تابناک نتایج قرعه کشی همراه اول را زیر سوال برد: ۴۳خودرو نصیب ۱۹ نفر شد!

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


سرانجام پس از ماه‌ها تبليغ و بنر و... همراه اول برندگان خوشبخت طرح ثامن خود را اعلام كرد.


به گزارش خبرنگار «تابناك»، در اسامي اعلام شده اين طرح كه در سايت شركت ارتباطات سيار همراه اول هست، نكته جالب و قابل تأمل اين است كه يك فرد همزمان برنده چند دستگاه خودرو پرايد شده است!


اين گاف كه مشخص نيست سهوي بوده يا اينكه واقعا اين افراد همزمان برنده چند دستگاه خودرو شده‌اند، شائبه‌هايي را درباره همراه اول و چگونگي قرعه‌كشي طرح ثامن، از جمله صوري بودن آن و... را پديد آورده است.


48189_866.jpg


همان‌گونه كه در تصاوير زير كه از سايت همراه اول تهيه شده، مشخص است، برخي افراد از جمله محمد ابراهيم اميري لندي، سهيلا بهنام‌فر، عباس پرتقالي، علي خورشيدي‌پور، ابراهيم خيرآبادي، خليل رضايي، صديقه ژاله، خليل‌الله شاكري، محمدحسن شكر خنده، مريم صادقي، معصومه سادات صالحي، سيد مهدي علوي، نعمت‌الله قناعت‌پيشه،‌ وحيد محمدي كلده، بهنام معصومي، اعظم يكه، حسين واعظ، صديقه هاشم‌نيا و افروز مهرآسا، دو يا سه پرايد صبا برنده شده و در فهرست 80 نفره برندگان اين خودرو ويژه قرار گرفته‌اند كه با كسر اين افراد و تعداد دفعات برنده شدن آنها حدود 43 مورد مي‌شود كه عملا بيش از نصف جوايز قسمت پرايد را برنده شده‌اند!


48190_478.jpg







48191_192.jpg







48192_805.jpg



48193_496.jpg







48194_170.jpg



48195_918.jpg







48196_438.jpg

حال جاي سوال است كه چطور براي 80 نفر جايزه اعلام شده، 43 عدد آن نصيب 19 نفر شده است و اين چه قرعه‌كشي و انتخاب مشتريان بوده كه در آن واحد يك نفر دو يا سه پرايد برنده شده؟ البته امكان دارد اين افراد جايزه ديگر نيز برنده شده باشند؛ براي مثال در قسمت پژو پارس و...!


حال با اين اوصاف كه همراه اول به جاي ارتقاي كيفيت خدمات به مشتريان و افزايش رضايتمندي آنها، تنها به دنبال تبليغ انجام چنين كار دهان‌پركني است، اشتباه عجيب آن هم بدين شكل، جاي بسي تأمل است و بماند كه چنين قرعه‌كشي و طرحي با اين حجم عظيم تبليغات و... كه دست كم يك ميليارد تومان تنها براي تبليغات تلويزيوني آن برآورد مي‌شود، زير سؤال رفته و صداقت آن مورد ترديد قرار گرفته است.


جا داشت كه همراه اول به جاي چنين طرح‌هاي هزينه بري، هزينه تبليغ و اجراي آن را دست كم در سال اصلاح الگوي مصرف، صرف افزايش كيفيت خدمات خود به مشتركين كند.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا