hoseeinnkh
New Member
روش سه مرحله ای زیر می تواند در انتخاب کلیدواژه های محلی به شما کمک کند.
گام اول شناسایی و یافتن کلمات کلیدی مربوط به وب سایت شماست. کلمات یا عباراتی که مردم هنگام توصیف محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند.
خود را جای آنها بگذارید و به این فکر کنید که برای یافتن کسب و کاری مثل خودتان چه کلماتی را جستجو می کردید.
با روش طوفان فکری لیستی از کلمات و عبارات محلی مرتبط با حوزه کاری تان تهیه کنید.
این فهرست، زیربنای اصلی را برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تشکیل خواهد داد.
به عنوان مثال لیست مربوط به یک قنادی ممکن است شامل کلماتی مانند اینها باشد:
مثلا
مناطقی را که در آنها خدمات ارائه می دهید و مشتریان تان در آنها سکونت دارند، در نظر بگیرید.
اگر محصولات را برای مشتری ارسال می کنید، اسم منطقه ها، شهرها، استان ها و … را در پست های وبلاگ و محتوای سایت تان بیاورید.
همانطور که گفتیم معمولاً مردم اول دنبال بنگاه های نزدیک به محل سکونت شان می گردند.
هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی محلی، به محل زندگی یا کار جمعیت هدف خود توجه کنید.
به عنوان مثال گل فروشی فرضی ما ممکن است چنین کلمات کلیدی را انتخاب کند:
دنیای سئو محلی دائما در حال تغییر است، اما چند روش مطمئن برای پیشی گرفتن از رقبا و کسب بهترین رتبه ها وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
داشتن یک صفحه Google My Business اهمیت فوق العاده زیادی دارد و زمانی متوجه اهمیت واقعی آن می شوید که بدانید گوگل 19 درصد از کل رتبه بندی جستجوی محلی را بر اساس My Business انجام می دهد.
این محتوا می تواند بر اساس حوزه فعالیت و بازار هدف شما، شامل روند تغییرات حوزه کاری مربوطه و اخبار و تبلیغات محلی باشد.
نکته مهم، نوشتن مطالب مفیدی است که مردم منطقه به دنبال آن می گردند.
دایرکتوری های محلی مانند Yelp، Google Listings می توانند به ایجاد بک مجموعه قوی از بک لینک ها به سایت شما کمک کنند.
البته شما طبیعتا می خواهید بیشتر نظرات مثبت درباره تان نوشته شود تا منفی، ولی مسأله مهم تر این است که اصولا چطور می توانیم این نظرات را درباره کسب و کار خود داشته باشیم.
مشتریان تان را تشویق کنید تا تجربه ای که از محصولات و خدمات شما داشته اند را به اشتراک بگذارند.
بدون نظارت بر نتایج نمی توانید بفهمید که آیا تلاش هایتان بازدهی داشته است یا نه.
باید ببینید کلمات کلیدی جدیدتان چقدر رتبه بندی محلی شما را بهبود داده است.
در بسیاری از ابزارهای سئو می توان کلمات کلیدی محدود به یک منطقه را ردیابی و بررسی کرد.
نتیجه گیری
حالا راهنمای جامعی دارید که به شما در زمینه استراتژی یافتن بهترین کلمات کلیدی در جستجوی محلی کمک می کند.
هنگام کار بر روی بهینه سازی داخلی (on-page) و لینک سازی، کلمات کلیدی محلی خود را در نظر داشته باشید چون می توانند تا حد بسیار زیادی به شما کمک کنند تا در فهرست local pack گوگل قرار بگیرید.
- از کلمات کلیدی مرتبط به حوزه کاری تان استفاده کنید
گام اول شناسایی و یافتن کلمات کلیدی مربوط به وب سایت شماست. کلمات یا عباراتی که مردم هنگام توصیف محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند.
خود را جای آنها بگذارید و به این فکر کنید که برای یافتن کسب و کاری مثل خودتان چه کلماتی را جستجو می کردید.
با روش طوفان فکری لیستی از کلمات و عبارات محلی مرتبط با حوزه کاری تان تهیه کنید.
این فهرست، زیربنای اصلی را برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تشکیل خواهد داد.
به عنوان مثال لیست مربوط به یک قنادی ممکن است شامل کلماتی مانند اینها باشد:
- شیرینی
- کیک عروسی
- بستنی
- شکلات
- از کلمات مکمل کلمات کلیدی استفاده کنید
مثلا
- عروسی
- بهترین
- گل
- تحویل یک روزه
- انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای الگوریتم های جستجوی محلی
مناطقی را که در آنها خدمات ارائه می دهید و مشتریان تان در آنها سکونت دارند، در نظر بگیرید.
اگر محصولات را برای مشتری ارسال می کنید، اسم منطقه ها، شهرها، استان ها و … را در پست های وبلاگ و محتوای سایت تان بیاورید.
همانطور که گفتیم معمولاً مردم اول دنبال بنگاه های نزدیک به محل سکونت شان می گردند.
هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی محلی، به محل زندگی یا کار جمعیت هدف خود توجه کنید.
به عنوان مثال گل فروشی فرضی ما ممکن است چنین کلمات کلیدی را انتخاب کند:
- بهترین گل فروشی در دورهام
- فروشگاه گل های خارجی در منطقه RDU
- گل فروشی نزدیک جاده هیلزبارو، دورهام
دنیای سئو محلی دائما در حال تغییر است، اما چند روش مطمئن برای پیشی گرفتن از رقبا و کسب بهترین رتبه ها وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
- صفحه Google My Business
داشتن یک صفحه Google My Business اهمیت فوق العاده زیادی دارد و زمانی متوجه اهمیت واقعی آن می شوید که بدانید گوگل 19 درصد از کل رتبه بندی جستجوی محلی را بر اساس My Business انجام می دهد.
- محتوایی متمرکز بر منطقه مورد نظر
این محتوا می تواند بر اساس حوزه فعالیت و بازار هدف شما، شامل روند تغییرات حوزه کاری مربوطه و اخبار و تبلیغات محلی باشد.
نکته مهم، نوشتن مطالب مفیدی است که مردم منطقه به دنبال آن می گردند.
- بک لینک
دایرکتوری های محلی مانند Yelp، Google Listings می توانند به ایجاد بک مجموعه قوی از بک لینک ها به سایت شما کمک کنند.
- نظرات مشتریان
البته شما طبیعتا می خواهید بیشتر نظرات مثبت درباره تان نوشته شود تا منفی، ولی مسأله مهم تر این است که اصولا چطور می توانیم این نظرات را درباره کسب و کار خود داشته باشیم.
مشتریان تان را تشویق کنید تا تجربه ای که از محصولات و خدمات شما داشته اند را به اشتراک بگذارند.
- پایش و بررسی نتایج
بدون نظارت بر نتایج نمی توانید بفهمید که آیا تلاش هایتان بازدهی داشته است یا نه.
باید ببینید کلمات کلیدی جدیدتان چقدر رتبه بندی محلی شما را بهبود داده است.
در بسیاری از ابزارهای سئو می توان کلمات کلیدی محدود به یک منطقه را ردیابی و بررسی کرد.
نتیجه گیری
حالا راهنمای جامعی دارید که به شما در زمینه استراتژی یافتن بهترین کلمات کلیدی در جستجوی محلی کمک می کند.
هنگام کار بر روی بهینه سازی داخلی (on-page) و لینک سازی، کلمات کلیدی محلی خود را در نظر داشته باشید چون می توانند تا حد بسیار زیادی به شما کمک کنند تا در فهرست local pack گوگل قرار بگیرید.