تبليغات گسترده باراک اوباما برای BlackBerry

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


طي هفته جاري "مايکل فلپس"(Michael Phelps) قراردادي را به ارزش يک ميليون دلار به امضا رساند تا محصولات شرکت مزدا را در چين تبليغ کند. "جري سينفلد"(Jerry Seinfeld) نيز با امضاي قرارداد 10 ميليون دلاري تبليغات تلويزيوني مايکروسافت را از آن خود کرد. اما شخصي که در سراسر دنيا بيشتر استفاده را مي‌برد و پيروز اصلي اين جريان است، براي کار خود يک پني هم دريافت نخواهد کرد.


"باراک اوباما"(Jerry Seinfeld) رئيس جمهور منتخب آمريکا بارها تکرار کرده است که گوشي BlackBerry تا چه اندازه براي وي کاربردي و مفيد بوده و به دليل مسايل امنيتي و قانوني مجبور شده است که پس از قرار گرفتن در منسب خود آن را کنار بگذارد.


اوباما طي گفت‌وگويي با خبرگزاري CNBC و روزنامه New York Times گفت: «من هنوز به BlackBerry خود علاقمند هستم. آن‌ها تصميم دارند اين گوشي را از من بگيرند».


اما بايد به اين نکته توجه کرد که اگر اوباما نماينده منتخب مردم نبود، براي تبليغ اين گوشي چه مبلغي را بايد دريافت مي‌کرد؟ کارشناسان اعلام کردند که در اين شرايط بايد مبلغي حدود 25 ميليون دلار به وي پرداخت مي‌شد و اين در حالي است که برخي کارشناسان بازاريابي نيز اين رقم را بيش از 50 ميليون دلار تخمين زده‌اند.


"دوگ شابلمن"(Doug Shabelman) مدير شرکت Burns Entertainment که وظيفه هماهنگي قراردادها بين اشخصاص مشهور و شرکت‌ها را برعهده دارد، در اين باره گفت: «اين قرارداد مي‌توانست بزرگترين قرارداد در طول تاريخ باشد. او به طور کامل از اين گوشي استفاده مي‌کند و در اخبار بر استفاده از آن تاکيد مي‌کند».




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا