تاریخ گردشگری اکوتوریسم

اکوتوریسم، گردشگری مسئولانه، گردشگری جنگل و توسعه پایدار از اواخر دهه 1980 به مفاهیم رایج تبدیل شده‌اند و اکوتوریسم بدون شک سریع‌ترین رشد را در بین تمام زیربخش‌های صنعت گردشگری تجربه کرده است. محبوبیت نشان دهنده تغییر در ادراک گردشگران، افزایش آگاهی زیست محیطی و تمایل به کشف محیط های طبیعی است. گاهی اوقات، چنین تغییراتی به همان اندازه که در مورد حفظ جنگل های بارانی آمازون یا صخره های دریای کارائیب برای آیندگان است، تبدیل به بیانیه ای برای تأیید هویت اجتماعی، پیچیدگی تحصیلی و درآمد قابل تصرف فرد می شود.

اکوتوریسم نوعی گردشگری است که شامل سفر به مناطق طبیعی آرام و بدون آلودگی است. طبق تعریف و اصول اکوتوریسم که توسط انجمن بین المللی اکوتوریسم (TIES) در سال 1990 ایجاد شد، اکوتوریسم عبارت است از «سفر مسئولانه به مناطق طبیعی که محیط زیست را حفظ می کند و رفاه مردم محلی را بهبود می بخشد.
 

gglasstech

New Member
صفحه اصلی







جی‌گلس افتخار دارد که به عنوان یکی از پیشروهای صنعت شیشه بالکنی , پارتیشن شیشه‌ای , حمام شیشه‌ای(کابین دوش) , آینه‌های دکوراتیو , شیشه‌های لاکوبل (شیشه‌های رنگی) و شیشه سکوریت فعالیت کرده و به تأمین محصولاتی با کیفیت بی‌نظیر متعهد است. با بیش از دو دهه تجربه در این صنعت، جی‌گلس به عنوان مؤسسه‌ای قابل اعتماد شناخته می‌شود که به تأمین و توزیع محصولات با تکنولوژی برتر و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا می‌پردازد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا