بهترین مرکز فروش یراق آلات کابینت در تهران

yaragh98shop

New Member
مرکز فروش یراق آلات کابینت در تهران
با توجه به وسعت شهر تهران و ساخت و ساز بسیار در این کلان شهر، نیاز به خرید یراق آلات در آن بسیار بالا است. میدان حسن آباد و خیابان های اطراف آن به عنوان اصلی ترین بورس فروش یراق کابینت و همچنین سایر یراق های ساختمانی در تهران شناخته شده است.

یراق شاپ، یکی از فروشگاه های فعال در زمینه فروش انواع یراق کابینت در تهران می‌باشد. در این مجموعه شما امکان خرید حضوری و همچنین اینترنتی را خواهید داشت. به این دلیل که یراق شاپ به عنوان مرکز پخش و فروش فعالیت می کند، محصولات در این مجموعه بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها می باشد.

لیست قیمت یراق آلات کابینت
اگر به دنبال خرید عمده محصولات هستید می توانید لیست قیمت یراق آلات کابینت را از یراق شاپ دریافت نمایید. قیمت محصولات در مرکز فروش بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر می باشد و واسطه های برای فروش حذف شدند.

لولا کابینت، ارام بند، دستگیره و پایه کابینت از یراق های مهم و اساسی مورد استفاده در کابینت ها می باشد. جنس یراق آلات و کیفیت آنها بر روی کیفیت و طول عمر کابینت ها بسیار تاثیر گذار است.

بهترین مارک یراق کابینت
یراق کابینت توسط شرکت های مختلف ساخته و به بازار ارائه می‌شوند. از معتبرترین برندها در زمینه تولید یراق کابینت می‌توان به این موارد اشاره نمود:

بلوم (Melloni)
فانتونی (fantoni)
کینگ اسلاید (King slide)
آلستر (Alester)
فراسازان (Farasazan)
محصولات هر برند بر اساس نوع متریال و نوع طراحی دارای قیمت منحصر به فردی است.

انواع یراق آلات کابینت
یراق کابینت دارای مدل‌های بسیار متنوعی است. از مهم ترین و اصلی ترین یراق‌های مورد استفاده در کابینت ها می‌توان به این موارد اشاره نمود:.
بهترین مدل های کابینت در محدوده شمال تهران
در خیابان سهرودی و شریعتی تقریباً هر سبک کابینتی به چشم می خورد در بیشتر فروشگاه ها کابینت سبک مدرن وجود دارد. در کنار سبک مدرن تعدادی از نمایشگاه ها به صورت تخصصی در حوزه فروش کابینت کلاسیک فعالیت دارند. کابینت های سبک کلاسیک به سه دسته تمام چوب، روکش چوب و روکش وکیوم ممبران تقسیم بندی می شوند.

برای کسانی که بدنبال محصولات با کیفیت و لوکس هستند قطعاً بهترین گزینه کابینت فروشی های خیابان سهروردی و شریعتی خواهد بود. البته اگر قصد سفارش کابینت روکش چوب یا تمام چوب شرکتی را دارید گزینه ی بهتری هم برای شما وجود خواهد داشت و آن مراجعه به شرکت های طراحی کابینت آشپزخانه و معماری در شمال تهران است که تعدادشان کم نیست و کیفیت کاری بسیار بالایی دارند.
بورس کابینت غرب تهران کجاست؟
بهترین و باسابقه ترین مراکز خرید و فروش کابینت غرب تهران در خیابان های ستارخان، اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهر زیبا و جنت آباد واقع شده اند. در این مناطق انواع کابینت سبک کلاسیک و مدرن وجود دارد اما با توجه به تغییر سلیقه مشتریان سبک های جدیدتری مانند کابینت نئوکلاسیک یا کابینت های تمام ام دی اف با رنگ پوششی (کابینت پلی اورتان) به چشم می خورد که جزو کابینت های باکیفیت هستند که قیمت مناسبی هم نسبت به کابینت های سوپر لوکس دارند. اگر بدنبال دستگیره و اکسسوری کابینت هستید براحتی می توانید در خیابان هایی که عرض کردیم، برند‌های مطرح خارجی همچون بلوم، هفله، فانتونی را پیدا کنید.
باید بر هر مدل کابینت بر اساس مدل و جنس آن یراق مناسب را خریداری نمایید.

دستگیره کابینت
پایه کابینت
جک کابینت
لولا
آرام بند
ریل کابینت
 

face98

New Member
سلام. برای آپارتمانی که دارم میسازم به یراق آلات نیاز دارم اما نمیدونم از چه برند و متریالی خرید کنم که ارزان برام دربیاد. میخواهم ارزان شیک و با دوام باشه. البته میگم ارزون از این جنس دو زاری ها هم نمیخوام ها. ی چیزی باشه که کیفیت داشته باشه ولی خیلی قیمت فضایی نداشته باشه
 

yaragh98shop

New Member
سلام دوست عزیز. من بهتون پیشنهاد میکنم اگه میخواین از محصولات قیمت مناسب و با کیفیت خریداری کنید. حتما از یراق هایی که از زاماک ساخته شدند انتخاب کنید. این یراق ها طول عمر بالایی دارند و ظاهرشون هم شیک و زیباست. برندهایی مثل ایران، فوروارد، کلون و ریوارد که داخل کشور تولید شدند هم خیلی باکیفیت هستند. می تونین از محصولاتشون خریداری کنین. قیمتشون هم نسبت به محصولات خارجی ارزون تره
 

face98

New Member
دستگیره کابینت جنس زاماک داره یا فقط دستگیره درب ها این جنسن؟
من شنیدم دستگیره استیل برای کابینت خوبه؟
 

ariyadarb

New Member
ما در مجموعه آریا درب برای خرید یراق آلات درب ضد سرقت معمولا به دنبال یک مجموعه هستیم که قیمت مناسب داشته و کیفیت محصولاتشون هم مناسب باشه بخاطر همین موضوع با فروشگاه های مختلف یراق آلات در تهران کار کردیم. توصبه می کنم از فروشگاه لاک هوم و یراق کالا محصولاتتون رو بخرین. هم به قیمت عمده می تونین خریداری کنین و هم بهترین برندهای بازار رو دارن که گارانتی هم شاملشون میشه.
 

gachbori98

New Member
فروشگاه هایی که معرفی کردین تماس گرفتم بسیار مودبانه در مورد خرید یراق آلاتی که نیاز داشتم من رو راهنمایی کردن. قیمت خرید از مراکز فروش هم بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها هست.
 

yaragh98shop

New Member
دستگیره کابینت جنس زاماک داره یا فقط دستگیره درب ها این جنسن؟
من شنیدم دستگیره استیل برای کابینت خوبه؟
دستگیره زاماک هم برای درب و هم برای کابینت تولید می شود. استفاده از این متریال برای تولید دستگیره و یا سایر یراق آلات بسیار مرسوم است و علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم هست. دستگیرههای استیل نیز مدلهای خوبی هستند. اما باید دقت نمایید از لحاظ ظاهری با کابینت شما همخوانی داشته باشند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا