بهترین لپ تاپ های اپل مک بوک کدامند؟

اگر گوشی شما آیفون است و اپل واچ دارید، احتمالا ترجیح می دهید لپ تاپ خود را با برند اپل خریداری کنید تا بتوانید این محصولات را به راحتی به یکدیگر متصل کنید. لپ تاپ های اپل مک بوک نامیده می شوند و همیشه از بهترین های موجود در بازار بوده اند.

مک بوک پرو 16 اینچی مدل M2 Pro
بهترین لپ تاپ اپل در سال 2023 همین مدل است. البته در نظر داشته باشید که نسخه M2 Max از سخت افزار قدرتمندتری برخوردار است، اما موجودی آن در بازار ایران زیاد نیست، به همین دلیل آن را در ابتدای لیست قرار ندادیم. این لپ تاپ در تمام قسمت های دیگر دقیقاً مانند این لپ تاپ است.
این محصول از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. اپل از طراحی تخت برای این لپ تاپ استفاده کرده و مک بوک پرو 16 اینچی 2023 بسیار با کیفیت است. وزن این مدل به 2.15 کیلوگرم می رسد و ضخامت آن کمتر از 17 میلی متر است. این دستگاه مجهز به نمایشگر 16.2 اینچی Liquid Retina XDR با رزولوشن 3456 در 2234 و تراکم پیکسلی بسیار خوب 226 است.
این پنل همچنین از نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز پشتیبانی می کند و روشنایی آن در حالت SDR به 500 نیت، در حالت HDR به 1000 نیت و در قسمت های خاصی از صفحه نمایش به 1600 نیت در حالت HDR می رسد که عملکردی چشمگیر است. ناگفته نماند که این نمایشگر از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند و کنتراست بسیار خوبی دارد. کیفیت این صفحه نمایش بی نظیر است و می توانیم این پنل را یکی از بهترین گزینه های موجود در دنیا بدانیم. قلب تپنده این محصول تراشه M2 Pro اپل با 12 هسته پردازنده (هشت هسته قدرتمند و چهار هسته کم مصرف) و 19 هسته پردازشگر گرافیکی است. این لپ تاپ کارت گرافیک با حافظه مجزا ندارد اما به لطف این چیپست بسیار قدرتمند می تواند بدون هیچ مشکلی از پس کارهای مختلف برآید.
در این نسخه 1 ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت حافظه رم قسمت سخت افزاری را تکمیل می کند. به خاطر داشته باشید که این قطعات همه در قلب تراشه قرار می گیرند و بنابراین امکان تکامل آنها وجود ندارد. البته همین موضوع سرعت بی نظیری را در MacBook Pro M2 Pro 16 اینچی به شما می دهد.
این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت 100 وات ساعت است و با یک بار شارژ می تواند تا 15 ساعت وبگردی یا تا 22 ساعت پخش ویدیو را دوام بیاورد. این بدان معناست که با استفاده متوسط می توانید انتظار شارژ حدود 2 روزه از این لپ تاپ عالی داشته باشید. صفحه کلید عالی، ترک پد با فورس تاچ، حسگر اثر انگشت و آداپتور 140 واتی از دیگر ویژگی های کلیدی بهترین مک بوک 2023 اپل هستند.

مک بوک پرو 14 اینچی M2 Pro
این مدل یکی از بهترین برندهای لپ تاپ اپل در سال 2023 است و به نوعی این لپ تاپ نسخه کوچکتری از مک بوک قبلی است. این دستگاه 1.6 کیلوگرم وزن دارد و حمل آن راحت تر است. علاوه بر این، ضخامت این مدل از تقریباً 17 میلی‌متر به 15.5 میلی‌متر کاهش یافته است تا مک‌بوک پرو 2023 14 اینچی باریک‌تر شود.
این محصول دارای صفحه نمایش 14.2 اینچی است و سایر مشخصات آن دقیقاً مشابه مک بوک قبلی است. البته شاید بد نباشد بدانید که رزولوشن این پنل 3024 در 1964 است که باعث می شود تراکم پیکسلی آن به 254 پیکسل در اینچ برسد که کمی بهتر از لپ تاپ قبلی است.
این مک بوک همچنین از تراشه M2 Pro استفاده می کند که در لپ تاپ قبلی توضیح دادیم. توجه داشته باشید که این نسخه از M2 Pro دارای 12 هسته پردازنده و 19 هسته گرافیکی است، اما می توانید یک مک بوک پرو 14 اینچی با تراشه M2 Pro که شامل 10 هسته CPU و 16 هسته پردازشگر گرافیکی است نیز خریداری کنید. بسته به پیکربندی خریداری شده، 512 یا 1 ترابایت SSD (و حتی مقادیر بالاتر) و 16 گیگابایت رم (یا اعداد بالاتر) در اختیار شما خواهد بود.
اپل یک باتری 70 وات ساعتی برای این مک بوک در نظر گرفته است که می تواند 18 ساعت پخش ویدیو یا 12 ساعت وبگردی دوام بیاورد. توجه داشته باشید که شارژر نسخه M2 Pro با 10 هسته پردازنده و 16 هسته پردازنده گرافیکی معادل 67 وات و شارژر نسخه M2 Pro با 12 هسته پردازنده و 19 هسته پردازنده گرافیکی معادل 96 وات است.
 

rahaomidi

Member
بخش خنده داره این محصول اینه که با 1600 دلار باید رم 8 گیگ بگیری !
دیکتاتوری نوین به سبک اپل
 

hanie9988

Member
مهاجرت به انگلستان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، اطلاعات صحیح و پیگیری مراحل مختلف است. در زیر چند نکته کلیدی برای مهاجرت به انگلستان آورده شده است:

۱. **انتخاب نوع مهاجرت:**
- **کاری:** اگر به دنبال فرصت شغلی هستید، می‌توانید از طریق پیشنهاد شغلی از یک کارفرما یا برنامه Skilled Worker وارد شوید.
- **تحصیلی:** تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی یک گزینه است. می‌توانید از برنامه‌های تحصیلی مختلف مانند Tier ۴ استفاده کنید.
- **خانواده:** اگر اعضای خانواده‌تان در انگلستان زندگی می‌کنند، ممکن است بتوانید از طریق برنامه‌های مهاجرت خانواده وارد شوید.

۲. **آموزش زبان:**
- یادگیری زبان انگلیسی بسیار حیاتی است. بیشتر برنامه‌های مهاجرتی و تحصیلی نیاز به مهارت‌های زبانی معینی دارند.

۳. **تحصیلات و تجربه کاری:** تحصیل در انگلستان
- تحصیلات و تجربه کاری شما می‌تواند در فرآیند انتخاب شغلی یا تصویب ویزا تاثیرگذار باشد.

۴. **پیدا کردن کار یا تحصیل:**
- برای یافتن فرصت‌های شغلی، می‌توانید از وب‌سایت‌های استخدام محلی یا بین‌المللی استفاده کنید.
- برای تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی، باید شرایط ثبت‌نام را بررسی کنید و مدارک مورد نیاز را فراهم کنید.

۵. **پروسه مهاجرت:**
- پروسه‌های مهاجرت به انگلستان بسته به نوع مهاجرت شما ممکن است متغیر باشند. برنامه‌های کاری، تحصیلی یا خانواده می‌توانند مراحل مختلفی داشته باشند.

۶. **پشتیبانی مالی:**
- برخی از برنامه‌های مهاجرت به انگلستان نیاز به اثبات پشتیبانی مالی دارند. این به منظور تضمین آن است که شما قادر به تأمین هزینه‌های زندگی خود در انگلستان هستید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا