تبلیغات متنی در مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

تبلیغات متنی در سایت مجید آنلاین راه اندازی شد.

با توجه به اینکه قرار دادن تبلیغات تصویری به تعداد غیر متعارف در سایت باعث بالا رفتن حجم و شلوغ شدن صفحات و نتیجه آن بروز مشکلاتی برای کاربران در مشاهده صفحات می شود و از طرفی برای جبران هزینه های سایت مجبور به اخذ تبلیغات در سایت هستیم تصمیم گرفتیم که تبلیغات متنی را راه اندازی کنیم.
این نوع آگهی ها که حتما اکثر کاربران با آن آشنا هستند (تبلیغات متنی گوگل) علاوه بر سبک بودن و راحت لود شدن آگهی باعث بالا رفتن Rank و رتبه سایت در سایتهای Ranking مانند گوگل و alexa و ... می شوند.

لینکهای متنی در سایت مجید آنلاین دارای لینک مستقیم به آدرس مقصد می باشند که تاثیر به سزایی در بالا بردن rank دارد.

با توجه به اینکه این سرویس به تازگی در سایت راه اندازی شده است و جهت تشویق کاربران به این نوع آگهی در سایت ، قیمتی را در نظر گرفته ایم که کاربران بتوانند به راحتی از این سرویس مجید آنلاین استفاده کنند ، البته این قیمت به مدت محدود می باشد . لازم به ذکر است با توجه به اینکه در نمایش آگهی ها دارای محدودیت می باشیم (از نظر تعداد قرار دادن آگهی در سایت) اولویت نمایش بر اساس سفارش و پرداخت مبلغ آگهی می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به آدرس http://ads.majidonline.com/text اطلاعات کاملتر در مورد این نوع تبلیغات در مجید آنلاین را مشاهده نمایید (محل قرار گیری تبلیغ ، پیش نمایش، سفارش و ...)



با تشکر
مجید
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

از امروز تبلیغات متنی مجید آنلاین علاوه بر نمایش در صفحه اول انجمنها در بخش آرشیو انجمنها نیز نمایش داده خواهد شد. البته نمایش در بخش آرشیو انجمنها فقط در صفحه اول نبوده و در تمامی صفحات نمایش داده خواهد شد.
بخش آرشیو انجمنها محلی است که در موتورهای جستجو به خوبی رصد می شود و صد البته در بالابردن اعتبار سایتهایی که آگهی آنها در این بخش قرار دارد بسیار موثر است.

با تشکر
مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا