ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه

tatschool

Active Member

انواع مهاجرت تحصیلی به فرانسه​

فرانسه سالانه حدوداً ۳۰۰۰۰۰ دانشجو را از کشورهای خارجی برای ادامه تحصیل جذب می‌کند. عموماً افرادی که این کشور را به عنوان مقصد خود در نظر می‌گیرند، مزایای هم‌چون هزینه‌های پایین برای تحصیل یا سطح علمی بالای دانشگاه‌های این کشور را مد نظر قرار می‌دهند.

برای ترجمه مدارک تحصیلی خود برای سفارت فرانسه می ‌توانید به یکی از دارالترجمه های رسمی در سراسر کشور مراجعه کنید.
برای اقامت در این کشور می‌توانید از ویزای شینگین، ویزای توریستی یا انواع دیگر ویزا استفاده کنید، اما برای نوجوانان و جوانان بهترین نوع ویزا تحصیلی خواهد بود. نظام علمی این کشور نیز همانند بسیاری از کشورهای دیگر از پیش دبستانی تا مقطع دکتری را پوشش می‌دهد که اصطلاحاً به آن سیستم بولونیا گفته می‌شود.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مدارس این کشور​

در این کشور مدارس دولتی و خصوصی برای تحصیل وجود دارند که مدارس دولتی برای آموزش از زبان فرانسوی و مدارس خصوصی از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند. مدارس دولتی این کشور تقریباً هیچ هزینه‌ای برای والدین در پی نخواهند داشت، اما مدارس خصوصی شهریه‌های ثابتی دارند که بایستی پرداخت شوند.

دوره پیش دبستانی در فرانسه اختیاری است و سنین ۶ تا ۱۱ سال در دبستان، سنین۱۱ تا ۱۸ در دبیرستان‌های این کشور مشغول به تحصیل خواهند شد. دبیرستان‌های این کشور شامل college برای سنین ۱۱ تا ۱۵ سال و lycee برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال هستند.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مقطع کارشناسی​

برای آموزش در این مقطع، دانشگاه‌های این کشور زبان انگلیسی را به کار می‌برند و برای پذیرش در این دانشگاه‌ها لازم است نمره آیلتس حداقل ۶ را داشته باشید. دوره کارشناسی در فرانسه با توجه به رشته انتخاب شده بین ۳ تا ۴ سال به طول خواهد انجامید و در طی این بازه دولت این کشور اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته را به شخص خواهد داد.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مقطع کارشناسی ارشد​

این مقطع برای دانشجویان بین ۲ تا ۳ سال طول خواهد کشید و می‌توانند در این پروسه ویزای همراه هم دریافت کنند. برای تحصیل در این مقطع نیاز به مدرک معتبر لیسانس و نامه پذیرش از دانشگاه‌های داخل کشور دارید. به علاوه لازم است نمره آیلتس شما بین ۶ تا ۶.۵ باشد تا امکان پذیرش آسان‌تری داشته باشید.

برای دریافت اجازه کار دانشجویی در طول تحصیل باید تاییدیه اداره مهاجرت این کشور را داشته باشید و به کمک آن می‌توانید تا ۲۰ ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شوید.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مقطع دکتری​

عموماً دانشجویان متقاضی برای این مقطع بورسیه تحصیلی دریافت می‌کنند و به این وسیله می‌توانند وارد فرانسه شوند. برای این منظور لازم است مدرک فوق لیسانس از یک دانشگاه معتبر داشته باشید و از قبل پذیرش یک دانشگاه را دریافت کرده باشید.

طول این دوره بین ۳ تا ۵ سال متغیر خواهد بود و عموماً صرف پروژه‌های تحقیقاتی و علمی می‌شود و در مواردی می‌توانید در ازای این تحقیقات، حقوق هم دریافت کنید.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی فرانسه​

ویزای تحصیلی در این کشور شامل چند نوع مختلف می‌شود که در زمان اعتبار با هم تفاوت هستند. با توجه به هدفی که از این کار دارید، باید یکی از انواع کوتاه مدت یا بلند مدت ویزای این کشور را درخواست دهید.

از جمله الزاماتی که باید در ابتدای راه آن‌های را فراهم کنید، ترجمه مدارک هویتی و ترجمه مدارک تحصیلی خواهد بود. این مدارک در ادامه می‌بایست به سفارت این کشور تحویل داده شوند و نتیجه نهایی با توجه به نوع درخواست شما برای ویزا، مدتی به طول خواهد انجامید.

ادامه متن را اینجا ببین:
ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه | دارالترجمه رسمی تات
 

جدیدترین ارسال ها

بالا