به تعدادی مترجم متون کامپیوتر ترجیحا در مشهد نیازمندیم

sadegh

New Member
با سلام

به تعدادی خانم و یا آقا که علاقه مند به مباحث کامپیوتر باشند و تسلط به زبان انگلیسی و اینترنت داشته باشند برای ترجمه متن بصورت دائم نیازمندیم.

دوستانی که در شهر مشهد حضور داشته باشند و امکان کار در محل را داشته باشند در الویت هستند.

همچنین یک نفر مسلط به علوم کامپیوتر و زبان انگلیسی جهت ویرایش و بررسی متون ترجمه شده نیز نیازمندیم.

دوستانی که تمایل به همکاری دارند می توانند در ساعات کاری از 9 صبح الی 5 بعد از ظهر با شماره تماس 2283228-0511 تماس بگیرند.
 

m00nlight

Member
شرایط رو میشه بیشتر توضیح بدید. باید در محل ترجمه انجام بشه؟
دستمزد به چه صورت و چقدره؟
 

ask.me

New Member
با سلام
اگر ممکنه در مورد نحوه همکاری با شما و میزان حقوق یا دستمزد کمی توضیح بفرمایید.خیلی سر بسته توضیح دادین.
 

sadegh

New Member
سلام دوستان عزیز

در مورد مکان ترجمه همانطور که گفتم ترجیحا در محل حضور داشته باشند (از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر اگر تمام وقت باشد) بهتر است چرا که در مورد میزان حقوق و دستمزد توافق می شود و همان ماه به ماه پرداخت می گردد و جور کردن متن برای ترجمه و بودن و یا نبودن کار دیگه به ما مربوط میشه.

در مورد کار از راه دور و خارج از محیط شرکت کمی شرایط متفاوت است بدلیل اینکه ما قصد تشکیل یک تیم ترجمه و مالف ثابت و قوی داریم که در این مورد باید صحبت کرد و سر یک شرایطی به توافق رسید.

در مورد میزان حقوق در حالت تمام وقت اگر مترجم مسلط باشد و متن ترجمه شده نیازی به ویرایش، بررسی و غلط گیری نداشته باشد و بتوان از آن مستقیما استفاده کرد ما میزان 200 تا 250 تومن در نظر گرفتیم که این مبلغ نیز قابل تغییر بر مبنای شرایط شخص و سطح کار وی می باشد.

اگر شخص بتواند مدیریت تیم ترجمه را نیز بر عهده بگیرد علاوه بر این، مبلغی نیز بعنوان حق مدیریت و مسئولیت پرداخت خواهد شد.

والله من خودم چون تا بحال تجربه تشکیل چنین تیمی را نداشته ام بیشتر از این نمی تونم توضیح بدم ولی اگر دوستان نظری دارند خوشحال میشم که استفاده کنم.

موفق باشید
 

m00nlight

Member
من مشهد هستم و میتونم تمام وقت اونجا باشم ولی برای کار شرایط خاصی ندارید مثلا داشتن مدرکی خاص یا گواهی پایان خدمت سربازی.
 

sadegh

New Member
باسلام

ممنون از شما برای اعلام آمادگیتون . نه برای ما مدرک مهم نیست و تنها تجربه و تسلط شما به کار مهم است .

لطفا با تلفن دفتر تماس بگیرید و هماهنگ کنید تشریف بیارین دفتر تا بیشتر در مورد کار صحبت کنیم.

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا