تاثیر پرده زبرا در دکوراسیون داخلی

meysam711

New Member
پرده های خانه یا محل کار بخش های مهم دکوراسیون داخلی است که شاید کمتر به آن توجه شود. هماهنگ پرده ها با سایر اجزای طراحی داخلی نمای زیبایی به منزل می دهد. یکی از انواع پرده های شیک و مناسب برای دکوراسیون پرده زیبرا است که در طرح ها و جنس های مختلف تولید می شود.
انواع پرده زبرا
پرده زبرا طرح چوب
پرده زبرا ژاکاردی
پرده زبرا پلیسه دار دابی و ژاکاردی
پرده شید
پرده زبرا شید دابی
پرده زبرا طرح چاپی

تولید پرده زبرا به سبک مدرن
تولید پرده زبرا به سبک مدرن برای زیبایی و بروز بودن آن می باشد. پرده‌ زبرا بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل و اداره است. اگر شما کیفیت، قیمت مناسب، به روز بودن و کارایی آسان را در یکجا می خواهید، پرده زبرا بهترین پاسخ به نیاز شما هستند.
تولید پرده زبرا هم به صورت برقی می باشد و هم بصورت دستی و مکانیکی با این تفاوت که در تولید پرده زبرا بصورت دستی با استفاده از زنجیر متصل به گیربکس پرده می توان پرده را بالا و پایین نمود ونور مورد نیاز محیط را تنظیم کرد ولی در تولید پرده زبرا بصورت برقی با استفاده از ریموت کنترول بالا و پایین نمودن پرده تنظیم می شود.
برای مشاهده طرح های مختلف پرده زبرا به سایت خوشروبافت مراجعه کنید.
 

hasanali-nasab

New Member
حتی میشه از پرده‌های زبرا برای تولید پرده برقی هم استفاده کرد. انواع پرده برقی رو اینجا بصورت خلاصه توضیح میدم.

پرده برقی بر اساس سیستم حرکتی به دو نوع تقسیم می‌شود: پرده برقی بالارو و پرده برقی کناررو.
  1. پرده برقی بالارو (پرده برقی عمودی): در این نوع پرده، پارچه به صورت عمودی حرکت کرده و بالا و پایین می‌شود. این پرده معمولاً از پارچه پلی‌استر تولید می‌شود و دارای مزایایی مانند مقاومت و دوام بالا، ضدآب بودن و آنتی‌استاتیک بودن است.
  2. پرده برقی کناررو (پرده برقی افقی): در این نوع پرده، پارچه به صورت افقی حرکت کرده و چپ و راست می‌شود. این نوع پرده برای در و پنجره‌ها، به خصوص آن‌هایی که به تراس منتهی می‌شوند، مناسب است. یکی از انواع پرده برقی کناررو، پرده ورتیلاین است که از اسلایدهای عمودی تشکیل شده و با قرار دادن قسمت‌های تور یا پارچه مقابل پنجره، میزان نور وارد شده به اتاق را کنترل می‌کند.
هر دو نوع پرده برقی می‌توانند با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور، کلید دیواری یا صوتی کنترل شوند. این پرده‌ها از جنس پلی‌استر یا پارچه سان اسکرین تولید می‌شوند و امکانات پیشرفته‌ای مانند کنترل نور وارد شده به محیط و حفظ حریم خصوصی را فراهم می‌کنند.
پرده برقی بالارو و پرده برقی کناررو مناسب برای استفاده در محیط‌های مسکونی، تجاری و دفاتر اداری هستند و با طراحی زیبا و امکانات پیشرفته، ظاهر محیط کار را شیک و مدرن می‌کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا