بهترین مدل کتونی رانینگ آدیداس

بهترین مدل کتونی آدیداس برای رانینگ

برند ادیداس یک برند آلمانی موفق و پرطرفدار در زمینه انواع کتونی از جمله کتونی های رانینگ مردانه و کتونی های رانینگ زنانه می باشد. کیفیت بالا و طراحی مناسب کتونی های این برند باعث شد که در بین مردم بسیار محبوب شود. در این قسمت به معرفی مدل های محبوب کفش رانینگ آدیداس و بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ خواهیم پرداخت.

◘آدیداس بونس (Adidas Bounce)

یکی از جدیدترین کتونی های برند آدیداس، مدل آدیداس بونس می باشد. این کتونی یک کتونی همه کاره و مناسب انجام فعالیت های ورزشی از جمله باشگاه، پیاده روی و رانینگ می باشد. طراحی و ساختار این کفش به گونه ای است که شما با پوشیدن آن بسیار حس راحتی داشته و می توانید از انجام فعالیت خود لذت ببرید. این کتونی وزن بسیار سبکی داشته و هر لنگه آن ۲۵۰ گرم است. زیره این کفش ضد لغزش و اصحکاک است و از سر خوردن و لیز خوردن شما حین انجام ورزش جلوگیری خواهد کرد. لایه ی میانی از جنس فوم بونس بوده و جنس رویه از الیاف تنفس پذیر و پارچه مش می باشد. به همین دلیل این کفش تنفس پذیری بالایی دارد. کفی کتونی آدیداس بونس طبی بوده و شما با پوشیدن آن احساس راحتی بسیار زیادی خواهید داشت. این کفش به خوبی پاهای شما را در برابر انواع ضربه های وارده محافظت نموده و فشار وارده از سطوح مختلف به پا را کاهش می دهد.

◘آدیداس یزی ۳۵۰ (Adidas Yezzy 350)

کتونی آدیداس یزی ۳۵۰ توسط همکاری دو برند آدیداس و کانیه تولید شده که یک کتونی رانینگ مردانه بسیار راحت با طراحی بی نظیر می باشد. طرح و رنگ جذاب و متفاوت این کتونی افراد زیادی را به خود جذب کرده و بسیار محبوب و پرطرفدار است. وزن هر لنگه این کتونی ۲۵۰ گرم می باشد. از مشخصات این کتونی می توان به زیره رابر، لایه ی میانی فوم Boost ، نوع رویه از جنس پارچه سنتیک و سیستم Perimeknit در بند های کفش و همچنین کفی مموری فوم طبی آن اشاره کرد. اگر به دنبال یک کتونی با دوام و مقاومت بالا هستید، آدیداس یزی ۳۵۰ یک گزینه بسیار عالی و کاربردی برای شما می باشد. همچنین این کفش به دلیل جنس رویه ای که دارد گردش هوای بسیار بالایی داشته و از عرق کردن پاهای شما درون کفش جلوگیری می کند.

آدیداس کلودفوم نوا مشکی سفید (Adidas Cloudfoam Nova)

طراحی این کتونی همه پسند بوده و بسیار شیک و در عین حال ساده می باشد. این کتونی برای انحام فعالیت های مختلف ورزشی از جمله رانینگ و استفاده طولانی مدت در شبانه روز بسیار مناسب و کاربردی است. وزن خالص هر لنگه کتونی ۲۷۰ گرم بوده و نوع زیره از جنس رابر ضد لغزش و ضد سایش می باشد. زیره ی میانی این کفش دارای تکنولوژی کلود فوم می باشد و همچنین دارای رویه ی بسیار تنفس پذیر از جنس مش و بافت توری است. کفی طبی و ضد تعریق کتونی های کلودفوم نوا این کفش را برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می کند. این کفش انعطاف پذیری و دوام بسیار بالایی دارد که می تواند انرژی و فشار حاصل از زمین و سطوح مختلف را به خود جذب کرده و فشار وارده به پا را به حداقل می رساند.

آدیداس آستیر گری سوئده (Adidas Astir Gray Suede)

این کفش یک کتانی رانینگ زنانه با طراحی جذاب و ساده می باشد که در رنگ های مختلف وجود دارد. راحت و سبک بودن این کتونی باعث می شود که انتخاب بسیاری از افراد برای انجام فعالیت های روزمره، فعالیت های ورزشی و رانینگ می باشد. وزن هر لنگه این کتانی حدود ۳۵۰ گرم بوده و زیره آن EVA است. جنس رویه کفش از پارچه و الیاف بوده و به همین دلیل تنفس پذیری و گردش هوای بسیار بالایی دارد. کفی این کفش از جنس مموری فوم بوده و دارای پد ضد تعریق می باشد. همچنین این کفش به راحتی قابل شستشو با دست و یا با ماشین لباسشویی است
 

جدیدترین ارسال ها

بالا