بهترین نرم افزار های آنتی ویروس برای ویندوز 2022 و 2021

turbo_boy2006

New Member
در این مطلب تصمیم داریم ، به معرفی بهترین آنتی ویروس 2022 جدیدترین های آن برای ویندوز 7 8 10 کامپیوتر برای شما کاربران عزیز بپردازیم . در آخر مطلب شما قادر خواهید بود از میان آنتی ویروسهای مورد بحث شده‌ یک ورژن را گزینش بکنید و ایمنی کامپیوتر خودتان را فراهم شدن بکنید . با دقت به توسعه فن‌آوری و تلفن های همراه و در نهایت زیاد شدن بد افزارها و ویروسها کامپیوتر های جدید نیاز‌مند‌ یک ضد ویروس قوی می باشند .

ویروس کامپیوتری یعنی چه ؟
ویروس یک بدافزار می باشد که به رایانه ها راه‌ یافته و موجب پیدایش بی‌نظمی در آنها می گردند . با دقت به اینکه داده‌های سیو شده‌ در کامپیوتر ها از ارزش بسیاری برای مشتری ها برخوردار‌ هستند‌ . از این رو همواره احتیاج به یک برنامه برای پاک کردن ویروسها و حفاظت از سیستم خواهیم داشت . در ادامه‌ مطلب تصمیم داریم 5 تا از خوب ترین برنامه های آنتی ویروس‌ دنیا را مطالعه کرده و برتری‌ها و بدی‌های آنها را فهرست کنیم .

آنچه در این مقاله از سایت نودسرو می‌خوانید

1 – آنتی ویروس ESET​

کمپانی در سال 1992 در نتیجه‌ ترکیب‌ گشتن دو کمپانی به وجود آمد . یکی از مشهور ترین تولیدات این کمپانی ضد ویروس ESET می باشد که خودش حاوی سه ورژن اینترنت سکیوریتی ، آنتی ویروس‌ و اسمارت سکیوریتی است . ایست با کسب جوایز متنوع سبب گشته تا تعداد‌ یوزرهای بسیاری به دست آورد . با دقت به راندمان راضی‌کننده و بی‌نهایت مطلوب این برنامه ویروس یاب، جوایز و گواهینامه‌های متعددی از موسسه ویروس Av -Comparatives می‌توان ایست را عالی ترین آنتی‌ ویروس معرفی‌ نمود .
به فرموده خیلی از از کارشناسان ، برترین برنامه امنیتی جهان ورژن اینترنت سکیوریتی می باشد چون در حالی که کم حجم‌ بودن‌ دارای توان خیلی زیادی می باشد و هوش‌ مصنوعی‌ آن امکان شناسایی هر نوع ویروس و بد افزاری را دارد. برای کارآمد سازی آنتی ویروس‌ نود 32 احتیاج به خرید لایسنس نود ۳۲ می باشد. قطعا با یک مرحله اسکن ، سیستم شما را در مقابل همگی اطلاعاتتان از تهدیدات پاکسازی می‌کند . در یک جمله می‌توان نقل کرد : NOD32 یک آچار فرانسه بسیار خوب برای کامپیوتر شماست .

دانلود رایگان آنتی ویروس ESET

خرید لایسنس نود ۳۲

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021


پیشنهاد نودسرو به شما نصب جدید ترین نسخه نرم افزار eset است، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله نحوه خرید آنتی ویروس نود 32 مراجعه کنید.


2 – آنتی ویروس‌ BitDefender​

ضد ویروس بیت دیفندر پیشقدم در ارایه برنامه های ضد بدافزار و ضد ویروس خواهد بود . افزون بر 500 میلیون یوزر در جهان از ضد ویروس بیت دیفندر برای حفاظت اداری و در خانه بکارگیری می کنند . راه‌ کار‌های‌ امنیتی بیت دیفندر بازه وسیعی از تولیدات را برای مهیا نمودن امنیت برای مشتری های خانگی‌ ، اداره های متوسط‌ و درشت میسر کرده است‌ . تولیدات ضد ویروس بیت دیفندر با خصوصیاتی مانند ضد بدافزارها ، ضد ویروس ، آنتی فیشینگ ، نظارت والدین ، دیوار آتش‌ ، پرداخت ایمن ، کیف‌ پول‌ ایمن و . . . هرچیزی را که برای حفاظت از شما در فضای اینترنتی ضرورت دارد را پیش روی شما می گزارد .

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021 و 2022


3 – آنتی ویروس‌ Kaspersky​

برنامه امنیتی ضد ویروس شرکت Kaspersky به عنوان یکی از مشهور ترینها در بین کاربران‌ بکارگیری قرار می شود . ضد ویروس عالی پرقدرت Kaspersky AntiVirus که از ظاهر کاربری جدیدی هم استفاده می برد قادر‌ خواهد بود تا با داشتن سرعت‌ خوب ، پایگاه داده پرقدرت از همه فایلهای ویرانگر و آپدیت های دائمی و تند امنیتی همیشگی و مثال‌ زدنی را برای یوزرها به همراه آورد . اختلاف بسته‌ امنیتی با Antivirus در این می باشد که در بسته‌ Internet Security موردهای خاصی که برای کاربرانی که پیوسته با اینترنت سر و کار‌ دارند به درد بخور تر می باشد ، ولی شکی نخواهد بود که ضد ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترینها شمرده می گردد .

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021


4 – آنتی ویروس‌ Avira​

آنتی ویروس‌ آویرا . ضد ویروس Avira Premium Security Suite یکی از تولیدات شرکت Avira GmbH می باشد . . جالب‌ می باشد بدانید که این کمپانی بیشتر از 100 میلیون یوزر و 300 کارمند در همه جهان داراست . Avira AntiVirus آنتی ویروس‌ جامع برای رایانه های ویندوزی و یونیکس در شبکه‌ خواهد بود و در جلوی همه تهدیدات امنیتی ویروسها ، کرم‌ها‌ ، تروجانها ، هکرها و . . . حفاظت می کند‌ . تنظیمات و مدیریت ضد ویروس Avira AntiVirus از توسط کنسول مدیریتی آویرا (SMC) هم به شکل تمرکزیافته و یکپارچه در کل کانال شایسته اعمال خواهد بود .ضد ویروس آویرا عالی شیوه و پرقدرت هست و هیچگونه سربارگذاری روی کامپیوتر ها نخواهد داشت . با بکارگیری از فن‌آوری AHeAD ، این کالا قادر‌ به شناخت ویروسهای ناشناس تازه خواهد بود .

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

5 – آنتی ویروس‌ F-Secure​

ضد ویروس اف سکیور شرکتی ارزشمند و قوی در سرزمین فنلاند می باشد که از سال ۱۹۸۸ در عرصه ساختن تولیدات ایمنی سایبری از جمله ضد ویروس فعالیت دارد‌ . ضد ویروس اف سکیور در شش سال پسین همیشه به عنوان قدرتمندترین ضد ویروس رده اداری جهان در آزمایش های AV -Test معرفی‌ گشته است‌ . شرایط‌ و تدبیر های فنلاند و دوری آن از بازی‌‌های‌ دیپلماتیک ، ضد ویروس اف سکیور را به یکی از شایسته اعتمادترین تولیدات ایمنی سایبری برای شرکت‌‌ها‌ و اداره هایی که نیاز‌ به اطمینان در کنار‌ بهترین‌ ایمنی را دارند مبدل کرده است‌ .

کارشناسان فنی F -Secure افزون‌تر از هر کمپانی امنیتی اروپایی دیگر در پژوهش‌ها و شناخت جرایم سایبری تلاش کرده اند . تکنولوژی خیلی حرفه‌ای شرکت اف سکیور با بهره برداری از تجربیات نیروی انسانی و تولید کردن فن‌آوری یادگیری‌ ماشین‌ سبب پویایی بیشتر از گدشته در این کمپانی امنیتی تبدیل شده شد . نمایندگان این شرکت آموزش‌های‌ فنی واجب را دیده‌ و دارای مدرک‌های امنیتی ، فنی و فروش می باشند.

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021 و 2022


نتیجه گیری کلی​

در این مطلب 5 ضد ویروس مطرح جهان را شرح کردیم . اگرچه شاید در این فهرست برنامه های دیگر را جا انداخته باشیم . منتها کوشش کردیم قوی ترین را به لحاظ‌ تعداد‌ نصب شدن و توان نرم افزار توضیح دهیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا