selectak
New Member
تولید محتوا همیشه یکی از فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی سایت بوده و امروز بررسی می کنیم که آیا محتوای جدید یک فاکتور رتبه بندی گوگل است؟
"Freshness" موضوعی رایج در میان بهروزرسانیهای گوگل است که بیش از یک دهه متخصصین سئو را درگیر خود کرده است.محتوای تازه مورد توجه مداوم برای سئوکاران و بازاریابان محتوا بوده است، اما باید بدانیم که گوگل برای محتوای جدید چه امتیازی قائل است.
ابزارهای آنالیز سئو سایت زیادی همچون سمراش و سلکتک و ماز بر اهمیت تولید محتوا جدید تاکید دارند، اما در نهایت گوگل طبق پارامترهای مهم الگوریتم های خودش جایگاه سایت را تعیین میکند.
ادامه مطلب