به نظر شما مهمترين مشكلات من چيه؟

amaturuzer

Member
با سلام
من به كمك راهنمايي هاي شما و آموزش هاي مجيد آنلاين در كمتر از يك ماه به اين سطح رسيدم . من يك بناي قديمي مخروبه را بازسازي مي كنم( عكسشو گذاشتم) ميدو نم خيلي كارم وحشتناكه ولي مطمئنم با كمك شما بهتر خواهد شد
1- اول مشكل عمده من توي اين كار چيه به نظر شما ؟
2- چه راهمايي هايي دارين برا ي اينكه كارم بهتر بشه
3- متريال دهيم افتضاحه يعني راستشو بخواي اصلا بلد نيستم چطوري مهارات پيدا كنم؟
 

پیوست ها

  • ax01.JPG
    ax01.JPG
    29.8 کیلوبایت · بازدیدها: 53
  • ax02.JPG
    ax02.JPG
    477.6 کیلوبایت · بازدیدها: 56
زیاد از box برای ساخت دیوار استفاده نکن از AEC Extendedاستفاده کن نگذار پروژه تیکه تیکه شه چون بعد برای ویرایش گیر میکنی در کل اگه همین جور پیش بری موفق میشی به امید اون روزی که کارهای خیلی بهتر رو ازت ببینیم برات آرزوی موفقیت میکنم
 

amaturuzer

Member
لاك پشت جان خوب با چي ديوار بسازم بهتره ؟ همون wall ؟
منظورت از تيكه تيكه شدن پروژه چيه؟ من مبتدي هستم يكم بيشتر توضيح بدي ممنون مي شم:rose:
 
نگذار object های زیادی توی پروژه باشه اینجوری پروژه سنگین میشه بعد برای ویرایش گیر میکنی یعنی به جای اینکه از 5 box استفاده میکنی برای دیوار جاش میتونی از wall یک سر استفاده کنی
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
با سلام
پیشنهاد میکنم این سری آموزشهای gnomon رو حتما ببینید چون مربوط به کار شماست یعنی یه بنای قدیمو از رو عکس درست میکنه قسمت متریال دهیش و نورش یکم پیچیدست ولی مادلینگش خوبه البته حتما یاد میگیرید

اینم لینک های اصلی خود آموزش اگه adsl دارین یه سرچ بزنین حتما دانلودش هست

کد:
http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/351/Environment-Lighting-for-Production
کد:
http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/349/Environment-Creation-for-Production

در مورد متریالم شما کارو شروع کن مشکلی داشتی مطرح کن حتما جواب میدن
 
آخرین ویرایش:

MSB_GRAPH

Active Member
سیستم کاریت کاملا اشتباه هست باید اول نقاط گریز عکس پیدا کنی بعد با دوربین مکس هم خوان کنی و خیلی دیگه ون آموزش که دوستم گفته به نظرم تو همین سیستم کار میکنه
 

amaturuzer

Member
سیستم کاریت کاملا اشتباه هست باید اول نقاط گریز عکس پیدا کنی بعد با دوربین مکس هم خوان کنی و خیلی دیگه ون آموزش که دوستم گفته به نظرم تو همین سیستم کار میکنه

ميشه بيشتر توضيح بدي؟ منظور از سيستم كاري چيه؟ نقاط گريز عكس كچاست؟ هم خوان كردن چيه؟ ببخشيد كه انقده اطلاعاتم كمه ها!!
 

MSB_GRAPH

Active Member
ببین باید نقطه گریز پیدا کنی هر عکسی نقطه گریزی داره ممکنه داری دو نقطه باشه یا 100 نقطه باشه ببنم رشته شما چیه؟علم مناظر نخوندی؟
 

amaturuzer

Member
سیستم کاریت کاملا اشتباه هست باید اول نقاط گریز عکس پیدا کنی بعد با دوربین مکس هم خوان کنی و خیلی دیگه ون آموزش که دوستم گفته به نظرم تو همین سیستم کار میکنه
به نظر من مياد كه نقطه گريز و اينجور صحبت ها به طراحي با دست و قلم مربوطه نه به نرم افزار تري دي. چون خود تري دي در واقع نقشه اي كه شما در حالت top پياده كني ر ا در حالت پرسپكتيو نشون مي ده نيازي نيست كه پرسپكتيو را خودت درست كني البته من اينجوري فك مي كنم شايدم من اشتباه كنم
 

Ultra3D

Well-Known Member
ببین کار کردن معماری سنتی اون هم از ن.ع مخروب اون برای یک تری دی مکس کار حرفه ای هم سخته چه برسه که شما تازه شروع کردین
من پیشنهاد می کنم حداقل از معماری مدرن استفاده کن که مدلینگ و تکسچرینگ اون به مراتب آسون تره
اون طور که معلوم هست اصلا ً شما به آبجکت ها متریال ندادین و همون رنگ default مکس هست
رو مدلت خیلی با ید کار کنی و از مدیفایر های متفاوتی باید استفاده کنی
نور پردازی هم که اصلا ً ندادی و همون default light هست
برای این که مایوس نشی از یک پروژه آسون تر شروع کن  
 

kamel

New Member
سلام دوست من! فكر كنم اگه شما از يه كار كم حجم تر شروع ميكرديد خيلي بهتر بود اين كار خيلي پرحجم و پيچيده س و پيشنهاد من اينه كه اگه ميخوايد مدل سه بعدي كار دقيق باشه بايد اول يه بررسي كلي از اين بنا داشته باشيد. شما براي اجراي اين پروژه بايد حداقل 100 تا عكس از زواياي مختلف اين بنا داشته باشيد .اندازه ها رو دقيق به دست بياريد .. به هر حال براتون آرزوي موفقيت دارم. در ضمن من با پيشنهاد دوست عزيزم MSB_GRAPH موافق نيستم چون در زمينه كار سه بعدي نقطات گريز حائز اهميت نيستند و شما با فرار دادن دوربين نرم افزارتون در نقاط مختلف به نقاط گريز جديدي خواهيد رسيد كه ممكنه عكس برداري در فضاي حقيقي از بعضي زوايا براتون غير ممكن باشه [URL="http://forum.majidonline.com/member.php?u=149289"][/URL]
 

Farrokh

Active Member
سلام
به نظرم مهم ترین کاری که باید بکنید اینه که مدلینگ لو پلی رو کنار بذارید و یک سری خرابی رو در حد بیس و پایه برای تکسچرینگ بسازید

پلیگان ها رو بیشتر کنید و باهاشون بازی کنید تا مدلتون ار حالت ژوست و تر و تمیز در بیاد
با توجه به تجربیات شخصیم می گم اگه قبل از اضافه کردن دیتیل مدلتون رو یو وی کنید دردسرتون کم می شه

موفق باشید
 

Farrokh

Active Member
بر خلاف نظرات دوستان من فکر می کنم کار های سنگین در صورتی که دلزدتون نکنه خیلی چیز های خوبی بهتون یاد می ده
پس اگه خودتون رو با اراده و مصمم می دونید این پروژه می تونه اطلاعاتتون رو چندین برابر بکنه

از آموزش های ویدئویی زبان اصلی هم غافل نشید

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا