joopress

New Member
کلینیک آرین سیما یک مرکز تخصصی پوست و مو می باشد. بخش “کاشت مو” کلینیک، خدمات پیوند طبیعی مو ارائه می دهد. در این مرکز, کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو نیز انجام می شود.
در کلینیک آرین سیما روش های کاشت طبیعی مو بر پایه 3 روش به روز دنیا انجام میشود. ما کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش SUT انجام میدهیم. روش FUT به نام میکروسرجری نامیده می شود. همچنین روش FIT یک روش غیرجراحی کاشت مو می باشد. روش SUT نیز یک تکنیک نوین در کاشت طبیعی می باشد.
کلینیک کاشت مو آرین سیما به مدیریت سرکار خانم دکتر فاطمه یکه زارع اداره می شود. دکتر فاطمه یکه زارع عضو انجمن جراحان پیوند موی طبیعی است . ایشان دارای بورد پیوند موی طبیعی از آمریکا ABHRS می باشد.


کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT یک روش غیر جراحی می باشد. در این روش فولیکول های مو به طور همزمان از بانک مو برداشته میشود. و در لحظه در ناحیه بدون مو کاشته می شود. روش FIT یک روش کمتر تهاجمی است. در روش FIT تبحر و تجربه جراح بسیار حائز اهمیت است. تجربه و توانایی بالای جراح ، زیبایی و تراکم عالی و خط رویش طبیعی را تضمین می کند.
روش FIT هیچ گونه جای زخم و یا اسکار را بر جا نمی گذارد. انجام عمل بدون درد و خونریزی است. نیازی به بیهوشی بیمار وجود ندارد. در صورتی که شما نگران نمای عروسکی در محل کاشته شده هستید. می توانید از این روش استفاده کنید. روش FIT در صورتی که جراح با تجربه ای آن را انجام دهید به شما موهای کاملا طبیعی خواهد داد.
کاشت مو به روش FUT
کاشت مو به روش FUT یکی از روش های سنتی در پیوند مو می باشد. در این روش یک بخش باریک از پوست پشت سر برداشته می شود. بسته به تعداد تار موی مورد نیاز این مساحت این تکه برداشته شده متفاوت خواهد بود. پس از برداشتن این قسمت از پوست ، فولیکول های مو از پوست خارج می شود. در نهایت گرفت هایی که جدا شده اند در قسمت گیرنده کاشته می شود. با توجه به ایجاد زخم در ناحیه برداشته شده، این قسمت بخیه زده می شود.
ایراد مهم این روش کاشت مو در اسکار ایجاد شده در ناحیه برداشته شده است. البته ما در کلینیک آرین سیما سعی کرده ایم که این زخم اسکار در حد یک خط زخم باشد. این خط زخم در صورتی مشخص می شود که شما موهایتان را از ته تراشیده باشید. همچنین در این روش ظاهر موهای کاشته شده به صورت عروسکی است. ظاهر و خط رویش موهای کاشته شده نیز غیر طبیعی است. این روش امروزه کمتر استفاده می شود.
کاشت مو به روش BHT
در کاشت مو به روش BHT ، بانک مو از بدن فرد بیمار است نه لزوما سر. در تمامی روش های پیوندها ، موی کاشته شده از پشت سر برداشته می شود. در روش BHT بخاطر نبودن بانک موی پشت سر موها از بدن برداشته می شود. ساختار موهای بدن همانند موهای سر است. هر قسمت از بدن بیمار که مو داشته باشد برای پیوند برداشته می شود. نواحی مختلفی همچون ساق پا ، بازوها ف ناحیه شکمی و قفسه سینه و یا حتی زیر بغل. شایان ذکر است که این روش در موارد خاص انجام می شود.
البته در نظر داشته باشید برخی از بیماران موهای بدن به شدت زیاد است. در این حالت ما خود داوطلبانه از موهای بدن استفاده می کنیم. بنابراین در این صورتی بانک موی سرتان خالی باشد هم چندان نگران نباشید.
کاشت مو به روش SUT
کاشت مو به روش SUT همان روش FIT می باشد که تنها در یک بخش با هم متفاوت هستند. در روش SUT فولیکول های مو توسط دستگاهی اتوماتیک برداشته می شود. روش برداشت به صورت گروهی و دانه ای است. دستگاه اتوماتیک بسیار دقیق عمل نمی کند. بعضی اوقات گرافت موی برداشته شده توسط دستگاه آسیب می بیند. کاشتن مو با روش SUT به صورت یک روزه انجام می شود. در روش SUT نیز همانند روشFIT ، تخصص و تجربه پزشک بسیار مهم است.
روش ترکیبی و فوق ترکیبی
گاهی بیمار دارای سطح وسیعی از طاسی سر است. وسعت منطقه طاسی باعث می شود که نتوان با یک روش کل آن را پوشش داد. در چنین حالتی از روش های ترکیبی FUE و FUT استفاده می شود. در این حالت میزان و تعداد برداشت گرافت های مو بیشتر است.
بهترین روش کاشت مو
ما چیز مطلقی به نام بهترین روش کاشت مو نداریم. اینکه هر کلینیک روش خود را بهترین روش برای پیوند مو می داند یک دروغ است. بهترین روش کاشت مو برای هر فرد، روشی است که با شرایط او سازگار باشد. این شرایط تحت تاثیر وسعت منطقه تاسی ، بانک مو ، سن افراد و شرایط سلامتی و … می باشد. احتمال دارد که روش FIT برای یک فرد، بهترین روش کاشت باشد. احتمال هم دارد که بیمار دیگری با روش FUT ، بهترین نتیجه را بگیرد. بنابراین بهترین روش کاشت مو برای هر فرد پس از جلسه معاینه و مشاوره تعیین می شود.


هزینه کاشت مو
هزینه کاشت مو بر اساس تعداد تار مو محاسبه می شود. هزینه برای روش های مختلف متفاوت است. هزینه تقریبی کاشت مو پس از جلسه مشاوره به بیمار اعلام می شود. طبیعتا قیمت قطعی قبل از انجام کاشت مشخص می شود. خواهشمندیم برای اطلاع از هزینه های لازم با ما تماس بگیرید. ما در جلسه مشاوره تمامی موارد را با شما در میان خواهیم گذارد.
عوارض کاشت مو
یکی از سئوالات مهم در ذهن بیمار عوارض کاشت مو هست. هر عمل جراحی و یا دارویی طبیعتا دارای عارضه می باشد. این یک اصل مهم در درمان و پزشکی است. بسته به نوع روش پیوند مو ، عوارض متفاوت است. به عنوان مثال در روش fut یک نوار باریک از بانک مو افراد بریده شده و محل بخیه زده می شود. همین جای بخیه می تواند به یکی از عوارض کاشتن مو با روش fut لحاظ شود. بایستی بگوییم که کاشت و پیوند مو عارضه به خصوصی ندارد که بخواهد بیمار را برای مدت طولانی درگیر کند.
طبیعی است که پس از عمل ناحیه پوست خارش و درد داشته باشد. در صورت عدم رعایت مراقبت های پس از کاشت ، محل کاشت می تواند عفونی شود. در صورتی که پزشک مجربی اینکار را انجام دهد. همچنین در صورتی که مراقبت بعد آن را رعایت کنید هیچ عارضه ای شما را تهدید نمی کند.
آیا کاشت مو با ترمیم مو و یا پیوند مو متفاوت است؟
نخیر فرقی ندارند. در حقیقت عمل کاشتن مو در ناحیه ای از پوست رو میشه با این سه عنوان نام گذاری کرد. هدف در این عمل جراحی ترمیم مو در ناحیه خالی شده است. و یا پیوند مو به معنای برداشت مو از ناحیه و کاشت در ناحیه دیگر است. توجه داشته باشید که در کاشتن موی طبیعی ، گرافت های مو برداشته شده و در پوست ناحیه بی مو کاشته می شوند. یعنی کل ساختار یک تار مو.
کاشت ابرو در آرین سیما
در بسیاری از موارد افراد دچار ریزش ابرو می شوند. و یا قسمتی از ابروی آنها بواسطه زخم اسکار از بین می رود. کاشت ابرو یک روش بی خطر برای داشتن ابرو است. ابروی کاشته شده با متناسب با الگوی موی سر رشد می کند. موهای کاشته شده در ابرو رشد طبیعی خود را دارند. در کاشت ابرو، بانک موی انتخابی بایستی موهایی شبیه به موهای ابرو داشته باشد.
برای کاشت ابرو از روش های FIT و روش FUT می توان استفاده کرد. با توجه به حساسیت ناحیه ابرو ، تخصص و تجربه پزشک بسیار مهم است. با توجه به اینکه کاشت ابرو یک عمل محدود می باشد، بنابراین عوارض خاصی را در پی ندارد. برخی عوارض همانند ورم و … در مدت کوتاهی رفع می شود.
کاشت ریش و سبیل
کاشت ریش و سبیل یک از خدمات ما در کلینیک کاشت مو آرین سیما می باشد. علل درخواست کاشت ریش و سبیل متفاوت است. کم پشتی ریش ها ، ریزش موهای صورت و یا وجود زخم و اسکار بر روی پوست صورت در محل ریش ها. کاشت ریش همانند کاشت موی سر می باشد. البته کاشت ریش و سبیل ظرافت بیشتری را می طلبد. در کاشت ریش و سبیل بایستی جهت رشد موها در نظر گرفته شود.
در کاشت ریش و سبیل در صورتی که عمق و سایز سوراخ ها درست انتخاب نشود. احتمال تغییرات دائمی در پوست صورت خواهد بود. در کاشت ریش و سبیل ، موهای کاشته به صورت طبیعی رشد خواهند کرد. همچنین خط رشد طبیعی خواهند داشت. پیوند ریش طبیعی بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. بیمار توسط آرامبخش و بی حسی موضعی اماده عمل می شود.
مزیت های کاشت مو در کلینیک آرین سیما
1- بهترین و طبیعی ترین نتایج کاشت مو را می توانید در کلینیک آرین سیما مشاهده کنید. نمونه کارهای کاشت مو که در سایت است موید این موضوع می باشد.
2- تیم جراحی آرین سیما از بهترین استانداردهای پزشکی برخوردار هستند.
3- ارائه ضمانت نامه کتبی در مورد خدمات انجام شده.
4- انتخاب تیم پزشکی حرفه ای برای کمک به تیم تخصصی ترمیم مو.
5- ایجاد حداکثر تراکم در منطقه گیرنده و انجام حداکثر تعداد موهای کاشته شده در یک جلسه.
6- برداشت موها به روش های اختصاصی و مدرن.
7- ترمیم ریزش مو در ابرو با نمای کاملاً طبیعی.
8- ترمیم مو.
9- استفاده از تکنیک های پیشرفته کاشت مو .
10- متدهای شمارش مو در منطقه دهنده و گیرنده.
11- استفاده از سه نوع گرافت.
بهترین مرکز کاشت مو در تهران
ما ادعای بهترین مرکز کاشت مو را نداریم، ولی رضایت مشتریان و انجام بیش از 650 عمل پیوند مو در طول 10 سال باعث شده است که یکی از بهترین ها باشیم. برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو نباید فریب تبلیغات را خورد. توصیه ما به شما این است که در اولین گام نمونه کار دکتر را ببینید. در صورتی که کاشت طبیعی باشد. و یا خط رویش طبیعی داشته باشد و یا پرپشت باشد ، آن دکتر قابل اعتماد است. افتخار ما این است که تمامی کاشت های انجام شده ، کاملا طبیعی می باشند.
 

sibsorati

New Member
کاشت مو یا پیوند مو به جابجا کردن مو گفته می شود به عبارتی روشی است برای مو دار کردن قسمت های کم پشت و تاس. برای اطلاع از قیمت کاشت مو لطفا به مقاله قیمت کاشت مو در تهران مراجعه کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا