تبدیل جسم سه بعدی به منحنی.

siavash_a13622

New Member
با سلام...
دوستان من یک دیوار طراحی کردم.میخوام یه درب که بالاش قوس داره(یعنی بالاش مانند دایره هست)رو بسازم.
میدونم که اگه ورتکس رو مشخص کنم میتونم با قرار دادن چند ورتکس و کشیدن اونها میشه این شکل رو درست کرد.ولی نمیدونم چطوری.
اگه دوستان کسی میدونه لطفا راهنمایی بکنه.
 
سلام روش های متفاوتی داره میتونید بالای باکس در یک کانکت زده به بالا کشیده و چمفر کنید البته این مراحل بعد از دادن تابع edit poly به جسم امکان پذیر خواهد بود.
مهدی خدابخش از گروه آموزشی مهندس تقی زاده.
 

siavash_a13622

New Member
آقا ممنون بابت جوابتون...من تازه کارم...امکانش هست که یکم دقیق تر بگید پیکار کنم...؟اگه سئوالم گنگه با عکس توضیح بدم...
 
شما باید به صورت پایه ای تحت آموزش قرار بگیرید تا مفاهیم پایه مکس آشنا شوید.شما باید به modify رفته و به جسمتون متغییر edit poly بدید اینطوری به اجزا جسم مثل ورتکس دسترسی پیدا می کنید.
اگر قصد یادگیری حرفه ای در زمینه max vray را دارید میتونید به www.taghizadeh3dsmax.com بروید.
 

siavash_a13622

New Member
اصول پایه رو خوندم...
تو این قسمت که شما گفتید هم میرم...ولی از این به بعدش مشگل دارم...نمیدونم چطور ورتکس اضافه کنم و یا ملا بالای یک مکعب مستطیل رو بکشم که بشه نیمدایره.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا