AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.بالاخره این پروژه عظیم به پایان رسید.عظمتی بود برای خودش.
به شدت مدلینگش سنگین بود.چون پلان هاشون داغون بود و مرتب عوض هم میکردن.
مدلسازی تقیربا 90 درصد توی اتوکد 2014 انجام شد وبعد وارد مکس شد.
برای مدیریت بهتر طبقه به طبقه وارد مکس شد.اول لابی بعد طبقات و مبلمان گذاری ها انجام میشد.
فضا زیاد داشت فقط رندر نمای بیرونی و لابی رو میزارم براتون.
توی مکس مدلسازی کف مثلا دستی کامل انجام شد.چون که باید بصورت شعاعی تایل های 60 در60 درست میشد.
آدم ها رو توسط مکس 2014 که خودش کلی آدم شبیه سازی میکنه گذاشتم.منتها برای اینکه بتونم توی فتوشاپ آدم گزاری اصولی انجام بدم 2 بار رندر گرفتم.فضای مخصوص آدم رو یه بار با آدم و یه بدون آدم ( برای نهایی ) گرفتم.بعد آدم های فتوشاپ رو دقیقا به اندازه واقعی جا نمایی کردم.
مدلسازی پنجره های نمای بیرونی دقیقا دونه دونه با اتوکد مدل شد.چون هیچ ترفندی جواب گو نبود برای اینکه طبق نقشه معماری به اندازه های مختلف در بیاد.
اون سنگ سیاه عمومی بدنه که توش چراغ کار شده با یه ترفند خودم!! ترکیب 6 لایه تکسچر با displacment مدل شد.اگه میخواستم مدل کنم شاید 1 روز کامل وقت میگرفت اما چون رو کم کنی بود توی شرکت کرنومتر زدیم توی 16 دقیقه جمع شد!
موقع رندر تقریبا 15 دقیقه توی هنگ بود بعد رندر تازه شروع میشد!! کلی طول کشید صحنه رو مدیریت کردم که هنگ به صفر رسید و تقریبا رندرها هرکدوم 4 ساعت طول کشید.
می دونم رندر خیلی هنری و آرتیستی نشده اما بچه هایی که تجربه چنین پروژه های بزرگی رو داشتن میدونن جمع کردن این جور کارها 1 نفره (البته فقط فاز مکس توی اتوکد 2 تا از همکارام بودن ) یه هفته ای کار هرکسی نیست.
سیستم هم core i7 رم 16 گیگ.
به شدت مدلینگش سنگین بود.چون پلان هاشون داغون بود و مرتب عوض هم میکردن.
مدلسازی تقیربا 90 درصد توی اتوکد 2014 انجام شد وبعد وارد مکس شد.
برای مدیریت بهتر طبقه به طبقه وارد مکس شد.اول لابی بعد طبقات و مبلمان گذاری ها انجام میشد.
فضا زیاد داشت فقط رندر نمای بیرونی و لابی رو میزارم براتون.
توی مکس مدلسازی کف مثلا دستی کامل انجام شد.چون که باید بصورت شعاعی تایل های 60 در60 درست میشد.
آدم ها رو توسط مکس 2014 که خودش کلی آدم شبیه سازی میکنه گذاشتم.منتها برای اینکه بتونم توی فتوشاپ آدم گزاری اصولی انجام بدم 2 بار رندر گرفتم.فضای مخصوص آدم رو یه بار با آدم و یه بدون آدم ( برای نهایی ) گرفتم.بعد آدم های فتوشاپ رو دقیقا به اندازه واقعی جا نمایی کردم.
مدلسازی پنجره های نمای بیرونی دقیقا دونه دونه با اتوکد مدل شد.چون هیچ ترفندی جواب گو نبود برای اینکه طبق نقشه معماری به اندازه های مختلف در بیاد.
اون سنگ سیاه عمومی بدنه که توش چراغ کار شده با یه ترفند خودم!! ترکیب 6 لایه تکسچر با displacment مدل شد.اگه میخواستم مدل کنم شاید 1 روز کامل وقت میگرفت اما چون رو کم کنی بود توی شرکت کرنومتر زدیم توی 16 دقیقه جمع شد!
موقع رندر تقریبا 15 دقیقه توی هنگ بود بعد رندر تازه شروع میشد!! کلی طول کشید صحنه رو مدیریت کردم که هنگ به صفر رسید و تقریبا رندرها هرکدوم 4 ساعت طول کشید.
می دونم رندر خیلی هنری و آرتیستی نشده اما بچه هایی که تجربه چنین پروژه های بزرگی رو داشتن میدونن جمع کردن این جور کارها 1 نفره (البته فقط فاز مکس توی اتوکد 2 تا از همکارام بودن ) یه هفته ای کار هرکسی نیست.
سیستم هم core i7 رم 16 گیگ.