تاثیرات قرص آسپرین بر پریود شدن خانم ها

novin10

New Member
گروهی از دارو ها هستن که می توانند بر پریود شدن تاثیر بگذارند. یکی از این دارو ها آسپرین است. در این مقاله در رابطه با داروهای تاثیر گذار بر قاعدگی صحبت شده است.

آیا دارو ها بر پریود شدن تاثیر دارند؟​

عوامل زیادی وجود دارند، از استرس گرفته تا رژیم و روش های پیشگیری از بارداری ، که می توانند بر عادت ماهیانه شما تأثیر بگذارند.
بسیاری از ما متوجه نیستیم اما داروهایی که مصرف می کنیم، از ایبوپروفن گرفته تا آسپرین و استروئیدها، می توانند بر زمان عادت ماهیانه شما تأثیر بگذارند.
بعضی از این داروها می توانند به تسکین درد کمک کنند، در حالیکه برخی دیگر می توانند به عنوان یک مانع عمل کنند و باعث قطع دوره ی قاعدگی یا پریود شدن شوند. در هر صورت، این مسئله ارزش این را دارد که بدانید در چرخه ی قاعدگی خود چه اتفاقی در بدن شما می افتد.
در اینجا 6 مورد از رایج ترین داروهایی که بر دوره ی قاعدگی شما تأثیر می گذارند و نیز تمام جزئیات عوارض جانبی آنها، آورده شده است.

آسپرین​

استفاده از مسکن ها، یک روش کاملا متداول برای تسکین گرفتگی عضلات و دیگر مشکلات مربوط به دوره ی قاعدگی می باشد. اما اگر هر ماه به این دارو متوسل شوید، حال زمان آن رسیده که قرص دیگری را امتحان کنید. همانطور که معلوم است، آسپرین در واقع می تواند شرایط را سخت تر کند.
خاصیت رقیق کنندگی خونِ آسپرین باعث می شود که برای درد قاعدگی به اندازه کافی ایده آل نباشد. “برخلاف دیگر مسکن های ضد التهاب، آسپرین دارای خاصیت رقیق کنندگی خون می باشد که می تواند منجر به خونریزی شدیدتر شود.
گرچه ممکن است آسپرین دلیل اصلی بروز مشکل نباشد، اما جایگزین کردن قرص مسکن دیگر می تواند به شما کمک کند. اگر شک دارید، قرار ملاقاتی با پزشک خود رزرو کنید.
تاصیر آسپرین بر پریود شدن


ادامه مطلب آسپرین و تاثیرات مهم آن بر پریود و قاعدگی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا