تاریخ انتشار فتوشاپ Cs 2 فاش شد و کلی خبر داغ دیگه

H-assan

Well-Known Member
ظاهراً گوگل متوجه یک موضوع سری شده است! بخش ذخیره سازی صفحات وب گوگل (Google Cache) توانسته است یکی از صفحات خبری سایت Adobe را که مربوط به تاریخ انتشار نسخه بعدی برنامه فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop CS 2 بوده است را در حالی که هنوز Adobe آنرا در معرض دید عموم قرار نداده بود، در خود ذخیره نماید. خبر انتشار فتوشاپ CS 2 برای تاریخ 4 آپریل برنامه ریزی شده بود.
مطالب نوشته شده در این صفحه نشان می دهد، فتوشاپ CS 2 خود را برای توضیع در ماه می (اواخر خرداد) جهت نصب بر روی سیستم عامل های Mac OS X و ویندوز آماده می کند. در قسمتی از این خبر چنین نوشته شده است:
این نگارش جدید از فتوشاپ برای ارائه در ماه آپریل برنامه ریزی شده بود، اما بدلیل انجام برخی تغییرات قصد داریم آنرا در ماه می منتشر نمایم. بهینه سازی قسمت مرور فایلها (File Browser)، پشتیبانی از تصاویر با فرمت HDR، شیوه جدید برقراری ارتباط بین فتوشاپ و دوربین های دیجیتال و در نهایت افزوده شدن لایه های جدید برخی از این تغییرات می باشند.
همچنین، فتوشاپ CS 2 با برخی ابزارهای بصری جدید ترکیب شده است مانند استفاده از یک قلم ویژه با نام قلم ترمیم کننده (Healing Brush) که وظیفه آن برطرف نمودن عیب های یک تصویر گرافیکی مانند مشکل قرمز بودن چشم ها در یک عکس، خش ها و لکه های روی تصاویر و خطوط ناموضون هنگام استفاده از لنز، می باشد.
در فتوشاپ CS 2، ابزار های هوشمند جدید این امکان را فراهم می آورند تا کاربر یک تصویر را بدون از دست دادن هرگونه کیفیت به فتوشاپ منتقل و یا از آن خارج نماید.
برای استفاده کنندگان از فتوشاپ CS 2 ابزار های کمکی دیگری نیز در نظر گرفته شده است، Vanishing Point و Image Warping از جمله این ابزاها می باشند. قابلیت Vanishing Point این امکان را محیا می سازد تا حاشیه های کج یک تصویر بخوبی برش داده شوند و سپس قطعه مورد نظر کپی شود. Image Warping نیز تصویر مورد نظر را کشیده، جمع کرده، تا کرده و یا آنرا به حالت مورد نظر شما که می توانید آنرا از لیست انتخاب کنید در می آورد.
قیمت یک CD فتوشاپ CS 2 بصورت خرده فروشی 599 دلار (599 هزار تومان!) می باشد و استفاده کنندگان از نسخه های قدیمی می توانند با پراخت مبلغ 149 دلار نرم افزار های خود را ارتقاء دهند. جهت مطالعه بیشتر در زمینه امکانات و قابلیت های فتوشاپ CS 2 می توانید به آدرس www.adobe.com/photoshop مراجعه نمایید.

منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از Neowin)
نخستن تصایور از CS 2 :
http://www.sportsshooter.com/mcarthur/cs2/
 

alireza-metal

Active Member
بسیار جالبه --- در نسخه جدید شاهد تغییرات زیادی می باشیم --- موفق باشی
 

H-assan

Well-Known Member
متاسفانه عزیز من در مورد جزیات خبر چیزی نمی دونم
 

FashisT

Active Member
اگه عكسهارو ديده باشيد دقت كرديد كه قادره طول و فاصله خطها و رنگها رو شناسايي كنه اين يكي از مزاياش هست
فعلا :shock:
 

anti-life

Active Member
دستم برسه حتما تو انجمن ميزارم ولي فعلا آخه از خود كمپاني بياد بيرون ...... :سبزي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا