3dmad
Well-Known Member
سلام به همه
بنظر شما vray proxy بهتره یا forest pac یا ....
من یک هفته ای میشه با forest کار میکنم (که علنا سر کار بودم چون سیو نمیشه هرچی هم تلاش کردم مشکلشو بفهمم نفهمیدم و الا از همین استفاده میکردم. یعنی اونایی که خودم ساختم ذخیره نمیشه ولی صحنه هایی که آماده دانلود کردم هیچ وقت درختاش نمیپره)
forest چند تا ویژگی داره که خیلی برام کارامد بوده حالا اگه کسی این ویژگی ها رو تو پلاگین دیگه ای هم سراغ داره ممنون میشم کمک کنه، از جمله ویژگی های خوبش:
. سرعت رندر خیلی خوب (من با vray proxy یه مدت خیلی کم کار کردم خیلی رندرش طول میکشید شایدم اصلا در صحنه های وسیع تو قسمت unloading geometry متوقف میشد !)
. حجم پایین صحنه
. امکان آختصای آبجکتهای پخش شده فقط تو زاویه دید دوربین
. امکان انتخاب نقشه های مختلف پراکندگی
. امکان اخصاص به geometry و یا مثلا line
. اختصاص یه شیب خاص یا ارتفاع خاص برای پراکنده شدن
.
و مهمتر اینکه همه این ترفندها و خیلی دیگه رو آدم با یه روز کار بخاطر سادگیش متوجه میشه.
مثلا این صحنه تو کمتر از سه دقیقه رندر شده (که با استفاده از forest بوده)

بنظر شما vray proxy بهتره یا forest pac یا ....
من یک هفته ای میشه با forest کار میکنم (که علنا سر کار بودم چون سیو نمیشه هرچی هم تلاش کردم مشکلشو بفهمم نفهمیدم و الا از همین استفاده میکردم. یعنی اونایی که خودم ساختم ذخیره نمیشه ولی صحنه هایی که آماده دانلود کردم هیچ وقت درختاش نمیپره)
forest چند تا ویژگی داره که خیلی برام کارامد بوده حالا اگه کسی این ویژگی ها رو تو پلاگین دیگه ای هم سراغ داره ممنون میشم کمک کنه، از جمله ویژگی های خوبش:
. سرعت رندر خیلی خوب (من با vray proxy یه مدت خیلی کم کار کردم خیلی رندرش طول میکشید شایدم اصلا در صحنه های وسیع تو قسمت unloading geometry متوقف میشد !)
. حجم پایین صحنه
. امکان آختصای آبجکتهای پخش شده فقط تو زاویه دید دوربین
. امکان انتخاب نقشه های مختلف پراکندگی
. امکان اخصاص به geometry و یا مثلا line
. اختصاص یه شیب خاص یا ارتفاع خاص برای پراکنده شدن
.
و مهمتر اینکه همه این ترفندها و خیلی دیگه رو آدم با یه روز کار بخاطر سادگیش متوجه میشه.
مثلا این صحنه تو کمتر از سه دقیقه رندر شده (که با استفاده از forest بوده)
