به راحتی بازی بسازید

asandownloas

New Member

GameMaker Studio 1.0.114

نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند به راحتی بازی بسازید.
نرم افزار GameMaker Studio نرم افزاری است برای ساخت بازی هاست.
شما با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی بازی هایی با کیفیت در کمترین زمان بسازید.
شما می توانید به بازی های خود موسیقی و جلوه های صوتی اضافه کنید و بازی خود را زیبا تر کنید. این نرم افزار کاملا انعطاف پذیر است.

:nokte: پسورد فایل فشرده 1234 می باشد.

دانلود Game Maker 1.0.114




:green:
 
آخرین ویرایش:

asandownloas

New Member
به راحتی بازی بسازید گیم میکر ورژن 8 - جدید

بازی کردن با بازی های کامپیوتری لذت بخش است. ولی ساختن آنها برای خود و دادن آنها به دیگران لذت بخش تر است. متاسفانه ساختن بازی های کامپیوتری آسان نیست. بازی های تجاری که اکنون شما میخرید معمولا با صرف وقتی بین یک تا سه سال و یک تیم 10 تا 50 نفره و با هزینه ای برابر ميليون ها دلار ساخته میشوند و تمام طراحان بازی برنامه نویسان حرفه ای ، طراحان هنری و تکنسین های صوتی و ... هستند. ولی این بدان معناست که غیر ممکن است ما برای خودمان بازی بسازیم؟ خوشبختانه نه. البته انتظار نداشته باشید بازی مانند quack یا age of empires را طی چند هفته و به آسانی بسازید. ولی حتما نباید این کار را کنید. بازیهای ساده ای مانند tetris و pacman و space invaders و ... هم لذت بخش هستند و طراحی آنها هم ساده تر است. متاسفانه این ساخت این بازی ها هم نیازمند مهارت برنامه نویسی زیاد برای به دست گرفتن گرافیک و صدا و واسط کاربر و ... هستند. برنامه game maker به همین منظور نوشته شده است.احتیاجی به برنامه نویسی نیست. یک واسط هوشمند تعبیه شده که میتوانید به وسیله آن بازی های خود بسیار سریع تر بسازید. شما میتوانید تصاویر ثابت و متحرک و صدا های مورد نیاز را وارد کنید یا آنها را خلق کنید. شما به راحتی میتوانید اشیا و طرز رفتار آنها را تعریف کنید ؛ و همچنین میتوانید اتاق هایی را ایجاد کنید این اتاق ها مکان هایی اند که بازی در آن اتفاق می افتد(مثلا یک خیابان یا یک زمین فوتبال میتواند یک اتاق باشد و کلمه "اتاق" نباید شما را به اشتباه بیاندازد) همچنین اگر قصد کنترل واقعی و کامل روی بازی خود را دارید میتوانید از زبان برنامه نویسی سر خود game maker به راحتی استفاده کنید. به این وسیله میتوانید هر چیزی که اتفاق می افتد (یا میخواهید که بیافتد) را کنترل کنید. شرکت Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و... را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به آسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند. شما ميتوانيد تنها با کشیدن و رها کردن اجزا و اعمال افکتها و اضافه کردن صون و موزیک می توانید بازی مورد نظر خود را بسازید. البته قطعا محدودیتهایی خواهید داشت. این برنامه برای ساخت بازی بهترین گزینه است و ساده ترین محیط را دارد. ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازی های ایرانی معروفی همچون "نجات بندر" به وسیله این نرم افزار ساخته شده اند.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Game Maker 8.1:
- ساخت بازي هاي دو بعدي و سه بعدي
- ساخت بازي بدون دانستن دانش برنامه نويسي
- محيط ساده و كاربري بسيار آسان
- ساخت بازي حرفه اي با استفاده از Action ها
- ساخت انیمیشن، موزیک، و جلوه های صوتی بسيار زيبا
- استفاده زبان برنامه سازی درون ساخت Game Maker
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

:nokte: پسورد فایل فشرده 1234 می باشد.

دانلود برنامه Game Maker 8
 

reza aliy

New Member
با سلام .میشه لطفا من رو راهنمایی کنید؟ میخواستم بدونم چطور میتونم در گیم میکر با کلیک کردن در هر مکان از صفحه یک آبجکت به سمت محلی که کلیک شده حرکت کنه؟
ممنون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا