بهترین کفش و کتونی مناسب با شلوار اسلش

بهترین کفش و کتونی مناسب با شلوار اسلش

کفش یک کالا مصرفی بسیار شیک و پرکاربرد است که طراحی و رنگ بندی خوب آن می تواند در نحوه رفتار و معاشرت ما بیرون از منزل تاثیر گذار باشد. اگر قصد انتخاب کفش مناسب را داشته باشیم در میان برند های معروف خیلی سخت می توان گزینه مناسب را پیدا کرد. حال اگر انتخاب خود را به گزینه های مناسب ست کردن با شلوار اسلش محدود کنیم، انتخاب کتانی راحت تر می شود. ما در این مقاله به سوالات زیادی از جمله چگونه کفش مناسب شلوار اسلش را انتخاب کنیم؟ به طور کامل پاسخ خواهیم داد. اگر این سوال نیز از جمله سوالات روزمره شما برای استایل با شلوار اسلش می باشد با ما همراه باشید.

شلوار اسلش

شلوار اسلش یا جاگر به شلوار هایی گفته می شود که در ناحیه کمر و مچ پا دارای کش می باشند. تنوع در مدل شلوار اسلش زنانه و مردانه بسیار بالا بوده و نحوه ست کردن آن با انواع کتانی راحت می باشد. اغلب کفش هایی که می توان به همراه شلوار اسلش انتخاب کرد، ورزشی و اسپرت بوده و برخی حالت نیمه رسمی دارند.
بهترین کفش و کتونی مناسب با شلوار اسلش1

نکات مهم در انتخاب کفش مناسب شلوار اسلش

انواع کفش مناسب شلوار اسلش

به طور کلی کفش های مناسب با شلوار اسلش، به چهار گروه تقسیم می شوند که ما در این قسمت به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

◘ ست کفش‌های ورزشی با شلوار اسلش

کفش‌های ورزشی، به خصوص کفش ‌زنانه اسپرت با رنگ بندی متنوع، با شلوار اسلش بسیار خوب هماهنگ می‌شوند. این کفش‌ها برای فعالیت‌های روزمره و فعالیت‌های ورزشی مناسب هستند. می‌توانید از رنگ‌های متنوعی برای انتخاب کفش‌های ورزشی استفاده کنید. برخی افراد روز خود را با ورزش و پیاده روی شروع می کنند. استایل ورزشی و اسپرت به همراه کفش ورزشی، انتخابی مناسب برای علاقه مندان به تیپ اسپرت و ورزش می باشد.

◘ استایل کتونی با شلوار اسلش

کفش‌های کتانی نیز با شلوار اسلش ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند. این نوع کفش‌ها به طور معمول دارای طراحی ساده و غیررسمی هستند و باعث می‌شوند، ست شلوار اسلش با کفش و کتونی های ساده بسیار خوب و شیک بنظر برسند.

◘ ست کردن صندل با شلوار اسلش

صندل‌ها در فصل گرما، نیز می‌توانند یک گزینه مناسب برای شلوار اسلش باشند. از صندل‌های تمام چرم یا صندل‌های ورزشی با بند پشتی استفاده کنید تا به شلوار اسلش یک ظاهر غیررسمی و متفاوت بدهید. البته از صندل بیشتر در هوای گرم و شرجی در سواحل و لب دریا و رودخانه ها استفاده می شود. ترکیب صندل به همراه شلوار اسلش ابرو بادی بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان است.

◘ ست کردن بوت‌ها با شلوار اسلش

در فصل سرما، بوت‌ها می‌توانند با شلوار اسلش هماهنگ شوند و به شما یک ظاهر مدرن و مینیمالیستی بدهند. بوت‌های چرمی یا بوت‌های ورزشی با کف پلاستیکی مناسب هستند.

ادامه مطلب.....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا