بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (خرداد و تیر 1393)

[h=2]بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (خرداد و تیر 1393)[/h]
در این مقاله ما پیشنهادات را بر اساس اولویت قیمت مرتب کرده ایم تا هر خریدار بتواند بر اساس میزان بودجه خود بهترین لپ تاپ ممکن را تهیه کند، دقت داشته باشید در بازار لپ تاپ نوسان قیمت بیشتر از بازار تبلت و اسمارت فون می باشد و دلیل آن نیز بیشتر به تنوع شرکت های ضمانت کننده باز می گردد اما ما سعی می کنیم قیمت معقول و میانگین هر مدل را برای شما ذکر کنیم و انتخاب نهایی گارانتی ها را به شما خواننده عزیز واگذار کنیم. لیست ما فارغ از طرفداری از برند و نام سازنده تهیه شده است و دلیلی وجود ندارد که حتماً از تمامی برندها نماینده ای در آن وجود داشته باشد ما تنها به بهترین در هر شاخه قیمت فکر کرده و سعی می کنیم شما را از بهترین گزینه ها باخبر سازیم.
یکراست به سراغ اولین پیشنهاد که طبعاً ارزانترین محصول لیست ما می باشد می رویم:
LENOVO Essential B590
لنوو بزرگترین و پرفروش ترین برند در زمینه لپ تاپ در دنیا است و توانسته است به تنهایی درصد بسیار زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهد. سری Essential لنوو شامل لپ تاپ های ارزان قیمت و پایین رده است و برای کاربردهای خانگی و دانشجویی طراحی گردیده است. پردازنده رده پایین Intel Pentium 2020M می تواند به خوبی از پس کارهای سبک نظیر وب گردی و پخش فیلم و پردازش فایل های اسنادی برآید. این پردازنده دو هسته ای از نوع 22 نانومتری که با سرعت 2.4 گیگاهرتز کار می کند دارای 2 مگابایت حافظه کش بوده و 35 وات برق مصرف می کند.
برای این لپ تاپ 2 گیگابایت حافظه رم DDR3 به همراه هارد دیسک 500 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و کارت گرافیک Intel HD Graphics نیز وظیفه پردازش های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. نمایشگر 15.6 اینچی طبق معمول رزولوشن HD داشته و با این قیمت همانگونه که انتظار می رود کیفیتی معمولی دارد.
B590 با اینکه یک لپ تاپ ارزان قیمت است اما دارای 2 پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 است و مشکلی بابت اتصال به ابزارهای پرسرعت امروزی ندارد. از دیگر مزایای این لپ تاپ ارزان قیمت داشتن DVD رایتر داخلی به همراه بلوتوث و اسپیکرهای استریو است. باتری 6 سلولی این لپ تاپ زمان کار استانداردی را برای کاربر فراهم می کند و در کل رضایت بخش است.
1.jpg

قیمت در حدود 1.080.000 تومان با دو سال گارانتی سازگار

ASUS X551CA
X551 جزو ارزانترین های فعلی در بازار محسوب می گردد. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس دارای یک پردازنده ولتاژ پایین از خانواده سلرون با مدل 1007U است که سرعت 1.5 گیگاهرتزی داشته و دارای دو هسته پردازشی است. مصرف برق پایین 17 واتی این پردازنده نویدبخش عمرباتری بیشتر از حد معمول است.
رم 2 گیگابایتی از نوع DDR3 و هارد دیسک 500 گیگابایتی سخت افزار آن را تشکیل می دهند و در کنار آنها نیز کارت گرافیک Intel HD Graphics قرار دارد. اسپیکرهای استریو با تکنولوژی Sonic Master ایسوس به همراه DVD رایتر و نمایشگر 15.6 اینچی HD از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ است.
سری X ایسوس همواره دارای طراحی های عام پسند و ظاهری دلنشین هستند و X551 نیز از همین قانون تبعیت می کند. باتری این محصول همانند برادر 14 اینچی خود یک باتری 4 سلولی با ظرفیت 2600 میلی آمپر است و برای این سخت افزار کم مصرف کاملاً مناسب می باشد.
2.jpg

قیمت در حدود 1.100.000 تومان با دو سال گارانتی یکپارچه ایسوس
 
LENOVO Essential G500


مدل بعدی را نیز باز هم از برند لنوو و سری Essential به شما معرفی می کنیم، سری G شامل لپ تاپ های میان رده و خوش قیمتی است که می تواند به عنوان یک لپ تاپ روزمره به خوبی مورد استفاده واقع شود. مدل G500 نیز که فروش خوبی در ایران داشته است و مدت زمان قابل توجهی از حضور آن در بازار می گذرد امتحان خود را پس داده است و شایسته قرارگیری در لیست ما می باشد.
پردازنده این لپ تاپ پنتیوم 2020M می باشد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم DDR3 و 500 گیگابایت هارد دیسک است. مشخصه ای که در این مدل با مدلهای قبلی پیشنهاد شده فرق دارد مربوط به کارت گرافیک مجزای آن می شود. کارت AMD Radeon HD 8570M بطور مشخصی از مدلهای همرده با گرافیک اینتل قویتر بوده و می تواند راندمان کاری این لپ تاپ را بالاتر ببرد. حافظه گرافیکی این چیپ یک گیگابایت بوده و می تواند بازیهای روز را با جزئیات معمولی و رو به پایین اجرا کند.
نمایشگر 15.6 اینچی HD به همراه درایو DVD و اسپیکرهای استریو با گواهینامه Dolby از دیگر مشخصات این لپ تاپ هستند. باتری 6 سلولی در نظر گرفته شده دارای ظرفیت 2200 میلی آمپری است که قدری از حد استاندارد پایین تر است.
3.jpg

قیمت در حدود 1.350.000 تومان با دو سال گارانتی هماهنگ

ACER Aspire E1-570
ایسر همواره نگاه جدی به بخش لپ تاپ های پایین رده و میان رده داشته است. سری معروف Aspire E1 نیز برای تحقق این امر تولید گشته و روانه بازار شده اند. این مدل که فعلاً ارزان ترین لپ تاپ Core i3 در بازار و لیست ما است می تواند برای پردازش های سنگین تر و کاربردهای امروزی پاسخ نیازهای کاربر را به خوبی بدهد.
پردازنده Intel Core i3 3217U دو هسته ای بوده و با سرعت 1.8 گیگاهرتز یک پله بالاتر از انواع پردازنده های پنتیوم و سلرون قرار می گیرد. پردازنده 3217U از نوع ولتاژ پایین و کم مصرف بوده و تنها 17 وات برق مصرف می کند اما در عوض 3 مگابایت حافظه کش دارد و تا چهار Thread را پشتیبانی می نماید.
حافظه رم 4 گیگابایتی و هارد دیسک 500 گیگابایتی در کنار کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000 دیگر سخت افزار این محصول را تشکیل می دهند. نمایشگر 15.6 اینچی HD دارای پوشش براق بوده و کیفیت رنگ مناسبی نیز دارد همچنین حاشیه دور نمایشگر نیز کمتر طراحی شده تا زیباتر به نظر برسد.
باتری 4 سلولی این لپ تاپ نیز ظرفیت 2500 میلی آمپری دارد که برای این سخت افزار کم مصرف بسیار مناسب بوده و جوابگوی نیازهای روزانه می باشد.
4.jpg

قیمت در حدود 1.400.000 تومان با دو سال گارانتی سازگار
 
SONY VAIO Fit svf1521BYG
سری VAIO Fit نسل جدید لپ تاپ های میان رده سونی در بازار است که برخلاف میان رده های رقبا از طراحی ظاهری مناسبی بهره مند هستند. VAIO Fit معرفی شده در لیست ما گرچه از نظر مشخصات سخت افزاری عقب تر از مدل قبلی و پایین تر از آن است اما این مدل برای کسانی که اهمیت زیادی به طراحی محصول می دهند و در عوض بودجه بالایی برای تهیه یک لپ تاپ گران قیمت ندارند معرفی شده است.پردازنده این محصول خوشبختانه از خانواده Core i3 نسل سوم انتخاب شده است. مدل 3227U که یک پله بالاتر از 3217U قرار دارد دارای دو هسته با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است و برای کارهای میان رده و روزمره بسیار مناسب است. متاسفانه حافظه رم این لپ تاپ بطور پیش فرض 2 گیگابایت است و پیشنهاد می شود در صورت خرید آن به فکر ارتقا به 4 گیگابایت باشید.هارد دیسک نیز 500 گیگابایتی بوده و کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000 نیز پیش بینی و تعبیه شده است. نمایشگر 15.6 اینچی HD با کیفیت نیز وجود دارد و پورت USB 3.0 هم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. بطور کلی VAIO Fit لیست ما برای افرادی توصیه می شود که اهمیت زیادی به طراحی بیرون محصول می دهند.
5.jpg
قیمت در حدود 1.580.000 تومان با یک سال گارانتی سریر

ACER Aspire E1-572G
اولین پیشنهاد ما از سبد پردازنده های Core i5 متعلق به ایسر است. مدل E1-572G که به نسبت مشخصات سخت افزاری دارای قیمت بسیار خوبی هم هست از پردازنده Core i5 4200U استفاده می کند. این پردازنده دو هسته ای که سرعت پایه هسته های آن 1.6 گیگاهرتز است می تواند در صورت نیاز تا 2.6 گیگاهرتز نیز افزایش سرعت داشته باشد.4 گیگابایت حافظه رم و 500 گیگابایت هارد دیسک نیز این لپ تاپ را همراهی می کنند. کارت گرافیک مناسب AMD Radeon HD 8750M با دو گیگابایت حافظه گرافیکی نیز در خدمت سیستم قرار دارد و می تواند پردازش های میان رده را به خوبی انجام دهد.نمایشگر 15.6 اینچی HD نیز با نور پس زمینه LED و از نوع CineCrystal نیز در نظر گرفته شده است و همچنین DVD رایتر نیز در کنار بلوتوث داخلی و پورت USB 3.0 نیز دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ خوش قیمت را تشکیل می دهند.
6.jpg
قیمت در حدود 1.750.000 تومان با دو سال گارانتی سازگار
 


ASUS Vivobook S300CA
اولین پیشنهاد اولترابوکی ما از برند ایسوس برای شما انتخاب شده است. سری Vivobook که شهرت جهانی پیدا کرده اند و به فروش خوبی نیز دست یافته اند جزو ارزانترین اولترابوک ها محسوب می گردند و در سایز و اندازه های مختلفی تولید شده اند.اینبار ما مدل 13 اینچی آن را یعنی S300CA برای شما انتخاب کرده ایم. ظاهر دلنشین و قطر پایین این اولترابوک مطمئناً شما را برای خرید وسوسه خواهد کرد بخصوص وقتی بدانید یک نمایشگر لمسی نیز انتظار شما را برای وارد کردن فرامین می کشد.پردازنده این اولترابوک Intel Core i3 3217U است که در مدلهای قبلی به تشریح مختصر آن پرداخته ایم. حافظه 4 گیگابایتی رم در کنار 500 گیگابایت هارد دیسک فضای ذخیره سازی این محصول را نشان می دهند. کارت گرافیک اینتلی این اولترابوک هرچند پایینتر از مدلهای قبلی است اما در حد و اندازه یک اولترابوک بسیار مناسب است.نمایشگر 13 اینچی با رزولوشن HD و قابلیت لمسی یکی از جذابیت های این اولترابوک خوش قیمت است که می توانید برای کار دستگاه از آن استفاده کنید. هرچند این لمسی بودن نمایشگر باعث ایجاد لکه و اثر انگشت بر روی شیشه آن می شود اما تمیز کردن آن کار چندان سختی نیست.باتری این اولترابوک 4 سلولی است و می تواند چندین ساعت تضمین کارکرد را به شما بدهد. توجه داشته باشید در این دستگاه خبری از درایو اپتیکال نیست و مجبور به تهیه درایو اکسترنال برای آن هستید.
7.jpg
قیمت در حدود 1.850.000 تومان با دو سال گارانتی یکپارچه ایسوس

HP Pavilion n240se
n240 یک لپ تاپ مالتی مدیا میان رده رو به بالا محسوب می شود و دیزاین مناسبی هم دارد هرچند بدنه آن تمام پلاستیکی است اما کیفیت ساخت بالا بوده و جزو لپ تاپ های خوش قیافه محسوب می گردد. این لپ تاپ که پردازنده ی Core i5 4200U دارد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 750 گیگابایت هارد دیسک است. کارت گرافیک قدرتمند GeForce GT 740M آن را از همرده های خود متمایز می سازد و به آن قدرت پردازش گرافیکی بالایی می دهد.نمایشگر این مدل نیز همانند اکثر لپ تاپ های روز بازار 15.6 اینچی HD است و امتیاز ویژه ای در آن مشاهده نمی شود. درایو DVD رایتر نیز طبق انتظار وجود دارد و در کنار باقی مشخصات دو پورت USB 3.0 و باتری 4 سلولی را باید به آن اضافه کرد.
8.jpg
قیمت در حدود 1.960.000 تومان با یک سال گارانتی سریر
 


DELL Inspiron 15R-5537


نوبت به دل و این برند قدیمی می رسد! این مدل دارای پردازنده Intel Core i5 4200U نسل چهارم اینتل است و بوسیله 6 گیگابایت حافظه رم DDR3 و هارد دیسک 1 ترابایتی همراهی می شود. کارت گرافیک AMD Radeon HD 8670M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی نیز تعبیه شده است تا یکی از لپ تاپ های بسیار خوب در رده مالتی مدیا باشد. باتری 6 سلولی آن در مدلی با کانفیگ بالاتر و در بررسی تخصصی ما بسیار عالی جواب داده است و در این مدل نیز همین انتظار می رود. نمایشگر نیز همانند مدل های دیگر 15.6 اینچی با رزولوشن HD است و از نوع پانل TFT TN می باشد. کیفیت صدای خوب و بلند این لپ تاپ به همراه بدنه تلفیقی از آلومینیوم و پلاستیک و همچنین کیبورد و تاچ پد عالی آن را به گزینه ای جدی تبدیل می کند.
9.jpg

قیمت در حدود 1.950.000 تومان با یک سال گارانتی سریر

LENOVO IdeaPad Z510
لنوو Z510 یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران است و بسیار خوب توانسته است در میان مشتریان راه خود را باز کند. این مدل پرفروش که مشخصاتی بالاتر از مدل معرفی شده قبلی در کارت گرافیک دارد توسط یک کارت گرافیک مدل GeForce GT 740M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی تولید شده است و یک مالتی مدیای سریع محسوب می شود.
بدنه Z510 بطور ترکیبی از پلاستیک و آلومینیوم برس خورده ساخته شده است و جنس بسیار خوبی دارد. نمایشگر 15.6 اینچی HD این دستگاه روکشی مات دارد و به لطف همین روکش در زیر نور مستقیم بسیار خوب و روشن عمل می کند. بلندگوهای ساخت JBL نیز کیفیت صدای مناسب آن را تضمین می کنند همچنین نور پس زمینه صفحه کلید نیز باعث کارکرد راحت تر در فضاهای تاریک می گردد.
باتری 4 سلولی با ظرفیت 3350 میلی آمپری این لپ تاپ گرچه نسبت به مدل پیشین خود کمتر شده است اما به لطف پردازنده ولتاژ پایین و نسل چهارم اینتلی نتایجی همسان با مدل قبلی و حتی بهتر از آن را رقم می زند.
10.jpg

قیمت در حدود 2.170.000 تومان با دو سال گارانتی هماهنگ

LENOVO G510
بابت زیاد شدن پیشنهادهای ما از برند لنوو ناراحت نشوید چون واقعاً محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای در سبد خود دارد! مدل G510 که با پردازنده قدرتمند Core i7 پا به میدان گذاشته است مشخصات بسیار خوبی دارد و یک لپ تاپ نسبتاً رده بالا محسوب می گردد.
پردازنده Intel Core i7 4702MQ که جزو پردازنده های رده بالای موبایلی Core i7 محسوب می شود با سرعت پایه 2.2 گیگاهرتز کار می کند که تا 3.2 گیگاهرتز می تواند بصورت توربو افزایش یابد همچنین حافظه کش 6 مگابایتی این پردازنده می تواند بصورت محسوسی در افزایش سرعت پردازش های جزئی تاثیر داشته باشد.
حافظه رم 8 گیگابایتی به همراه هارد دیسک 1 ترابایتی این لپ تاپ به همراه کارت گرافیک AMD Radeon HD 8570 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند. همچنین نمایشگر نیز 15.6 اینچ HD بوده و درایو DVD رایتر نیز در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه نیز 6 سلولی با ظرفیت 2200 میلی آمپر است.
11.jpg

قیمت در حدود 2.330.000 با دو سال گارانتی هماهنگ
 


ACER Aspire V3-571G
این مدل از خانواده Aspire ایسر هرچند کمی قدیمی شده است اما جزو لپ تاپ های خوش قیمتی است که نمایشگر تمام اچ دی دارد و باعث متمایز شدن آن با دیگر پیشنهادهای قبلی می گردد. پردازنده نسل سومی اینتل Core i7
3632QM​
با سرعت 2.2 گیگاهرتز کار می کند و در حالت توربو تا 3.2 گیگاهرتز افزایش سرعت دارد همچنین حافظه کش آن 6 مگابایت بوده و 35 وات مصرف برق دارد.
8 گیگابایت حافظه رم به همراه هارددیسک 1 ترابایتی در کنار کارت گرافیک
Geforce GT730M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی دیگر مجموعه سخت افزاری این لپ تاپ را تشکیل می دهند. نمایشگر Full HD این لپ تاپ دارای سایز 15.6 اینچ است که تراکم پیکسلی بالاتری را به نسبت پیشنهادهای قبلی به شما ارائه می کند. و در آخر طراحی بسیار زیبای ایسر در این مدل چشم نواز بوده و حس خوشایندی را برای کار با آن فراهم می کند.​
12.jpg
قیمت در حدود 2.725.000 تومان با دو سال گارانتی سازگار
APPLE Macbook Air MD711
مک بوک ایر 11 اینچی سری 2013 اپل اگرچه همان ظاهر قدیمی را دارد اما بسیار جذاب و دلربا است، محصول 11 اینچی اپل با وزن حدود 1 کیلوگرم و ضخامت 17 میلیمتری خود جزو باریکترین و سبک ترین لپ تاپ های دنیا محسوب می گردد. در دل این لپ تاپ یک پردازنده Intel Core i5 نسل چهارم هاسول با سرعت پایه 1.3 گیگاهرتز و در حالت توربو 2 گیگاهرتز قرار داده شده است.حافظه رم این دستگاه 4 گیگابایت بوده و دارای 128 گیگابایت حافظه SSD است که در کنار کارت گرافیک Intel 5000 سخت افزار اصلی آن را تشکیل می دهد. نمایشگر این دستگاه رزولوشن WXGA داشته و بسیار با کیفیت می باشد همچنین باتری 38 وات ساعتی نیز برای تامین نیروی آن به خوبی شارژ باتری 12 ساعته آن را نوید می دهد.
13.jpg
قیمت در حدود 3.170.000 تومان بدون گارانتی

SONY VAIO Fit svf1532BGX
بالاخره در میان محصولات گران قیمت سونی یک محصول نسبتاً ارزشمند را یافتیم که شایسته جایگیری در لیست ما باشد! این محصول سونی که یک لپ تاپ 15.6 اینچی است دارای پردازنده Intel Core i7 4500U بوده و 8 گیگابایت حافظه رم دارد و هارد دیسک 500 گیگابایتی نیز وظیفه ذخیره سازی اطلاعات در آن را بر عهده دارد.نمایشگر 15.6 اینچی دارای رزولوشن Full HD و کیفیت تصویری بسیار خوب است که آن را از دیگر رقبای خود متمایز می کند. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 740M نیز با دو گیگابایت حافظه اختصاصی آن را همراهی می کند و وظیفه پردازش های تصویری را بر عهده دارد.بر روی این لپ تاپ ویندوز اورجینال 7 نصب شده است که می توانید آن را به ویندوز 8.1 ارتقا دهید. باتری نیز 4 سلولی بوده و دارای ظرفیت 2670 میلی آمپری می باشد.
14.jpg
قیمت در حدود 3.660.000 تومان با یک سال گارانتی سریر
 


GIGABYTE U24T
گیگابایت نیز چند سالی است به تولید لپ تاپ های رده بالا مشغول است و در کنار آن سری U یا اولترابوک های خود را نیز توسعه داده است. آخرین محصول از این خانواده U24T است که در چندین کانفیگ مختلف وارد بازار شده است. مدلی که ما به شما پیشنهاد می کنیم دارای پردازنده Intel Core i7 4500U است و 8 گیگابایت حافظه رم دارد. در کنار آن دارای یک SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و یک هارد دیسک 750 گیگابایتی نیز هست.
کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GT 750M با دو گیگابایت حافظه رم اختصاصی برای اجرای نرم افزارها و بازی های روز با جزئیات نسبتاً بالا آماده است. این اولترابوک دارای نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1600 در 900 پیکسلی است و در مدل معرفی شده ی ما پانل لمسی از آن حذف شده است.
سیستم خنک کنندگی پیشرفته گیگابایت به همراه نور پس زمینه کیبورد و بلندگوها با تکنولوژی دالبی و همچنین ضخامت و وزن کم از دیگر مزیت های آن هستند.
15.jpg

قیمت در حدود 4.190.000 تومان با یک سال گارانتی آواژنگ

APPLE Macbook Pro ME865


مک بوک پرو 13 اینچی اپل مدل 2013 انتخاب رده گران قیمت ما محسوب می گردد. این لپ تاپ خوش قیافه و زیبا دارای نمایشگر 13 اینچی با تراکم پیکسلی رتینا است و جزو برترین نمایشگرهای لپ تاپ در دنیا به حساب می آید.
پردازنده Core i5 نسل چهارم اینتل با سرعت پایه 2.4 گیگاهرتز و افزایش تا 2.9 گیگاهرتز به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه فلش و کارت گرافیک Intel Iris دیگر مشخصات سخت افزاری آن هستند. باتری 6 سلولی پرظرفیت آن ساعتها شارژدهی را تضمین می نماید. همچنین وجود دو پورت USB 3.0 و دو پورت Thunderbolt 2 از دیگر ویژگی های آن هستند.
16.jpg

قیمت در حدود 4.900.000 تومان بدون گارانتی



GIGABYTE P25W


این محصول گیگابایت که در شهر سخت افزار بطور کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفته است انتخاب ویژه ی ما برای بازیخورها می باشد! P25W بطور بارزی قدرتمند است و حتی این نکته را از روی دیزاین حرفه ای آن می توان فهمید.
پردازنده Intel Core i7 4700MQ با 4 هسته قدرتمند و سرعت 2.4 گیگاهرتز و قابل افزایش تا 3.4 گیگاهرتز در کنار 12 گیگابایت حافظه رم و هارد دیسک 750 گیگابایتی و SSD با ظرفیت 128 گیگابایت حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. این موارد را با کارت گرافیک حرفه ای Geforce GTX770M ترکیب کنید تا به قدرت بالای آن پی ببرید.
در تست های شهر سخت افزار این لپ تاپ از پس تمامی نرم افزارها و بازی ها برآمد و توانست سربلند آزمایش ها را پشت سر بگذارد. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ با روکش مات رزولوشن Full HD داشته و زاویه دید عالی و کیفیت رنگی بی نظیر را ارائه می دهد.
درایو کمبو این دستگاه قابلیت خواندن بلوری را در کنار DVD رایتر به شما عرضه می کند. 4 اسپیکر به همراه یک ساب ووفر کوچک صدای با کیفیت آن را تضمین می نمایند و در آخر باتری 8 سلولی با ظرفیت 5700 میلی آمپری آن نیز وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارند.
17.jpg

قیمت در حدود 5.710.000 تومان با یک سال گارانتی آواژنگ
 


SONY VAIO Pro 13 svP1321BPX


آخرین پیشنهاد ما جزو اعلاترین محصولات محسوب می گردد و بطور مشخصی دارای بالاترین کیفیت ساخت در میان لپ تاپ ها و بخصوص اولترابوک های بازار است. سری VAIO Pro 13 از بهترین اولترابوک های بازار است و برای اثبات این ادعا باید بگوییم این اولترابوک 13 اینچی سبکترین لپ تاپ 13 اینچی فعلی دنیا با وزن 1 کیلوگرم محسوب می گردد.
این اولترابوک گران قیمت با پردازنده Intel Core i7 4500U کار می کند و دارای 8 گیگابایت حافظه رم است. 512 گیگابایت هم حافظه SSD دارد و کارت گرافیک اینتلی آن را همراهی می کند. نمایشگر 13.3 اینچی دارای رزولوشن Full HD بوده و لمسی نیز می باشد.
دو پورت USB 3.0 و پشتیبانی از NFC از دیگر مشخصات این اولترابوک هستند باتری نیز 4740 میلی آمپری است و شارژ دهی بالای این اولترابوک را تضمین می کند. این اولترابوک بطور کاملاً واضحی برای افرادی ساخته شده است که به قیمت محصول اهمیت زیادی نمی دهند و تنها فکر داشتن یک دستگاه با کیفیت و سبک با تکنولوژی روز را در سر می پرورانند.
18.jpg

قیمت در حدود 7.700.000 تومان با یک سال گارانتی سریر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا