بهترین کال تو اکشن ها برای اینستاگرام

flwland

New Member
آیا می خواهید خوانندگان خود را برای خرید مجذوب کنید؟ یا شاید میخواهید مشترکان بیشتری را برای خبرنامه تان جلب کنید؟ یا حتی می خواهید نرخ تبدیل شما منفجر شود؟ تمام آنچه شما نیاز دارید تماس صحیح برای اقدام (CTA) است. کال تو اکشن ها نه تنها شفافیت چشم انداز شما را نشان می دهند، بلکه فعالیتهای بازاریابی شما را نیز موثرتر می کنند.

call to action چیست؟
کال تو اکشن یعنی فراخوان عمل یا فراخوانی برای اقدام که به اختصار CTA نوشته می شود. call to action بخشی از پیام بازاریابی است که شخص را ترغیب می کند تا عمل مورد نظر را انجام دهد، به عبارت دیگر کال تو اکشن یک اصطلاح بازاریابی است که به مرحله بعد اشاره دارد.

کال تو اکشن ها می توانند ارتباط مستقیمی با فروش داشته باشند. هدف از این اقدام، ترغیب بازدید کننده به انجام عملی خاص براساس پیام است که می‌تواند شامل خرید، تماس با ما، اشتراک گذاری، بارگذاری و غیره باشد.

چرا CAll to action مهم است؟
این استراتژی مستقیماً به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان خود را از این طریق مستقیما به عمل مورد نظرتان راهنمایی کنید. یک کال تو اکشن موثر باعث جلب توجه بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش فروش میشود.
فالولند

نحوه اضافه کردن Call to Action به پروفایل اینستاگرام
  1. اطمینان حاصل کنید که پروفایلتان تجاری است. فقط پروفایل های تجاری می توانند دکمه های CTA اضافه کنند.
  2. به صفحه نمایه خود بروید و روی “ویرایش نمایه” ضربه بزنید.
  3. از طریق فهرست، “اطلاعات کسب و کار” را پیدا کرده و روی “گزینه های تماس” ضربه بزنید.
  4. به دکمه “افزودن یک عمل” بروید.
  5. شریکی را که با او کار می کنید انتخاب کنید.
  6. آدرس صفحه یا حساب خود را در وب سایت شریک وارد کنید.
  7. روی “ارسال” ضربه بزنید.
در صفحه “گزینه های تماس” همچنین می توانید دکمه های تماس با تلفن (برای تماس / متن) یا ایمیل (برای ایمیل) را اضافه کنید. پس از تنظیم صحیح تنظیمات، دکمه تحت عنوان برجسته Stories در نمایه شما قابل مشاهده خواهد بود.

هر زمان که کاربر دیگری روی آن ضربه بزند، صفحه شما را در مرورگر خود یا یک برنامه خارجی متصل به خدماتی که دکمه عمل شما به آن متصل است، باز می کند.

5 تا از بهترین کال تو اکشن های اینستاگرام
  1. ثبت نام رایگان >>> “ثبت نام رایگان” یک CTA بسیار مستقیم است که انتظارات بازدید کنندگان شما را برآورده می کند و به آنها می گوید بعد از ایجاد یک حساب کاربری قادر به استفاده از خدمات خواهند بود.
  2. تماس با فروشنده >>> این CTA به مردم امکان می دهد كه از طریق گپ، تماس یا قرار ملاقات مستقیماً به یك شخص فروش وصل شوند.
  3. بیشتر بدانید >>> داشتن CTA “بیشتر بدانید” برای بازدید کنندگان تان، می تواند آنها را به صفحه ای سوق دهد تا در آنجا اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  4. بیشتر ببینید >>> در این کال تو اکشن افراد را به صفحات جزئیات محصول یا حتی مواردی مانند منوهای رستوران می فرستید.
  5. اکنون خرید کنید >>> بعضی اوقات کال تو اکشن، بهتر است مستقیم باشد. وقتی بازدید کننده روی “اکنون خرید کنید” کلیک می کند، می توان بسیاری از تعهدات در خرید تجارت الکترونیک را برطرف کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا