تبلت اسلیت 7 اچ پی

aramis2800

New Member
اولین نکته قابل توجه در مورد این تبلت قیمت آن است که از این نظر جزء تبلت های ارزان قیمت محسوب می گردد اما در مقایسه با تبلت Kindle Fire آمازون کمی گرانتر است.
Knidle Fire آمازون نزدیکترین رقیب تبلت اسلیت اچ پی از لحاظ قیمت می باشد اما در حد تبلت اسلیت اچ پی نیست؛ تبلت 7 اینچی اچ پی دارای رزولوشن 1024 در 600 بوده و از پردازنده ARM Cortex-A9 بهره می برد.
اسلیت 7 به عنوان اولین تبلتی که با سیستم صوتی beats کار می کند شناخته شده و تا به حال، پرقدرت ترین صدای تبلت ها را به خود اختصاص داده است. بدون شک این موضوع، یک نکته کلیدی در فروش HP Slate خواهد بود اما شرکت اچ پی باید مراقب باشد که خیلی به تکنولوژی beats متکی نباشد.
این تبلت نخستین تلاش شرکت اچ پی برای ارائه سخت افزار تحت سیستم عامل آندروید می باشد که مطمئناً در آینده بسیار بهتر از این خواهد بود.
از نظر ظاهری و کارایی، این دستگاه در دست بسیار راحت است. وزن اسلیت 7، 370 گرم بوده و از دو دوربین عقب و جلو بهره می برد که دوربین پشت آن با کیفیت 3 مگاپیکسل می باشد. این خود یکی از دلایل برتری تبلت اسلیت اچ پی بر Kindle Fire آمازون می باشد چرا که تبلت آمازون فاقد هرگونه دوربینی است.
به دلیل داشتن قاب فولادی ضد زنگ و استیل و رنگ نقره ای و قرمز آن، اسلیت 7 بسیار زیبا به نظر می آید. درگاه microSD در بالای دستگاه و در کنار درگاه هدفون و دکمه خاموش / روشن قرار دارد.
عملیات شارژ و انتقال داده توسط درگاه USB ای که در پایین دستگاه و در کنار دو اسپیکر تبلت قرار دارد انجام می گیرد.

اطلاعات بیشتر

attachment-423302d1375506598-aio_spec_color_finish_368_277.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا