به low poly من نظر بدین ...

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
سلام دوستان . این عسها مربوط به یک ضد هواییه که برای جدیدترین پروژه ی من که یک بازی به نام
" نخستین آزمایش " طراحی شده . دوستان نظر بدن لطفاً . فقط به رندر خام توجه نشه که چون توانایی Texture دادن تو مکس طوریه که یه دفع دیدین کیفیت Texture از کیفیت مدا بیشتر شد .:D :cool: :oops:
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    192.3 کیلوبایت · بازدیدها: 41
  • 2.jpg
    2.jpg
    158.9 کیلوبایت · بازدیدها: 36
  • screenshot2.gif
    screenshot2.gif
    76.7 کیلوبایت · بازدیدها: 30
  • screenshot3.gif
    screenshot3.gif
    83.9 کیلوبایت · بازدیدها: 19

HOMAYOON.F

Member
وای پسر، تو که اینو low ploy ساختی اگه بخوای high poly بسازی چیکار میکنی؟!
کارت خیلی خوبه، فقط اون موشکاش به چی وصلن؟
نیازی نیست اون موشکا برن تو یه لوله یا محفظه ی خاصی که پرتاب بشن؟
کاره قشنگیه از رو چیزی ساختیش یا ذهنیه؟
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
کارت خیلی خوبه، فقط اون موشکاش به چی وصلن؟
در اصل موشک با گیره به پایه وصله ... ولی تو Low poly جزییات ریز کمتر طراحی میشه :D
از رو چیزی ساختیش یا ذهنیه؟
از اونجایی که بازی در دست طراحی مربوط به آیندس مجبور شدم که ذهنی با طرح اولیه کاغذ طراحیش کنم :D

ممنون از نظر شما :cool:
 

ali_118

کاربر VIP
به نظر میاد هنوزم برای بازی یه خورده سنگین باشه ( یه خورده که چه عرض کنم ... )
فکر کنم توی بازی بیشتر جزئیات با تکسچر ساخته میشه
در این کار نیازی نبود که شما برای پیچ ها polygon اضافه خرج کنی !
اگه یه نگاهی به مدل های مشابه این کار در یه بازی مثل GTA بندازی میبینی که کلا با 4~3 تا Poly ساخته اینارو :D
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
ممنون از نظرت
به نظر میاد هنوزم برای بازی یه خورده سنگین باشه ( یه خورده که چه عرض کنم ... )
فکر کنم توی بازی بیشتر جزئیات با تکسچر ساخته میشه
الا تعداد Face ها در حالت استاندارد تو یک حجم که مقداری بزرگتر از شخصیت بازیه حدود 10000 تاست ولی این مدل از 7693 تا Face تشکیل شده که این مقدار بعد از اعمال Level of Detail و Optimize و تبدیل مدل به کدهای Edge Less Mesh به حدود 6500 کاهش پیدا میکنه . مقدار Face هایی هم که برای یه سیستم معمولی بین 3000 GHz تا 5200 x2 در یه محیط قابل دیده شدن حدود 160,000,000 و حتی بیشتر که مهمولاً به حد اکثر خودش مگر در طراحی جنگل یا صحنه های سنگینی مثل جنگل نمیرسه . :D
در این کار نیازی نبود که شما برای پیچ ها polygon اضافه خرج کنی !
پیچها بعد از تمام شدن طراحی کامل مدل با Render to texture به Normal map تبدیل میشن :D
اگه یه نگاهی به مدل های مشابه این کار در یه بازی مثل GTA بندازی میبینی که کلا با 4~3 تا Poly ساخته اینارو
بابا بازیهایی که ما میسازیم کجا , GTA با اون عظمت سیستم طراحی RAGE Engine کجا . اونا به خاطر حجم کار مجبورن اون طوری مدل بزنن :mad:
 

moeinkarimi

Member
آفرین مهدی جام کارت خیلی تمیز شده. اما یک سوال داشتم !!!!
چون شما تجربه خوبی تو زمینه بازی سازی داری میخواستم ازت سوال بکنم اگر این کار برای بردن تو نرم افزارهای بازی سازی یکم سنگین نیست ؟؟:shock:
 

Mandana

Active Member
مویین :دی معین استش اون بنده ی خدا
به نظرم خعلی خوب شده.اول خواستم می هم بگم سنگینه اما بعد گفتی اونها به نرمال تبدیل میشن حرفم رو پس میگیرم :دی
البته باز هم می تونه تعداد پولیگانها کمتر باشه اما العان نسبتن استاندارده
کاره خوبی شده و رندرش هم باسم جالب بود.تکستچر نمیدیش آیاه؟ خوشحال میشم ادامه اش بدی
موفق بباشی
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
مهدی جان این بازیت تموم نشد ؟؟؟ ما منتظریم ها :wink:

بابا , تازه 2 ماهه شروع کردیم و فعلاً تا بعد امتحانات تعطیله . بعد امتحانات هم شروع میکنیم به ساخت یک Engine از توبع آماده ی XNA . بعد هم شروع به ساخت میکنیم :D
 

جدیدترین ارسال ها

بالا