تبلیغات در گوگل انجام بدیم یا سئو؟ مقایسه تمام ویژگی های آن ها |نباتک

نباتک

New Member
در این پست آموزش سئو نباتک می خواهیم درباره تفاوت تبلیغات در گوگل با سئو سایت صحبت کنیم.
ابتدا مزایای تبلیغات در گوگل را بیان می کنیم بعد از آن سئو.
SEO-vs-Google-Adwords-optimus01.png

مزایای تبلیغات در گوگل
  1. زمان اجرای کمپین تبلیغات در گوگل و نمایش تبلیغات کلیکی شما بلافاصله بعد از زمان پرداخت است. یعنی این که در کمتر از ۵ دقیقه در صفحه اول می آیید!
  2. افت در نتایج، جریمه شدن از سوی گوگل (پنالتی شدن) به خاطر الگوریتم های جدید و یا تغییرات نخواهید داشت. هر اتفاقی بیفتد شما اول می مانید.
  3. چون در گوگل ادوردز تمامی پارامترهای موثر را خود ما تعیین می کنیم، نرخ بازگشت سرمایه یا ROI راحت تر قابل اندازه گیری می باشد، در حالی که در سئو، محاسبه نرخ بازگشت سرمایه کار سختی می باشد.
  4. می توانید تبلیغ خود را برای مخاطب خاصی در منطقه خاص و همچنین در ساعت مشخص که مدنظر شماست، نمایش دهید، این باعث می شود زمانی که قادر به پاسخگویی هستید مشتری تماس بگیرد.
  5. نمایش تبلیغات در گوگل می تواند حتی بالاتر از ۱۰ نتیجه صفحه اول گوگل و سایت های بهینه سازی شده قرار بگیرد – می توانید بدون هیچ کار اضافه ،جایگاه خودتان را در تبلیغات گوگل صرفا با هزینه ای که می کنید، ارتقا ببخشید.
  6. تا موقعی که کسی روی تبلیغ شما کلیک نکرده، هزینه ای از حساب شما کسر نخواهد شد. به عبارت دیگر نمایش تبلیغات سایت و خدمات شما رایگان است.
  7. وقتی که تبلیغات در گوگل را انجام می دهید، به نوعی هر مخاطبی که جست و جوی مرتبط با کلیدواژه ها انجام دهد، سایت شما را می بینید، این مساله به نوعی تبلیغات پنهان و کسب اعتبار برای برند شما است.
  8. کلیک تکراری روی تبلیغات شما در گوگل توسط یک کاربر، فقط یک بار از حساب شما هزینه کسر می کند.
  9. تبلیغات در گوگل هدفمند تر و دقیق تر از سئو است.
مزایای بهینه سازی و سئو سایت
  1. سئو در مقابل با تبلیغات در گوگل پایدار تر است.
  2. طبق آمارها مردم ترجیح می دهند به سایت هایی که به صورت طبیعی در صفحه اول هستند، کلیک کنند.
  3. سایت های سئو شده اعتماد بیشتری به مردم برای خرید و استفاده از خدمات می دهند تا سایت هایی که به صورت موقت و برای یک مدت محدود در گوگل هستند.
  4. سئوی سایت معمولا باعث رتبه گرفتن طیف وسیعی از کلمات کلیدی برای سایت می شود، این در حالی است که در تبلیغات گوگل محدودیت وجود دارد.
  5. یک سایت سئو شده معمولا برای تمامی موتورهای جست و جو در نتایج بالایی قرار می گیرد، اما تبلیغات گوگل منحصر به گوگل است.
  6. به ازای کلیک کاربران یا نمایش سایت شما در گوگل، نه تنها مبلغی به هیچ وجه پرداخت نمی کنید بلکه از اعتبار بیشتری در نزد گوگل نیز بهره مند خواهید شد.
  7. سئوی سایت یک فرآیند سرمایه گذاری با بازگشت سرمایه خوب است، به راحتی می توانید در سایت خودتان که اعتباری کسب کرده محصولات جدید بیاورید و خدمات خودتان را در هر زمانی که خواستید افزایش دهید.
  8. هیچ محدودیتی برای سئو سایت های مختلف ( دامنه دات آی آر .ir) وجود ندارد و حتی می توان گفت که به اعتقاد بعضی از سئوکاران دامنه های ir مناسب تر برای کسب و کار ما هستند.
  9. هنگامی که سایت شما سئو شد و روی کلمات کلیدی کسب و کار به صفحه اول آمد، خود سایت دارای اعتبار است و دامین شما با ارزش می شود، که حتی در صورت انتقال و ریدایرکت کردن دامین اعتبار آن نیز منتقل می شود.
  10. تبیلغات در گوگل ارزان نداریم دیگر! با توجه به این که شارژ اکانت گوگل ادوردز از طریق پرداخت های ارزی صورت می گیرد، با توجه به قیمت بسیار بالای دلار هزینه های یک کمپین گوگل ادوردز بسیار بالا خواهد بود و چیزی تحت عنوان تبیلغات در گوگل ارزان دیگر وجود ندارد. این در حالی است که در سئو سایت این مشکلات دیگر وجود ندارد.
منبع مقاله : سایت نباتک
http://nabatech.ir/google-adwords-vs-seo/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا