طراحی سایت
Member
[FONT=&]تعا[/FONT][FONT=&]ملات اجتماعی بیش از گذشته برای رنکینگ موتورهای جستجو اهمیت پیدا کرده است . هیچ شکی در این مورد نیست. به نظر شما 1+ و[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های فیس بوک باید به عنوان سیگنال های قابل توجه در رنکینگ توسط موتورهای جستجو استفاده شود؟[/FONT]!
[FONT=&]
[/FONT][FONT=&]در مقاله ای اخیراً اعلام شد که دکمه گوگل 1+ عامل جدیدی برای رتبه بندی صفحات وب سایت می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]همانطور که گوگل از اطلاعات این دکمه به عنوان سیگنال های رنکینگ استفاده می کند، دیگر شکی نیست که 1+ بیش از پیش آرزوی هر صاحب وب سایتی است که در جستجوی افزایش ترافیک وب سایت و بیشتر دیده شدن در جستجو ها می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]همانطور که قبلاً در مقالات گذشته بحث کردیم، دیدید که بسیاری از افراد تلاش زیادی برای افزایش رنکینگ از طریق تاکتیک های تقلبی می کنند. بسیار محتمل به نظر می رسد که این افراد سعی می کنند تا از 1+ نیز بهره برداری های خاص خود را داشته باشند[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]به نظر می رسد سلاح اصلی گوگل در برابر این موضوع، گره زدن 1+ به هویت واقعی افراد با استفاده از سختگیری در سیاست نامگذاری پروفایل های آنها می باشد. گوگل می خواهد بداند که دقیقاً چه شخصی بر روی 1+ کلیک کرده تا این امر کمکی برای ممانعت از سوءاستفاده های افراد شود[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]موتور جستجوی[/FONT][FONT=&] Bing [/FONT][FONT=&]در یک مطلب ارسالی وبلاگ در این هفته در مورد همین موضوع مشابه و در قلمرو سوء استفاده از سیگنال های اجتماعی صحبت کرد. تمرکز نویسنده مطلب وبلاگ بر روی مفهوم[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]و اساساً معادل اجتماعی[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]بوده است. نویسنده می گوید، شگفت آور است که افراد فکر می کنند این رویکرد به خوبی کار می کند[/FONT][FONT=&].
"[/FONT][FONT=&]این منطق وجود دارد که سیگنال های اجتماعی برای موتورهای جستجو دارای اهمیت می باشد و آنها می توانند حجم سیگنال[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]در فیس بوک را به موجب ارتباط آن با افزایش رنکینگ، زیاد نمایند" این منطق ممکن است به نظر خوب برسد اما هنگامی که به یاد بیاورید گاهی با انفجار ناگهانی لینک های اسپم مواجه می شدید، حال به آسانی قابل درک است که با انفجار ناگهانی تعداد[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های اسپم نیز روبرو خواهید شد. البته باید منصفانه نظر دهیم ممکن است نسبت یکی به دیگری بیشتر باشد[/FONT][FONT=&].
"[/FONT][FONT=&]هرکسی به طور ناگهانی می تواند" به صورت ویروسی تعداد زیادی[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]کسب نماید. بنابراین بر روی مسئلهء زمان و[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها برای پیدا کردن یک الگو تمرکز می کنیم. اگر یک چیز خوب در مورد موتورهای جستجو در این زمینه وجود داشته باشد، آن هم دیدن الگوهای آنلاین می باشد[/FONT][FONT=&]. Like [/FONT][FONT=&]ها تمایل دارند در سراسر شبکه اصلی حساب های کاربری ایجاد شوند[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[/FONT][FONT=&]در مقاله ای اخیراً اعلام شد که دکمه گوگل 1+ عامل جدیدی برای رتبه بندی صفحات وب سایت می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]همانطور که گوگل از اطلاعات این دکمه به عنوان سیگنال های رنکینگ استفاده می کند، دیگر شکی نیست که 1+ بیش از پیش آرزوی هر صاحب وب سایتی است که در جستجوی افزایش ترافیک وب سایت و بیشتر دیده شدن در جستجو ها می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]همانطور که قبلاً در مقالات گذشته بحث کردیم، دیدید که بسیاری از افراد تلاش زیادی برای افزایش رنکینگ از طریق تاکتیک های تقلبی می کنند. بسیار محتمل به نظر می رسد که این افراد سعی می کنند تا از 1+ نیز بهره برداری های خاص خود را داشته باشند[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]به نظر می رسد سلاح اصلی گوگل در برابر این موضوع، گره زدن 1+ به هویت واقعی افراد با استفاده از سختگیری در سیاست نامگذاری پروفایل های آنها می باشد. گوگل می خواهد بداند که دقیقاً چه شخصی بر روی 1+ کلیک کرده تا این امر کمکی برای ممانعت از سوءاستفاده های افراد شود[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]موتور جستجوی[/FONT][FONT=&] Bing [/FONT][FONT=&]در یک مطلب ارسالی وبلاگ در این هفته در مورد همین موضوع مشابه و در قلمرو سوء استفاده از سیگنال های اجتماعی صحبت کرد. تمرکز نویسنده مطلب وبلاگ بر روی مفهوم[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]و اساساً معادل اجتماعی[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]بوده است. نویسنده می گوید، شگفت آور است که افراد فکر می کنند این رویکرد به خوبی کار می کند[/FONT][FONT=&].
"[/FONT][FONT=&]این منطق وجود دارد که سیگنال های اجتماعی برای موتورهای جستجو دارای اهمیت می باشد و آنها می توانند حجم سیگنال[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]در فیس بوک را به موجب ارتباط آن با افزایش رنکینگ، زیاد نمایند" این منطق ممکن است به نظر خوب برسد اما هنگامی که به یاد بیاورید گاهی با انفجار ناگهانی لینک های اسپم مواجه می شدید، حال به آسانی قابل درک است که با انفجار ناگهانی تعداد[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های اسپم نیز روبرو خواهید شد. البته باید منصفانه نظر دهیم ممکن است نسبت یکی به دیگری بیشتر باشد[/FONT][FONT=&].
"[/FONT][FONT=&]هرکسی به طور ناگهانی می تواند" به صورت ویروسی تعداد زیادی[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]کسب نماید. بنابراین بر روی مسئلهء زمان و[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها برای پیدا کردن یک الگو تمرکز می کنیم. اگر یک چیز خوب در مورد موتورهای جستجو در این زمینه وجود داشته باشد، آن هم دیدن الگوهای آنلاین می باشد[/FONT][FONT=&]. Like [/FONT][FONT=&]ها تمایل دارند در سراسر شبکه اصلی حساب های کاربری ایجاد شوند[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]
[/FONT][FONT=&]می توانید به شخصی در ازای پرداخت پول از او بخواهید که سایت شما، محتویات و یا هر چیز دیگری در آن را[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]نماید. آن افراد نیز در سراسر شبکه مطالب و محتوا و مسائل مربوط به شما را[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]می کنند. همه ما می دانیم که این روش، متد مصنوعی است[/FONT][FONT=&]. Like [/FONT][FONT=&]های طبیعی به ندرت به دنبال این الگو های آشکار هستند. در واقع اگر یک الگو برای[/FONT][FONT=&] like[/FONT][FONT=&]های طبیعی وجود داشته باشد، الگوی بی قانونی (نداشتن الگوی خاص) می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]بدون توجه به اندازه و حجم[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها، در نهایت آشکارا قابل مقایسه هستند. در تصویر زیر می توانید تجمع[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها را مانند یک نمودار ببینید. نمودار زیر فعالیت های[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]را به تصویر می کشد. نقطه های قرمز نشان دهنده منشاء[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها و نقاط آبی نشان دهنده[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های دوستان در همان آیتم می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]تفاوت میان فعالیت های[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های مصنوعی و[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های طبیعی "بسیار آشکار[/FONT][FONT=&]" [/FONT][FONT=&]است. اگر در بسیاری از موارد مانند[/FONT][FONT=&] like[/FONT][FONT=&]های مصنوعی عمل نماییم، سیگنال های رنکینگ را به راحتی دفع کرده ایم. ممکن است شما هم به شرکت های ارائه دهنده خدمات پول پرداخت کرده و آنها نیز برای تقویت نتایج جستجو موارد بی ارزشی به شما ارائه نمایید[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]این امر اشاره به میزان اهمیت مدیریت برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی می باشد. دست کم اگر در حال سپردن مدیریت برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به دیگران هستید بابد مراقب مسائلی از این قبیل باشید. میانبر ها گاهی می تواند موجب تخریب و فرسایش ارزش هایی شود که شما در حال تلاش برای رسیدن به آنها هستید[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]ما اینجا ننشسته ایم که به شما بگوییم بازی با موتورهای جستجو غیر ممکن است. افراد متقلب معمولاً به دنبال راه های جدید (که احتمالاً آنها را پیدا می کنند) برای بهره برداری از سیستم ها برای منافع خود هستند. اما این بدان معنی نیست که کار ساده ای است[/FONT][FONT=&]. [/FONT][FONT=&]جالب توجه است طبق یک گزارش از [/FONT][FONT=&]Bright Edge [/FONT][FONT=&]دریافتند که نیمی از 10000 سایت بزرگ در اینترنت حتی اصلاً لینک ها و یا دکمه های مربوط به شبکه های اجتماعی خود را نشان نمی دهد.بسیار تعجب آور است؛ یا بهتر بگوییم غیر قابل باور است[/FONT][FONT=&]!
[/FONT][FONT=&]موتورهای جستجو اذعان کرده اند که سیگنال های اجتماعی دارای فاکتورهای رنکینگ هستند. پس چرا صاحبان وب سایت از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی استفاده نمی کنند؟ اجازه دهید خوانندگان و مخاطبان وب سایت شما مطالب تان را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کرده و آنها را ارائه کنند[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]پیشنهاد می کنیم این علائم (دکمه ها) را در وب سایت خود در دسترس قرار دهید. داشتن محتوای مناسب کافی است تا دلیلی برای کلیک کردن افراد شود[/FONT][FONT=&]. [/FONT][FONT=&]بنابراین نیازی به نگرانی شما و تلاش برای بازی دادن موتورهای جستجو نخواهد بود[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[/FONT][FONT=&]می توانید به شخصی در ازای پرداخت پول از او بخواهید که سایت شما، محتویات و یا هر چیز دیگری در آن را[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]نماید. آن افراد نیز در سراسر شبکه مطالب و محتوا و مسائل مربوط به شما را[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]می کنند. همه ما می دانیم که این روش، متد مصنوعی است[/FONT][FONT=&]. Like [/FONT][FONT=&]های طبیعی به ندرت به دنبال این الگو های آشکار هستند. در واقع اگر یک الگو برای[/FONT][FONT=&] like[/FONT][FONT=&]های طبیعی وجود داشته باشد، الگوی بی قانونی (نداشتن الگوی خاص) می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]بدون توجه به اندازه و حجم[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها، در نهایت آشکارا قابل مقایسه هستند. در تصویر زیر می توانید تجمع[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها را مانند یک نمودار ببینید. نمودار زیر فعالیت های[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]را به تصویر می کشد. نقطه های قرمز نشان دهنده منشاء[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]ها و نقاط آبی نشان دهنده[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های دوستان در همان آیتم می باشد[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]تفاوت میان فعالیت های[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های مصنوعی و[/FONT][FONT=&] like [/FONT][FONT=&]های طبیعی "بسیار آشکار[/FONT][FONT=&]" [/FONT][FONT=&]است. اگر در بسیاری از موارد مانند[/FONT][FONT=&] like[/FONT][FONT=&]های مصنوعی عمل نماییم، سیگنال های رنکینگ را به راحتی دفع کرده ایم. ممکن است شما هم به شرکت های ارائه دهنده خدمات پول پرداخت کرده و آنها نیز برای تقویت نتایج جستجو موارد بی ارزشی به شما ارائه نمایید[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]این امر اشاره به میزان اهمیت مدیریت برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی می باشد. دست کم اگر در حال سپردن مدیریت برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به دیگران هستید بابد مراقب مسائلی از این قبیل باشید. میانبر ها گاهی می تواند موجب تخریب و فرسایش ارزش هایی شود که شما در حال تلاش برای رسیدن به آنها هستید[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]ما اینجا ننشسته ایم که به شما بگوییم بازی با موتورهای جستجو غیر ممکن است. افراد متقلب معمولاً به دنبال راه های جدید (که احتمالاً آنها را پیدا می کنند) برای بهره برداری از سیستم ها برای منافع خود هستند. اما این بدان معنی نیست که کار ساده ای است[/FONT][FONT=&]. [/FONT][FONT=&]جالب توجه است طبق یک گزارش از [/FONT][FONT=&]Bright Edge [/FONT][FONT=&]دریافتند که نیمی از 10000 سایت بزرگ در اینترنت حتی اصلاً لینک ها و یا دکمه های مربوط به شبکه های اجتماعی خود را نشان نمی دهد.بسیار تعجب آور است؛ یا بهتر بگوییم غیر قابل باور است[/FONT][FONT=&]!
[/FONT][FONT=&]موتورهای جستجو اذعان کرده اند که سیگنال های اجتماعی دارای فاکتورهای رنکینگ هستند. پس چرا صاحبان وب سایت از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی استفاده نمی کنند؟ اجازه دهید خوانندگان و مخاطبان وب سایت شما مطالب تان را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کرده و آنها را ارائه کنند[/FONT][FONT=&].
[/FONT][FONT=&]پیشنهاد می کنیم این علائم (دکمه ها) را در وب سایت خود در دسترس قرار دهید. داشتن محتوای مناسب کافی است تا دلیلی برای کلیک کردن افراد شود[/FONT][FONT=&]. [/FONT][FONT=&]بنابراین نیازی به نگرانی شما و تلاش برای بازی دادن موتورهای جستجو نخواهد بود[/FONT][FONT=&].[/FONT]