Moralist-Boy
Member
سلام .
این کار رو توی اوقات بیکاریم انجام دادم .
بیشتر یه طرح کلی توی ذهنم بود که کار رو که ببینید متوجه میشید .
از نظر معنایی می خواستم کارم یه پیغامی رو برسونه ( که البته فکر می کنم چند تا آیتم دیگه صحنه م لازم داره که جالب تر بشه ولی هنوز تصمیم نگرفتم چیا می تونه باشه )
یه جورایی طنز هم خواستم قاطی کار باشه !
از لحاظ تکنیکی تمرین خوبی شد برای من :
اول از همه برای استودیو رندر :
چون همیشه از FG استفاده می کردم و در صورت لزوم GI هم بهش اضافه می کردم . اینبار برای رسیدن به کنتراست بیشتر تنها از GI استفاده کردم و خیلی خوشم اومد .
دوم برای تمرین sss که متریال تخم مرغ هستش و اینکه تاثیر نور های gi رو روش امتحان کنم .
سوم هم برای تکسچرینگ : که همیشه یه جورایی توی کارام ازش در می رفتم ولی الان دیگه انجامش دادم .
منتظر نظراتتون هستم .
راستی کار توی مکس 2010 هست .
رندر با منتال ری .
چون توی خونه مانیتورم lcd بود نورش خیلی خوب به نظرم میومد .
اومدم سر کار دیدم خیلی افتضاح تاریک شد که مجبور شدم با فتو شاپ level ش رو دستکاری بکنم .
موفق باشید .
یه رندر دیگه که آخر و عاقبت این بنده ی خدا رو نشون میده :
این کار رو توی اوقات بیکاریم انجام دادم .
بیشتر یه طرح کلی توی ذهنم بود که کار رو که ببینید متوجه میشید .
از نظر معنایی می خواستم کارم یه پیغامی رو برسونه ( که البته فکر می کنم چند تا آیتم دیگه صحنه م لازم داره که جالب تر بشه ولی هنوز تصمیم نگرفتم چیا می تونه باشه )
یه جورایی طنز هم خواستم قاطی کار باشه !
از لحاظ تکنیکی تمرین خوبی شد برای من :
اول از همه برای استودیو رندر :
چون همیشه از FG استفاده می کردم و در صورت لزوم GI هم بهش اضافه می کردم . اینبار برای رسیدن به کنتراست بیشتر تنها از GI استفاده کردم و خیلی خوشم اومد .
دوم برای تمرین sss که متریال تخم مرغ هستش و اینکه تاثیر نور های gi رو روش امتحان کنم .
سوم هم برای تکسچرینگ : که همیشه یه جورایی توی کارام ازش در می رفتم ولی الان دیگه انجامش دادم .
منتظر نظراتتون هستم .
راستی کار توی مکس 2010 هست .
رندر با منتال ری .
چون توی خونه مانیتورم lcd بود نورش خیلی خوب به نظرم میومد .
اومدم سر کار دیدم خیلی افتضاح تاریک شد که مجبور شدم با فتو شاپ level ش رو دستکاری بکنم .
موفق باشید .
یه رندر دیگه که آخر و عاقبت این بنده ی خدا رو نشون میده :
پیوست ها
آخرین ویرایش: