ariamanc

New Member
از آنجایی که سلامت مو ها امروزه به موضوع مهمی برای افراد مختلف تبدیل شده است، سعی داریم بهترین کلینیک کاشت مو را به شما معرفی کنیم.

بسیاری از افراد که بر اثر عوامل متعددی همچون استرس، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش مو شده اند، برای یک بار هم که شده به کاشت مو فکر کرده اند.

به همین خاطر این موضوع به یکی از داغ ترین موضوعات جامعه تبدیل شده است که تبلیغات های مختلفی نیز در این خصوص انجام می گیرد. ابتدا باید با روند کاشت مو و مطالب مرتبط با آن اطلاعاتی کسب کنیم.

امروزه کاشت موی طبیعی در بهترین مرکز کاشت مو در سطح کشور یعنی کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن با جدیدترین متد های پزشکی انجام می شود. در کاشت موی طبیعی، از موهای خود فرد که در پشت سر قرار دارند برداشته و به قسمت های میانی و جلوی سر پیوند زده می شود.

موهایی که در این نوع کاشت پیوند زده می شوند، قابلیت رشد داشته و عمر طولانی دارند. موهایی که در پشت سر قرار دارند و از آنها برای پیوند استفاده می شود، تنها دو بار قابلیت برداشته شدن و پیوند زدن دارند.

wef8_1222.jpg


بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو تهران

یکی از نکات مهم در کاشت موی طبیعی برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند سن فرد است که بهتر است بین سی تا شصت سالگی انجام شود، زیرا در سنین کمتر احتمال ریزش مجدد مو وجود دارد. به همین خاطر متخصصان در بهترین کلینیک کاشت مو توصیه می کنند که افراد تا سن سی سالگی اقدام به کاشت مو نکنند.

انتخاب بهترین مرکز کاشت مو ایران نیز برای انجام این امر نکته ای مهم است. در کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن استفاده از بهترین تجهیزات برای کاشت مو و بهره مند بودن از تخصص در این زمینه، آن را به یکی از بهترین کلینیک کاشت مو ایران تبدیل کرده است.

هرچند کاشت مو عملی ساده و بی خطر است اما نداشتن تخصص در افرادی که این عمل را انجام می دهند می تواند برای فرد متقاضی کاشت مو مشکل ساز باشد. از این رو انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو برای انجام این عمل بسیار مهم است تا بتوان به نتیجه ای رضایت بخش رسید.

کاشت موی طبیعی با دو روش FUT و کاشت مو FIT در بهترین مرکز کاشت مو انجام می شود که انتخاب روش مناسب برای هر فرد با مشورت پزشک صورت می گیرد. در این روش ها فولیکول های مو با همان شکل طبیعی خود و به صورت تک تک می کارند و این مو ها رشد طبیعی خود را خواهند داشت.

پس از برداشتن مو ها از قسمت پشت سر یا دیگر نواحی بدن که برای کاشت مناسبند، با استفاده از میکروسکوپ و لوپ های مخصوص، فولیکول ها به صورت جدا جدا به وسیله ی برشی میلی متری که در ناحیه ی پیوند ایجاد شده است قرار می گیرند.


روش های کاشت مو مناسب با هر فرد

از آنجایی که بدن به کاشت موی طبیعی واکنشی نشان نمی دهد این نوع کاشت در بهترین کلینیک کاشت مو ایران بیشتر انجام می شود. کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن یکی از مراکزی است که این عمل را با داشتن بهترین متخصصان در این حوزه انجام می دهد.

در کاشت مو به روش طبیعی مو های کاشته شده احتیاج به مراقبت خاصی ندارند و نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که مو ها پس از پنج یا شش ماه بعد از کاشت ریخته و مجددا رشد خواهند کرد.

روش های کاشت موی طبیعی در بهترین کلینیک کاشت مو به شکل های punch ، FUT و FIT انجام می شود. در روش punch مو ها به صورت دسته ای برداشته شده و پس از ایجاد سوراخ هایی در ناحیه ی مورد نظر در سر، کاشته می شوند.

ایجاد نمای مصنوعی یا به اصطلاح عروسکی در این روش موجب شده تا این مدل از کاشت دیگر کاربرد نداشته باشد. در روش FUT نیز برداشت مو به وسیله ی یک نوار کوچک از قسمت پشت سر با کمک بی حسی موضعی انجام می شود که حاوی 1500 تا 2500 گرافت می باشد.

این گرافت ها دارای 700 تا 900 تار مو هستند. در این روش محل برداشت مو ها با ظرافت و دقت ترمیم شده و چون خط برداشت مو ها در قسمتی است که در آن رشد مو وجود دارد، بعدا مشخص نمی شود. این روش که یکی از روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو یعنی کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن می باشد، توسط تیم جراحی متخصص انجام می گیرد.


2q6g_1234.jpg

عمل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

در روش یاد شده معمولا نیازی به تراشیدن کل موهای سر نبوده و فقط نواحی مورد نظر جهت کاشت و برداشت مو تراشیده می شود. سپس فولیکول های مو به شکل منظم و از قبل طراحی شده بر روی ناحیه ی مورد نظر پیوند زده می شوند.

امروزه این روش کاشت موی طبیعی قطعی ترین و موثر ترین روش بوده که 97 درصد متقاضیان از این روش رضایت داشته اند. رضایت مراجعه کنندگان در بهترین کلینیک کاشت مو از این روش بسیار بالا بوده و به همین جهت این روش در کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن نیز انجام می گیرد.

در روش کاشت مو FIT نیز به کمک یک پانچ از ناحیه ی بانک مو که معمولا از قسمت های پشت سر و بالای گوش ها برداشته می شود، برداشت مو انجام شده و سپس به کمک پانچ یا slit پیوند زده می شود.

به طور حدودی و با توجه به نیاز فرد از هر 3 الی 5 واحد فولیکولی که در بانک مو وجود دارد، یکی خارج می شود. در این روش همانند روش FUT شکاف های ریزی داده می شود و گرافت های مورد نظر کاشته می شوند.

البته باید توجه داشت که این روش برای قسمت های کوچکی همچون ابرو، صورت یا محل زخم های قدیمی بیشتر کاربرد دارد و می بایست محل انجام این روش کاشت مو به صورت محدود باشد. این روش نیز در بهترین کلینیک کاشت مو و در کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن نیز انجام می شود.



عمل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو



این کلینیک یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در سطح کشور بوده و توانسته با به کارگیری تیم متخصص و مجرب خود در این زمینه نیز رضایت مشتریان را فراهم کند. سوالی که در ذهن افراد پس از کسب اطلاع در خصوص انواع روش های کاشت ایجاد می شود آن است که کدام روش برایمان مناسب است.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در این خصوص می تواند کمک زیادی در انتخاب درست روش کاشت به افراد دهد، زیرا وجود پزشکان و متخصصان مجرب در این کلینیک در مشورت درست دادن به متقاضیان بسیار کمک کننده است و افراد دچار سردرگمی نخواهند شد.

به طور کلی آنچه که در بهترین کلینیک کاشت مو به متقاضیان معرفی می شود، کاشت مو به روش FUT در دو جلسه و با فاصله ی یکسال است، زیرا در این روش در یک جلسه مقدار بیشتری مو برداشته شده و پیوند زده می شود، زمان عمل کوتاه تر است میزان کمتری از بانک مو تخریب می شود.

از طرفی نتیجه کاشت طبیعی تر و تراکم مو ها بیشتر نیز خواهد بود. در صورتی که بیمار ترس از جراحی داشته و به بخیه زدن و بخیه کشیدن نیز رضایت ندارد و یا به دلایل مختلف دیگر روش FUT را انتخاب نمی کند، میتواند از روش FIT استفاده کند.

در صورتی که بیمار تمایل به تراشیدن مو های خود نداشته باشد از روش کاشت مو FUT استفاده خواهد شد اما برای قسمت هایی ماند ابرو بهتر است از روش FIT استفاده کرد. کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن با تخصص و تجربه در زمینه ی کاشت ابرو با جدیدترین تجهیزات، بهترین کلینیک کاشت ابرو نیز در سطح کشور به شمار می رود.
awq7_hair-transplantation.jpg


انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

کاشت مو در افرادی که قسمت جلوی سر آنها دچار ریزش و خالی شده و همچنین خط مو در قسمت جلوی سر ندارند، با روش FUT در بهترین کلینیک کاشت مو تهران انجام می شود زیرا در این روش ظرافت بیشتری نسبت به کاشت مو به روش برای کاشت در قسمت جلوی سر وجود دارد.

همچنین طول انجام عمل در روش FUT کمتر از FIT می باشد. اما نظر و انتخاب نهایی را با مشورت پزشک متخصص می بایست انجام داد زیرا شرایط در هر فرد متفاوت است. مشورت در این زمینه با متخصصان مربوطه در بهترین کلینیک کاشت مو انجام گرفته و مراجعه کنندگان را در انتخاب روش کاشت مناسب کمک می کنند.

به همین جهت انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو صرفا بر اساس تبلیغات های فضای مجازی یا در سطح شهر ها نباید باشد بلکه بهترین کلینیک کاشت مو مرکزی است که با بهره مندی از متخصصان و افراد مجرب بتواند رضایت مراجعه کنندگان را کسب کند.

متاسفانه با توجه به بالا بودن متقاضیان کاشت مو در سطح کشور، بسیاری از مراکز کاشت مو که تخصصی نیز در این زمینه ندارند اقدام به تبلیغات کرده و افراد زیادی را برای انجام این عمل حساس به سمت خود ترغیب می کنند، اما عفونت هایی که ممکن است پس از انجام غیر تخصصی کاشت مو ایجاد شود، می تواند برای فرد مشکل ساز شود.

بنابراین انتخاب و یافتن بهترین کلینیک کاشت مو به جهت تخصصی بودن این عمل و حساسیت های مخصوص به آن، نکته بسیار مهمی است که باید متقاضیان به آن توجه کنند. در این راستا پیشنهاد ما به افراد متقاضی عمل کاشت مو، یکی از بهترین کلینیک های کاشت موی ایران یعنی کلینیک کاشت مو و زیبایی آریامن است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا