بهترین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک چه خصوصیاتی دارد؟

talashnet_yalda

New Member
نرم افزار مدیریت مطب


نرم افزار مدیریت مطب
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر نرم افزاری جامع جهت یکپارچگی سیستم های پزشکی است که با قابلیت اتصال به بیمه، جستجوی هوشمند، آمار و گزارشات، متون آماده، قلم نوری، پنل پیامک، و سایر امکانات در اخیار پزشکان عزیز قرار می گیرد.

امکانات نرم افزار مدیریت پزشکی اکسیر
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر شامل دو قسمت منشی و پزشک می باشد :

قسمت منشی
بخش پذیرش

بخش وقت دهی


  • مشاهده خلاصه پرونده بیمار توسط منشی و پزشک
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار
  • نمایش همه ی وقت های داده شده به صورت لیست در تاریخ مورد نظر شما همراه با ساعت
  • امکان پرینت فیش برای بیماران
  • امکان وقت دهی به دو روش کاملا آسان
  • امکان جا به جایی وقت داده شده به بیمار ,تنها با یک کلیک
  • امکان جستجو در وقت دهی
  • قابلیت لغو و جا به جای نوبت
  • تعیین وضعیت نوبت یک فرد از لحاظ اینکه اوکی و تایید هست، کنسل، یا نامعلوم
  • نمایش یک تقویم گرافیکی برای سهولت بیشتر در وقت دهی
  • نمایش روزهای تعطیل , ولادت و شهادت در تقویم وقت دهی
  • نمایش لیست انتظار بیماران
  • چاپ قبض های نوبت دهی بیمار
  • قابلیت تفکیک رنگ نوبت دهی ها برای مشخص شدن اولویت نوبت ها
  • جستجوی وقت دهی بر اساس نام پزشک در صورت استفاده چند پزشک از سیستم
  • ارسال پیامک سریع از طریق سیستم وقت دهی

نرم افزار مدیریت کلینیک



قسمت پزشک
ثبت آزمایش ها و مدارک

بخش ویزیت


  • امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری
  • امکان تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه
  • امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات
  • امکان کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده
  • امکان الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص
  • امکان نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و ... و نمایش آن ها با رنگ های متنوع
  • امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه
  • نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک
  • امکان تعریف انواع دارو, واحد دارو
  • امکان تعریف نحوه ی مصرف دارو
  • امکان تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو
  • مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار
  • امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو , تشخیص پزشک , روش درمان و شکایات بیمار
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • اضافه کردن مواردی که نسبت به سایر موارد پزشک ها بیشتر از آن ها استفاده میکنند در قسمت favorite list برای در دسترس بودن و سرعت عمل بیشتر
  • امکان تشکیل پروفایل برای داروها ی روتین
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • امکان ارتباط میان منشی و پزشک از طریق چت داخلی
  • امکان ویزیت با چند روش مختلف مثل لیست آماده دارو و تشخیص، یا تایپ یا قلم نوری
  • پرینت از صفحه قلم نوری


بخش گزارشات

  • تهیه ی گزارشات متنوع آماری روزانه , ماهیانه و یا با تاریخ های دلخواه
  • قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش
  • قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش مانند تاریخ و ساعت
  • امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف جهت ویرایش یا بایگانی اطلاعات excel,pdf,text
  • ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک
  • امکان مشاهده ی اطلاعات بیمار از طریق وب سرویس در هر نقطه و هر جا
  • امکان تهیه پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت اطلاعات
  • کپی اتوماتیک اطلاعات فایل پشتیبان برروی هارد اکسترنال
  • نمایش اطلاعات سال کاری
  • امکان گزارش گیری بر اساس سیستم وقت دهی


قابلیت های برنامه

  • اجرای نرم افزار در تمام محیط های ویندوزی از (ویندوز 7 سرویس پک 1 تا ویندوز 10)
  • بکارگیری کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی 2018
  • استفاده از مشاوره پزشکان متخصص در کلیه ی بخش های نرم افزار
  • پشتیبانی سال اول رایگان
  • امکان تعریف دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده جهت ارسال پیامک های گروهی
  • امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه بدون نیاز به اینترنت
  • امکان استفاده از تجهیزات هوشمند و امکاناتی مانند قلم نوری و پیامک
  • امکان چاپ گواهی های از پیش تعریف شده مانند گواهی استراحت، نامه بستری، معرفی نامه
  • امکان ساخت فرم ها و فیلد ها بدون نیاز به برنامه نویسی
  • امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار توسط خود مشترک از هر دو قسمت نرم افزار


مزایای استفاده از برنامه

  • عدم نگرانی مدیران جهت حفظ و نگهداری پرونده های دستی
  • رضایت بیمار از کیفیت درمان و زیبایی ظاهری درمانگاه
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات
  • استفاده ی مفید از فضای درمانگاه
  • عدم انتقال آلودگی و میکروب از یک بخش به بخش دیگر توسط پرونده ها ی دستی
  • نقطه ی قوت اکسیر راه اندازی کامل نرم افزار , آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانی
  • ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کنیم و تمام روش های نوبت دهی را بهم وصل کرده ایم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا