تبدیل Fur به پلی گان

zorkari

Active Member
با سلام .
میخواستم بدونم راهی هست که موهای مایا رو به مدل پلی گان تبدیل کرد ؟؟؟
ممنون .
 
سلام
تا اونجایی که بنده اطلاع دارم نمیشه
اما خب میتونید تو zBrush موهاتون رو درست کنید و به شکل چند وجهی ازشون خروجی بگیرید
 

peyvv

Member
درود بر همگی
دوست عزیز zorkari
برای اینگونه موارد بطور کلی از نرم افزار TopoGun استفاده میکنن که خیلی ساده مدل توش وارد میشه و روی مدل شروع به ایجاد
توپولوژی جدید میکنی و با کمترین پلی گان به نتیجه میرسی . آموختنش هم مشکل نیست. در خصوص کانورت کردن هم
دوستان متخصص مایا باید نظر بدن که چطور مدل رو optimize کنی و کانورت کنی به پلی گان. در خود مایا هم می تونی از امکان re topology استفاده کنی.
پیروز باشید :109:
 

davoodice

Well-Known Member
درود بر همگی
دوست عزیز zorkari
برای اینگونه موارد بطور کلی از نرم افزار TopoGun استفاده میکنن که خیلی ساده مدل توش وارد میشه و روی مدل شروع به ایجاد
توپولوژی جدید میکنی و با کمترین پلی گان به نتیجه میرسی . آموختنش هم مشکل نیست. در خصوص کانورت کردن هم
دوستان متخصص مایا باید نظر بدن که چطور مدل رو optimize کنی و کانورت کنی به پلی گان. در خود مایا هم می تونی از امکان re topology استفاده کنی.
پیروز باشید :109:

عذر می خوام فکر کنم منظور ایشون رو درست متوجه نشدید چون سوالشام درباره تبدیل خز به چندضلعی بود
 

peyvv

Member
بله متشکرم از تذکر بجای شما.
دوستمون جوابی نگیرن که باعث دلسرد شدنشون از انجمن شه.
اگر مد نظر خز باشه بله توپوگان هم در اون حجم جواب نمیده.
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
توی مکس میشه موهارو به Spline و بعد splineهارو به پالیگان تبدیل کرد. فکر کنم توی مایا هم بشه، باید توی پنل مشخصات همچین گزینه ای وجود داشته باشه.
 

peyvv

Member
البته این سئوال برای من مطرحه که اگر این امکان نباشه پس وقتی آبجکت رو export میکنیم در مد object یا FBX پس به چی تبدیل میشه ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا