ترجمه‌ی یک راهنمای عکاسی برای تازه‌کارها

qschalchi

New Member
اگر این مطلب را می‌خوانید، احتمالاً کنجکاو بوده اید که چگونه شروع به گرفتن عکس‌های آنالوگ و لذت بردن از تمام آنچه عکاسی فیلم ارائه می‌دهد، کنید. من قطعاً می‌توانم این را درک کنم - جادوی عکس گرفتن از فیلم می‌تواند هر کسی را عاشق کند. اول از همه، من می‌خواهم از دنیای شگفت انگیز فیلم بسیار گرم به شما خوشامد بگویم و در مرحله دوم، به شما بگویم که شما در مکان درست قرار گرفته اید. بیا شروع کنیم.

بهترین راهنمای عکاسی فیلم برای مبتدیان این امکان وجود دارد که در ابتدا عکاسی از فیلم کمی ترسناک به نظر برسد، زیرا چند مفهوم جدید برای یادگیری وجود دارد، اما صادقانه بگوییم اگر اصول اولیه را کاملاً شفاف و روشن کنید، بقیه موارد صرف آزمایش و لذت است. به همین دلیل این راهنما را برای شما ایجاد کردم.

این راهنما ساخته شده است تا ورود شما به دنیای عکاسی آنالوگ را تا حد ممکن آسان و شفاف کند. این بدان معنی است که من نکات فنی پیچیده را کنار گذاشته و تا حد ممکن ساده کرده‌ام تا اطلاعات اساسی را به روشی آسان به شما ارائه دهم. برای کمک به ساختن آن یک سفر سرگرم کننده و در دسترس فیلم، من راهنما را به این ۵ سوال ساده تقسیم کرده‌ام.

اصول اولیه ای که باید درباره دوربین‌های آنالوگ بدانم چیست؟ با چه دوربین‌های آنالوگ می‌توانم شروع کنم؟ اصولي كه بايد درباره فيلم بدانم چيست؟ برای شروع از کدام فیلم‌‌ها ایده آل است؟ بعد از فیلمبرداری فیلمم چه گزینه هایی دارم؟ با کلیک بر روی سوال مربوطه می‌توانید مستقیماً به پاسخ‌های مورد نیاز خود بپردازید.

در راهنمای فیلم برای مبتدیان فیلم من همچنین سه فیلم ایجاد کرده‌ام - فقط درصورتی که تماشای YouTube را به خواندن متن ترجیح دهید - که دقیقاً همان اطلاعات را در بر می‌گیرد. قسمت ۱ قسمت ۲ قسمت ۳ قسمت ۱ دو سوال اول را شامل می‌شود و همه چیز در مورد دوربین‌های فیلم است - اصول اولیه چیست و از کجا باید شروع کنم.

قسمت ۲ دو سوال در مورد فیلم‌های مختلف و اینکه بهترین مکان برای شروع کجاست را پوشش می‌دهد. و قسمت ۳ به س finalال آخر پاسخ می‌دهد: "چه اتفاقی می‌افتد وقتی که من عکس گرفتن را تمام کردم و می‌خواهم نتایج را ببینم؟" هر سه فیلم را می‌توان در بالا تماشا کرد - اما اگر ترجیح می‌دهید بخوانید، بخشی را رد کنید و ما مستقیماً به پاسخ‌‌ها خواهیم پرداخت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا