بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین کدامند؟

kamran98

New Member
در حالی که برخی بیت کوین را به عنوان یک مد گذرا نادیده می گیرند، بسیاری دیگر آن را به عنوان آینده تجارت می بینند. یک نظرسنجی در سال 2020 نشان داد که 36٪ از SMB ها در حال حاضر کریپتو1 را می پذیرند، همانطور که بسیاری از مشاغل و سازمان های بزرگ، از جمله مایکروسافت، AT&T و ویکی پدیا.

در حالی که بیت کوین را می توان با پول نقد واقعی خریداری کرد، اغلب با استفاده از ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار تخصصی استخراج می شود. در این مقاله نگاهی به بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین بر اساس شهرت، ویژگی ها، سهولت استفاده و موارد دیگر خواهیم داشت. در اینجا چهار گزینه برتر ما آمده است.



بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای سال 2022​

  • بهترین کلیCGMiner
  • بهترین برای راه اندازی BFGMiner
  • بهترین برای سهولت استفاده MultiMiner
  • بهترین مدیریت متمرکز: ماینر عالی


CGMiner​

به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای استخراج بیت‌کوین، CGMiner به دلیل ساخت منبع باز، قابلیت اجرا بر روی هر رایانه و سازگاری با دستگاه‌های استخراج متعدد، انتخاب ما برای بهترین به طور کلی است.

CGMiner در سال 2011 توسط Con Kolivas بیهوش‌کننده و برنامه‌نویس استرالیایی برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و لایت‌کوین توسعه یافت. این نرم افزار به دلیل ماهیت متن باز، رابط کنترل مستقیم ساده و سازگاری بین پلتفرمی و سخت افزاری، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین موجود در نظر گرفته می شود.

CGMiner از یک رابط خط فرمان استفاده می کند که به کاربران این امکان را می دهد تا از راه دور ریگ های خود را استخراج کنند و سرعت فن و سایر تنظیمات را با دستورات ساده صفحه کلید کنترل کنند. این نرم افزار همچنین تشخیص بلوک های جدید پیشرفته را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا به راحتی قدرت هش را بدون تاخیر افزایش دهید.

اگرچه CGMiner مبتنی بر لینوکس است، اما با پلتفرم های مختلف سازگار است و می تواند بر روی رایانه های مک و ویندوز اجرا شود. همچنین متن باز است و به زبان C نوشته شده است که بررسی کدهای نرم افزار را برای هر کاربری آسان می کند. علاوه بر سازگاری بین پلتفرم‌ها، CGMiner با انواع دستگاه‌های استخراج غیر ASIC از جمله FPGA، GPU و CPU کار می‌کند.

فقدان رابط کاربری گرافیکی در CGMiner می تواند برای مبتدیان ترسناک باشد و آن را به بهترین انتخاب برای کاربران پیشرفته تبدیل کند. نصب این نرم افزار بر روی رایانه های دارای ویندوز 10 بسیار دشوار است. نرم افزارهای آنتی ویروس، از جمله Windows Defender نیز می توانند کار سختی را برای کاربران ایجاد کنند. CGMiner برای دانلود و استفاده رایگان است و در GitHub در دسترس است.



BFGMiner​

BFGMiner که برای استخراج FPGA و ASIC طراحی شده است، به کاربران پیشرفته این امکان را می دهد که بسیاری از جنبه های فرآیند استخراج را با همگام سازی پویا، نظارت، و رابط ماینینگ از راه دور سفارشی کنند و این نرم افزار را به بهترین انتخاب برای سفارشی سازی تبدیل می کند.



BFGMiner که در سال 2012 توسط توسعه دهنده Luke Dashjr منتشر شد، به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ماینینگ موجود تبدیل شده است و تنها پس از Cgminer در رتبه دوم قرار دارد. این به کاربران اجازه می دهد تا دمای سخت افزار را کنترل کنند، جریان های بیکار را شناسایی و شروع کنند، و نصب ها را از راه دور مدیریت کنند، که آن را کاملاً در دسته بهترین نرم افزارهای تنظیم قرار می دهد.

از آنجایی که BFGMiner در ابتدا برای افزودن پشتیبانی از FPGA به ماینر محبوب GPU در زمان توسعه ایجاد شد، این نرم افزار فقط با FPGA و ASIC سازگار است. این نرم افزار مانند CGMiner به زبان C نوشته شده است و روی رایانه های لینوکس، مک و ویندوز اجرا می شود و حتی امکان نصب بر روی Raspberry Pi را نیز ارائه می دهد.

یکی از محبوب ترین ویژگی های BFGMiner پشتیبانی از استخراج همزمان چند ارز دیجیتال است. با هش کردن همزمان الگوریتم‌های ماینینگ مانند Scrypt و SHA256d، این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا ریسک خود را با ارزهای دیجیتال متعدد استخراج کنند، پوشش‌دهی کنند و مجدداً توزیع کنند.



مانند cgminer، BFGMiner از یک رابط خط فرمان با کلیدهای میانبر قابل تنظیم استفاده می کند. در حالی که استفاده از آن برای کاربران پیشرفته آسان است، فقدان رابط کاربری گرافیکی می تواند نرم افزار را برای مبتدیان دور از دسترس کند. BFGMiner همچنین رایگان برای دانلود و استفاده است.



چگونه بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین را انتخاب کردیم؟​

برای این بررسی، حدود دوازده برنامه استخراج بیت کوین را بررسی کردیم. در بالای لیست ما قدیمی ترین و پرکاربردترین نرم افزار بود که از نظر ویژگی ها و سهولت استفاده آن را تجزیه و تحلیل کردیم.

سپس ما بین بهترین نرم افزار استخراج برای مبتدیان و نرم افزار برای کاربران پیشرفته تمایز قائل شدیم. این بیشتر به نوع رابط (خط فرمان در مقابل رابط کاربری گرافیکی) و توانایی خودکار یا سفارشی کردن عملکردهای استخراج مربوط می شود.

در نهایت، ما به دنبال نرم‌افزاری بودیم که بتواند در پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و با وسیع‌ترین طیف ریگ‌های ماینینگ سازگار باشد تا حداکثر انعطاف‌پذیری را در عملیات استخراج به کاربران بدهد.


معرفی دوره های آکادمی پارسیان بورس​

پارسیان بورس را می توان یکی از مراکز معتبر برای افرادی دانست که به معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند. یکی از دوره های باکیفیت این مجموعه، دوره آموزش ارز دیجیتال است که در بحث معامله گری اطلاعات مفیدی را به شما آموزش خواهد داد بنابراین اگر میخواهید فعالیت حرفه ای در بازار کریپتو داشته و کسب درآمد را آغاز کنید. حتما در دوره های پارسیان بورس شرکت کنید.

منبع:Investopedia
 

جدیدترین ارسال ها

بالا