سلام و عرض ادب ... راستش من تو فتوشاپ 2تا توپولوژی زدم واسه 2تا چهره میخواستم اگه میشه بچه های مدلینگ نظر بدن که چطوره ؟و اگه واسه یه توپولوژی پایه مشکل داره ایراداشو بگن
سلام
من مدلینگ کار نیستم اما راجع به توپولوژی صورت تحقیق زیاد کردم.
اگه کاراکتر برای انیمیشنه ، توپولوژی خیلی خیلی وابسته به طریقه ریگه .
این لینک کمکت می کنه http://wiki.polycount.com/FaceTopology?highlight=%28%5CbCategoryTopology%5Cb%29
اوباما Loop دور چشمش کمه اوم کاراکتر زن هم Loop دور گونش ناقصه (دوستان حتما نظر می دن)
تصویری که Attach کاردم توپولوژیه که من می پسندم ( Low Poly) .مشاهده پیوست 86019
ممنون از نظراتون بچه ها.حمید جان لینکی که دادی خیلی عالی بود خیلی به دردم میخوره.راستش چیزی که من هنوز توش موندم اینه که سگمنتای 5تایی یا همون پینچه خودمون جاش تو کارکترای مختلف فرق داره یا نه و اگه فرق داره بر چه اساسی جاهاش عوض میشه؟!!
سلام
دماغ ها خیلی خوب شدن دومی اما خیلی شبیه تصویر نشده شیب روی بینی زیاده توی مدلی ک کردی ...بیشتر باید حالت عقابی بگیره و بیشتر اون استخون دماغش بیرون بزنه یکم چکش کاری میخاد ...باید خشن تر شه....