تبلیغات در تلوزیون

f1234

New Member
با سلام
من میخواهم در تلوزیون تبلیغات انجام بدهم در گوگل بسیار جستجو کردم اما هر کدام یک مورد می گویند به مطالبی که در زیر گذاشتم توجه کنید هر کدام مربوط به سایتی هستند:


تعرفه تبلیغات در شبکه یک سیما: حداقل: 75000 تومان برای هر ثانیه حداکثر: 158750 تومان برای هر ثانیه تعرفه تبلیغات در شبکه دو سیما: حداقل: 10500 تومان برای هر ثانیه حداکثر: 483000 تومان برای هر ثانیه تعرفه تبلیغات در شبکه سه سیما: حداقل: 12500 تومان برای هر ثانیه حداکثر: 2212500 تومان برای هر ثانیه تعرفه تبلیغات در شبکه چهار سیما: حداقل: 4375 تومان برای هر ثانیه حداکثر: 137500 تومان برای هر ثانیه تعرفه تبلیغات در شبکه پایتخت "شبکه پنچ": حداقل: 6250 تومان برای هر ثانیه حداکثر: 393750 تومان برای هر ثانیه تعرفه تبلیغات در شبکه خبر:
حداقل: 12500 تومان برای هر ثانیه حداکثر: 56250 تومان برای هر ثانیه


تبلیغات با تیزر:حد اقل بودجه:از پنج میلیون تومان



تبلیغات در تلوزیون:حداقل بودجه 150,000,000 تومان!

من واقعا دارم پیج میشم...اینجا یک نفر پیدا نمیشه یک جواب درست و حسابی بده؟:mad:
مرسی
 

mamad.noise

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
با سلام
فک میکنم روابط عمومی شبکه دو 162 باشه!
ولی یه سوال چرا حداقل قیمت شبکه یک با بقیه اینقدر متفاوته!
موفق باشیــــــــ:rose:
 

f1234

New Member
بستگی دارد.مثلا قبل از برنامه 90 برای هر ثانیه تبلیغات مبلغ کلانی رو دریافت میکنند..من این قیمتا رو از گوگل پیدا کردم..اگر اینجوری باشه همه شرکتا میرن تبلیغات میزنن تو تلوزیون...........!
 

sabalangraphic

کار بر متخصص افتر افکتز
سلام خدمت همه ی دوستان
خوب اول به این نکته اشاره کنم که تقریبا در همه جای دنیا تبلیغات در تلویزیون گران ترین و اثر گذارترین نوع تبلیغات هستش
قیمت ها یی که بالا گفتید تقریبا نزدیک به واقعیت هستن،یه نکته دیگه اینکه معمولا شبکه ها خودشون آگهی را پذیرش نمیکنن و روال کار به این صورته که یه سری دفتر هستن که زمان آگهی ها را از صدا و سیما اجاره می کنن و اونا آگهی ها را پذیرش می کنن
برای شبکه های استانی به جزء چند تا استان بزرگ مثل تهران،اصفهان و ... دفاتر به صورت انحصاری هستند(یعنی فقط و فقط مالکیت زمان آگهی ها به عهده اون شرکت هستش)
در شهر های بزرگ و شبکه های سراسری جدا از اینکه چند تا شرکت(دفتر) آگهی جذب می کنن سروش هم در کار دخالت داره و میتونه آگهی جذب کنه
مثلا در اصفهان 30% مال یه شرکته و مابقی مال یه شرکت دیگه(به طور مثال گفتم که مطلب جا بیفته)
یه نکته که خیلی مهمه و این رقم ها را میتونه واسه مشتری قابل هضم کنه جدول تخفیفات آگهی های تلویزیونی و رادیویی هستش،به طور مثال: اگر سقف قرارداد 20 میلیون باشه و از قرار هر ثانیه 200 هزار تومن
و ما یه آگهی 20 ثانیه ای داشته باشیم،با حساب پولی که داریم میتونیم 4 بار پخش کنیم،اما جدول تخفیفات اینطوریه که میگه رقم پرداختی اگر تا 20 میلیون باشه 200% اضافه پخش بهش میخوره،یعنی 2*4 که میشه 8 بار اضافه+4 بار میشه 12 بار
هر چی رقم بالاتر بره تخفیفات و اضافه پخش هم بیشتر میشه
یه نکته بسیار بسیار مهم که اکثرا دفاتر کم لطفی میکنن و نمیگن اینه که هر شخص یا شرکتی آگهی را ببره از10% تا 20% مبلغ قراردلاد به عنوان دستمزد همکاری باید مسترد بشه که اگر آگهی مال خودتون باشه میتونید اون را هم اضافه بر پخشتون بکنید،اگر هم واسطه باشید که حقتونه و نوش جان
این قواعد کلیش بود،یه سری نکته و ترفند واسه عقد قرارداد هست و بدلیل اینکه اینجا خانواده رد میشه نمیشه به صراحت بیان کرد
امیدوارم مفید فایده واقع شده باشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا