سئو چه چیزی است؟ ما با بهینه سازی تلاش می‌کنیم که کاربرهای بیشتری ما را ببینند. و وقتی کاربرهای بیشتری لینک ما رو میبینند احتمال این‌که وارد سایت ما بشن هم بالاتر میرود. حالا شاید بهتر متوجه بشید که این صفحه چطور به ما کمک می‌کند. این صفحه یه بخش بزرگ از صفحه نتایج جستجو رو به ما اختصاص می‌دهد که شانس دیده شدن سایت را خیلی بالا می‌برد.

با رقابت شدیدی که توی صفحه نتایج به‌وجود اومده است، از تبلیغات گوگل گرفته تا … هر چه لینک سایت بزرگ‌تر نمایش داده شود بشه قطعا ورودی ارگانیک بیشتری رو خواهیم داشت.

گوگل اسم این صفحه‌ها رو انسر باکس (جعبه پاسخ) گذاشته. اما ما چطوری می‌تونیم توی این انسر باکس‌ها قرار بگیریم؟ ما برای استفاده از این قابلیت باید از فیچر اسنیپ‌ست‌ها استفاده کنیم. ما یکی از متخصص‌های سئو در اصفهان هستیم پس اگر اطلاعات بیشتری درباره فیچر اسنیپ‌ست‌ها لازم دارید می‌تونید با ما تماس بگیرید.



ترفندهای سئو شماره ۹: یادگیری ماشین.

سال ۲۰۱۵ گوگل تصمیم گرفت که الگوریتمی به نام رنک برین رو طراحی کند تا رفتارهای انسان‌ها رو توی جستجوها بررسی کند. هدف گوگل از این الگوریتم جدید این بود که نتیجه‌های دقیق‌تر و مرتبط‌تری را ارائه بدهد.

این الگوریتم rank brain به علاوه بررسی رفتارهای کاربرها، مسئول جواب دادن به عبارت‌هایی که تا حالا جستجو نشده اند، است. شما می‌توانید با کمک این الگوریم و استفاده از جستجوهای جدید حجم زیادی از ورودی‌های ارگانیک داشته باشد.



ترفندهای سئو شماره ۸: جستجو‌های غیرمتنی هم برای سئو مهم اند.
Untitled-2.png




قطعا پیش آمده که یه عکس یا صدا رو جستجو کرده باشید. این مدل جستجو کردن‌ها میتونه آینده بهینه سازی برای موتورهای جستجو باشد. شاید از دید مخاطب جستجو کردن عکس با متن تفاوتی نداشته باشد، مثلا اگه کاربر عکس سی و سه پل رو جستجو کند ممکن است نتایج برای اون تفاوتی نداشته باشه. اما از نظر سئو در اصفهان ، سی و سه پل و عکس سی و سه پل تفاوت بسیاری دارند.

حتی ممکن است جستجوها به صورت مکالمه با دستیارهای صوتی انجام بشوند. در اینصورت سئو صرفا درباره پرسخ‌ها و پاسخ‌ها نیست. بلکه درباره مکالمه‌های روزانه شما و دستیار صوتی‌تون هست.

ممکنه هنوز در دوران طلایی جستجوهای غیرمتنی نباشیم ولی باید قبول کنیم که این مدل جستجوها آینده سئو اند.



ترفندهای سئو شماره ۷: سئو داخلی، برگ برنده!
اهمیت سئو داخلی فقط برای امسال نیست. سئو داخلی همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو بوده، هست و خواهد بود. سئو داخلی از اون کارها نیست که یک‌بار اون را انجام بدهیم و فراموشش کنیم. ما هنوز آمارهای فوق‌العاده‌ای رو از سئو داخلی سایت‌ها می‌بینیم که تاثیر اون رو به ما ثابت می‌کند. خیلی کم پیش می آید که این آمار رو از چیزهای دیگه توی دنیای سئو ببینیم.

سئو داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو است

برای این‌که بهتر با سئو داخلی نتیجه بگیرید باید به این هشت نکته بسیار مهم دقت کنید:

  • سوال‌های کاربرها رو با محتوایی که تولید می‌کنید، حل کنید. در حقیقت این پاسخ شماست که اون‌ها رو به سایت‌تان میارد.
  • اگر توی سایت‌تون قابلیت سرچ دارید مطمئن بشید به خوبی کار می‌کند و نتایج درست رو نشون می‌دهد.
  • راه جذب مخاطب رو کوتاه کنید تا کاربرهای وفادار بیشتری داشته باشید. این کاربرهای وفادار زمان بیشتری رو توی سایت شما می‌گذرونن که به عملکرد سئو شما خیلی کمک می‌کند.
  • پشتیانی خودتون رو قوی کنید و سریع جواب سوال کاربرها را بدهید. کاربرها دوست ندارن منتظر بمانند.
  • کاربرانی که به سایت شما بر می‌گردن باید بتوانند به راحتی چیزهایی رو که لازم دارند پیدا کنند.
  • استفاده از سایت‌ را برای کاربرها راحت کنید. کاربرها برای سختی کشیدن به سایت شما نیامده اند.
  • اگر لازم است راهنمای استفاده از سرویس‌تان رو حتی با تصویر توضیح بدید تا استفاده ازش را برای کاربران‌تان ساده‌تر کنید.
  • اگر کاربرها میخواهند آدرس شما رو پیدا کنند، باید بتوانند سریعا این کار را بکنند.


ترفندهای سئو شماره ۶: سئو فنی و اهمیت آن.
46692.png


هر چقدر که سایت شما سئو داخلی خوبی داشته باشد اما از نظر سئو فنی خوب نباشد شما نمی‌توانید نتیجه بگیرید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو فنی هم این است که سایت شما از لحاظ فنی قوی و سریع باشد. نکته دیگه هم که باید بهش دقت کرد اینه که سایت شما باید توی همه سیستم‌ها و مرورگرها به خوبی نمایش داده شود.

سرعت و تجربه کاربری سایت‌تون از مهم‌ترین فاکتورهایی هستن که موتورهای جستجو خیلی مهم اند. یعنی اگه سایت شما از نظر گوگل، بینگ یا… کند باشه اونا کمتر شما رو نشان می دهند و شما قسمت زیادی از ورودی‌های ارگانیک خودتون رو از دست می دهید . جدا از بحث سئو، کاربرها خیلی زود از دیدن سایت‌های کند صرفه نظر می‌کنند و دیگه به سایت شما سر نمی‌زنند.

اگر که نمی‌دانید چطوری باید به خوبی سئو فنی را انجام دهید، ما یکی از آژانس‌هایی هستیم که خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان انجام می‌دهیم.
طراحی سایت از خدمات دیگر شرکت آروند است



این قسمت اول ترفندهای سئو در سال ۲۰۱۹ بود، شما می‌تونید قسمت دوم این بلاگ رو از اینجا مطالعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا