غیره تخریب slow motion

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
احسان جان توی این کار هم از مکس اسکریپت استفاده کردی آیا؟
به نظرم بهتر بود یه آبجکت بهتر رو انتخاب می کردی برای شکستن و تعداد تیکه های آبجکتت رو هم بیشتر می کردی که اینطوری جالب تر می شد.
 

sabalangraphic

کار بر متخصص افتر افکتز
سلام
خدا قوت
آقا من كه سر در نميارم ولي به نظرم دايناميكش خوب در نيومده:دي
آدم حس ميكنه تيكه ها همينجوري الكي تو هوان واسه خودشون
:Rose:
 

Elton John

Member
احسان جان توی این کار هم از مکس اسکریپت استفاده کردی آیا؟
به نظرم بهتر بود یه آبجکت بهتر رو انتخاب می کردی برای شکستن و تعداد تیکه های آبجکتت رو هم بیشتر می کردی که اینطوری جالب تر می شد.



آره برای تیک تیکه کردن جسم از یک اسکریپت دستی ساخت آقای Jefferson D. Lim استفاده کردم
برای شبیه سازی هم از رکتور مکس استفاده کردم
با هاتون موافقم و لی یه خرده تنبلی میکنم اینم زمانی که بیکار بودیم زدیم
:green:




سلام
خدا قوت
آقا من كه سر در نميارم ولي به نظرم دايناميكش خوب در نيومده:دي
آدم حس ميكنه تيكه ها همينجوري الكي تو هوان واسه خودشون
:Rose:

کل شبیه سازی تو 70 فریم انجام شده
من این 70 فریم رو به 8500 واحد تقسیم کردم تا به این سرعت برسم چون اصلا جزئیات در زمان واقعی دیده نمیشد
سرعت گلوله رو هم 500 متر بر ثانیه گذاشتم
در مورد تیکه ها باید بگم که اگه بخایم کل انیمیشنو تو slow motion نگاه کنیم 5 دقیقه ای طول میکشه
تیکه ها در در دقایق آخر کم کمک رو زمین میوفتن
به دلیل حجم بالا ویدئو نتونستم کل شبیه سازی رو آپ کنم

این جا میتونید همین شبیه سازی رو تو زمان واقعی ببینید
دانلود از اینجا:


کد:
http://s1.picofile.com/file/6803617702/real_time.rar.html
 

*farshid*

کاربر VIP
فکر کنم کارت از نظر اشل مشکل داشته باشه ... وقتی اجسام بهمدیگه برخورد میکنن عکسالعملشون خیلی شدیده ... انگار چند تا فنر پیش فشرده بهم برخورد کردن ...
اسکریپت دستی این آقا رو فراموش کن ... rayfire رو نصب کن ... کلیه این عملیات رو خیلی یهتر و ساده تر و دقیقتر میتونه برات انجام بده ... مخصوصا defragmentation فوق العاده قوی ای داره ...
موفق باشی
 

Elton John

Member
فکر کنم کارت از نظر اشل مشکل داشته باشه ... وقتی اجسام بهمدیگه برخورد میکنن عکسالعملشون خیلی شدیده ... انگار چند تا فنر پیش فشرده بهم برخورد کردن ...
اسکریپت دستی این آقا رو فراموش کن ... Rayfire رو نصب کن ... کلیه این عملیات رو خیلی یهتر و ساده تر و دقیقتر میتونه برات انجام بده ... مخصوصا defragmentation فوق العاده قوی ای داره ...
موفق باشی


این صحنه همونطور که گفتم در یک ثانیه یا کمتر و در ثانیه دوم ذرات به اطراف حرکت میکنند
گلوله به گوشه با سمت چپ برخورد میکنه در نتیجه بیشترین نیرو رو همون قسمت تقبل میکنه
و بعدش کل نیرو به قطعات دیگه سرایت میکنه برای همین جسم همچین حالتی دیده میشه حالت انفجار
گوی شیشه ای

روش زیاد کار نکردم فقط یک بار شبیه سازی و رندر گرفتم آخه کامپیوتر درست و درمونی نداریم
 

main

Well-Known Member
خوبه ولی همون طور که دوستان گفتند کار از پایه یکم مشکل دارهـــ
موفق باشی
 

deli2

Member
سلام
با این که گفتی زیاد روش کار نکردی ولی ای کاش یه Gravity داشت بهتر میشد
یا حداقل تیکه ها روی زمین میفتادند و ....

اون rayfire که فرشید گفت واسه تخریب عالیه ، واقعا کارای عجیبی میکنه
 

Elton John

Member
سلام
با این که گفتی زیاد روش کار نکردی ولی ای کاش یه Gravity داشت بهتر میشد
یا حداقل تیکه ها روی زمین میفتادند و ....

اون rayfire که فرشید گفت واسه تخریب عالیه ، واقعا کارای عجیبی میکنه

گراویتی داره سرعتش هم 10m/s
کل شبیه سازی پنج دقیقه است ولی اجسام سرعت اولیه شون زیاده در فاصله دورتر رو زمین میفتند این فقط یه
چند ثانیه از شبیه سازی بود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا