بهترین مارک سرم پوست

بهترین مارک سرم پوست

بهترین مارک سرم پوست را باید از نتایجی که حاصل کرده تشخیص داد. به عنوان مثال اگر دنبال بهترین سرم پوستی آبرسان هستید، سرم آبرسان کلینیک امتحان خود را در این زمینه پس داده و بهترین برند موجود در بازار شناخته می شود. و یا اگر به دنبال سرم نیاسینامید هستید، سرم نیاسینامید اوردینری بهترین گزینه موجود در بازار است. مجموعه ماکیاژ با تحقیقات فراوان در این حوزه، بهترین برندهای سرم پوستی را گرد هم آورده تا پوستی سرحال، شاداب و درخشان به شما هدیه دهد. هر کجا نام برندهایی مانند کوزارکس، اوردینری، اینکی لیست و نوتروژینا را شنیدید، بدانید که با محصولی معجزه گر روبرو هستید که جوانی و طراوات را بار دیگر به پوست شما هدیه می دهد.

بهترین سرم جوانسازی پوست

سرم های جوانساز از بین برنده چین و چروک های عمقی و سطحی پوست شما هستند. شادابی و لطافت پوست شما به کمک این سرم ها بار دیگر احیا می شود و می توانید با رضایت کامل در آینه به خودتان لبخندی به پهنای صورت بزنید. در این بخش ماکیاژ بهترین سرم های جوانساز را برای شما عزیزان آماده کرده است.

• سرم جوانساز بافت اوردینری

برند محبوب کانادایی اوردینری، با ارائه سرم جوانساز آن هم از نوع وگان، شما را از شر خشکی پوست، چروک های پوستی و تیرگی پوست خلاص کرده است. این محصول با حجم 30 میل عرضه می شود و خوراک کلاژن سازی است. داشتن ترکیبات آبرسان در این سرم پوست شما را به معنای واقعی کلمه زنده می کند.

• سرم رتینول ضد چروک و جوانساز اینکی لیست

سرم رتینول جوانساز از برند نام آشنای اینکی لیست در زمره بهترین سرم های پوستی قرار دارد. این محصول حاوی 1 درصد رتینول و ویتامین A بوده و با از بین بردن تیرگی های موضعی، پوست شما را صاف و یکدست جلوه می دهد. سلول های پوستی شما با سرم رتینول ضد چروک و جوانساز اینکی لیست احیا می شوند و فرآیند ترمیم پوست به سرعت اتفاق خواهد افتاد. نکته مثبت این سرم جوانساز قابلیت استفاده آن برای هر نوع پوست است.

• سرم رتینول 0.02 درصد اوردینری

سرم رتینول 0.02 اوردینری محصولی سرشار از ترکیبات مغذی بوده و فرآیند بازسازی سلول های جدیدی پوستی را تسریع می کند. اگر به دنبال خرید یک سرم جمع کننده منافذ پوست باز هستید که نتیجه مطلوبی ارائه دهد، تیم ماکیاژ سرم هیالورونیک اوردینری را پیشنهاد می دهد چرا که در کنار جمع کردن منافذ، استحکام پوست شما را نیز افزایش خواهد داد.

سرم رتینول کوزارکس 0.05 درصد

این محصول کره ای تمام افرادی که عاشق پوست های صاف و سفید کره ای هستند را مجذوب خود کرده است. داشتن 0.05 رتینول خالص، ویتامین E، و خاصیت آبرسانی عمیق از ویژگی های این سرم پوستی است. اگر پوست دهیدراته ای دارید و می خواهید التهابات پوستی تان را سریعا بهبود دهید، این محصول بهترین انتخاب برای شماست.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا