بخش خرده فروشی یکی از بخش های رقابتی است که با چالش های مختلفی روبرو است. اصلی ترین چالشی که با آن روبروست ، مراقبت از مشتریان است. برای این اهداف ، آنها باید همه چیز را در توان خود انجام دهند تا بتوانند فروشگاه خود را دوست داشته باشند ، مانند داشتن به روز و محصولات اصلی. برای سهولت مشتریان ، آنها باید از چرخ فروشگاهی ، دارای دکوراسیون پذیرایی و راهروهای منظم ، وسایل جانبی مانند نورپردازی و پنکه و غیره استفاده کنند.
هر نکته ای که در بالا ذکر شد بر رفتار مشتری تأثیر می گذارد.
خاص و انتخابی:
یک سوپر مارکت به دلیل تنوع در محصولات مختلف شناخته شده است. به این ترتیب ، وقتی افراد مجبور به خرید مواد غذایی یا خرید مهمانی می شوند ، از آنها بازدید می شود. بدون کمک واگن برقی در سوپر مارکت برای کمک به مشتریان ، مشتریان با آنچه می خرند بسیار خاص می شوند زیرا همه چیز در آغوش آنها جای نمی گیرد. این می تواند از دو طریق برای سوپر مارکت ضرر ایجاد کند.
· از دست دادن مشتری به سوپر مارکت که دارای تسهیلات است.
· از دست دادن پول
ترس از جیب بر:
سوپر مارکت ها ، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، مکان هایی هستند که تقریباً هر محصول یا هر چیزی را که می خواهید دریافت می کنید. از لوازم آرایشی گرفته تا مواد غذایی ، همه چیز در آنجا وجود دارد ، بنابراین چنین مکان هایی شلوغ می شوند و جمعیت به معنای گذرگاه برای سارقان به خرید رایگان است. اما یک سبد خرید فروشگاهی به بازیابی تحرک یک خریدار کمک می کند. همچنین ، سبد خرید فروشگاهی فضایی برای نگه داشتن کیف ، تلفن ، کیف پول خود دارد که با استفاده از آن می توانید وسایل خود را رعایت کنید.
چرخ دستی های خرید بدون نظارت:
اگر چرخ دستی های خرید بدون مراقبت باقی بمانند ، می توانند مشتریان را از خرید دور کنند. چرخ دستی های بدون مراقبت همچنین می توانند باعث ایجاد جمعیت ناخواسته شوند که می تواند یک ناراحتی قابل توجه برای مشتریان باشد.
تشکیل جمعیت:
به طور کلی مردم دوست ندارند از آنجا که مردم دوست دارند در صلح بدون هیچ گونه حواس پرتی خرید کنند. جمعیت نه تنها مردم را منحرف می کند بلکه باعث ایجاد ناراحتی می شود به عنوان مثال مانع حرکت می شود و افراد به طور تصادفی لمس می کنند ، یکدیگر را به هم می زنند یا در مقابل یکدیگر قلم می زنند که این ناراحتی برای مشتریان است زیرا مردم معمولاً دوست ندارند از آنها لمس کنند ، ضربه بزنند. یا در مقابل قلم مو بزنند ، بنابراین آنها دیگر به خرید در آن مکان ادامه نمی دهند.
به شما امکان می دهد محصول را تجزیه و تحلیل کنید:
یک چرخ دستی خرید به شما امکان می دهد وسایل خود را در داخل آن نگه دارید ، این امر به شما امکان می دهد تا دست های شما آزاد باشد و ذهن شما را در آسودگی خاطر که می توانید وسایلتان را ببینید. با دست آزاد ، مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را لمس و تجزیه و تحلیل کرده و کاملاً راضی شوند.
چرخ خرید فروشگاهی یا سبد فروشگاهی
این هردو به همان هدف خدمت می کنند ، اما یکی از آنها بیشتر دوست دارد و بیشتر از آن مورد استفاده قرار می گیرد. چرا می پرسی؟ زیرا وقتی چرخ فروشگاهی پر است ، وزن دارد و حمل برخی از افراد برای آن دشوار است. چرخ دستی خرید نه تنها حمل آن آسان است زیرا لاستیک نیز وجود دارد ، بلکه این امکان را به شما می دهد تا مشتریان به راحتی خرید کنند زیرا یکی از دست های خود رایگان است تا بتواند از طریق محصولات خریداری و از آن استفاده کند.
هر نکته ای که در بالا ذکر شد بر رفتار مشتری تأثیر می گذارد.
خاص و انتخابی:
یک سوپر مارکت به دلیل تنوع در محصولات مختلف شناخته شده است. به این ترتیب ، وقتی افراد مجبور به خرید مواد غذایی یا خرید مهمانی می شوند ، از آنها بازدید می شود. بدون کمک واگن برقی در سوپر مارکت برای کمک به مشتریان ، مشتریان با آنچه می خرند بسیار خاص می شوند زیرا همه چیز در آغوش آنها جای نمی گیرد. این می تواند از دو طریق برای سوپر مارکت ضرر ایجاد کند.
· از دست دادن مشتری به سوپر مارکت که دارای تسهیلات است.
· از دست دادن پول
ترس از جیب بر:
سوپر مارکت ها ، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، مکان هایی هستند که تقریباً هر محصول یا هر چیزی را که می خواهید دریافت می کنید. از لوازم آرایشی گرفته تا مواد غذایی ، همه چیز در آنجا وجود دارد ، بنابراین چنین مکان هایی شلوغ می شوند و جمعیت به معنای گذرگاه برای سارقان به خرید رایگان است. اما یک سبد خرید فروشگاهی به بازیابی تحرک یک خریدار کمک می کند. همچنین ، سبد خرید فروشگاهی فضایی برای نگه داشتن کیف ، تلفن ، کیف پول خود دارد که با استفاده از آن می توانید وسایل خود را رعایت کنید.
چرخ دستی های خرید بدون نظارت:
اگر چرخ دستی های خرید بدون مراقبت باقی بمانند ، می توانند مشتریان را از خرید دور کنند. چرخ دستی های بدون مراقبت همچنین می توانند باعث ایجاد جمعیت ناخواسته شوند که می تواند یک ناراحتی قابل توجه برای مشتریان باشد.
تشکیل جمعیت:
به طور کلی مردم دوست ندارند از آنجا که مردم دوست دارند در صلح بدون هیچ گونه حواس پرتی خرید کنند. جمعیت نه تنها مردم را منحرف می کند بلکه باعث ایجاد ناراحتی می شود به عنوان مثال مانع حرکت می شود و افراد به طور تصادفی لمس می کنند ، یکدیگر را به هم می زنند یا در مقابل یکدیگر قلم می زنند که این ناراحتی برای مشتریان است زیرا مردم معمولاً دوست ندارند از آنها لمس کنند ، ضربه بزنند. یا در مقابل قلم مو بزنند ، بنابراین آنها دیگر به خرید در آن مکان ادامه نمی دهند.
به شما امکان می دهد محصول را تجزیه و تحلیل کنید:
یک چرخ دستی خرید به شما امکان می دهد وسایل خود را در داخل آن نگه دارید ، این امر به شما امکان می دهد تا دست های شما آزاد باشد و ذهن شما را در آسودگی خاطر که می توانید وسایلتان را ببینید. با دست آزاد ، مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را لمس و تجزیه و تحلیل کرده و کاملاً راضی شوند.
چرخ خرید فروشگاهی یا سبد فروشگاهی
این هردو به همان هدف خدمت می کنند ، اما یکی از آنها بیشتر دوست دارد و بیشتر از آن مورد استفاده قرار می گیرد. چرا می پرسی؟ زیرا وقتی چرخ فروشگاهی پر است ، وزن دارد و حمل برخی از افراد برای آن دشوار است. چرخ دستی خرید نه تنها حمل آن آسان است زیرا لاستیک نیز وجود دارد ، بلکه این امکان را به شما می دهد تا مشتریان به راحتی خرید کنند زیرا یکی از دست های خود رایگان است تا بتواند از طریق محصولات خریداری و از آن استفاده کند.