بهترین لوسیون‌های بدن کدامند؟

nilojahani

New Member
body-lotion_w500_h500.jpg

بدون شک داشتن پوشش و لباسی پسندیده کارایی به سزایی در معاشرت‌ها و تعاملات اجتماعی خواهد داشت به همین دلیل بسیاری از کسان برای پوشش خویش به پیگیری لباس‌های برازنده و زیبا هستند چرا که پوششش زیبا و آراسته، نما کسان را دوست داشتنی‌‌تر می‌کند. ولی علاوه بر لباس، موارد زیاد زیادی در زیبایی افراد نقش دارد که یکتا از این موارد داشتن پوستی شاداب و جوان است. آیا شما الی کنون به سلامت و جوانی پوستتان اهمیت داده‌اید؟

پوستی جوان و عاری از چین و چروک، نما صورت و بدن را زیباتر می‌کند. این روزها بسیاری از خانم‌ها و آقایان به پیگیری رهسپار برای رهایی از خستگی و چروک‌های پوستی خود هستند و برای فرار از این دشواری ها به درمان‌های مشکل و البته گران بها روی می‌آورند، چنانچه می‌توان با مراقبت‌های به هنگام از پوست از بروز چین و چروک، خشکی و پیری زودرس بازدارندگی نمود. اگر این جستار به احد از دغدغه‌های فکری شما هم تبدیل شده است، در این نوشتار با ما همراه شوید تا در ادامه شما را با بهترین لوسیون‌های تن آشنا کنیم. بدون شک لوسیون بدن نقش به سزایی در تامین زیبایی و طراوت پوست دارد.

چرا باید از لوسیون تن بهره‌گیری کنیم؟

همان طور که می‌دانید پوست بدن در فصل‌های مختلف و آب‌ و هوای متغیر، حالت‌های متفاوتی خواهد داشت. بسیاری از افراد در ماه‌های سرد سال پوستی خشک پیدا می‌کنند که بسیار گزند پذیر است و خیلی زود دچار چین و چروک می‌شود. برای خلاصی از خشکی و چین و چروک های پوستی باید از لوسیون های مناسب بهره‌گیری کرد چرا که یک لوسیون مرغوب و مطلوب، نم پوست را تامین می‌کند و به آن نرمی و لطافت می‌بخشد.
علاوه بر تاثیرات فصل و آب و هوا بر پوست، افزایش سن و مرض از دیگر موارد مهم در بروز دشواری ها پوستی به حساب می‌آیند. در سنین میانسالی، رطوبت پوست تفریق پیدا کرده و خشک می‌شود که این خشکی در طویل مدت موجب بروز چین و چروک‌ها می‌شود. به کارگیری یک لوسیون تن مناسب می‌تواند این نم از دست رفته را تا مرز بسیار زیادی جبران نماید. بعد اینجاست که خرید از ایبی آن هم یک لوسیون جذاب، لازم می شود.
بسیاری از بیماران از دسته مبتلایان به دیابت همواره در خطر خشکی پوست پیمان دارند. این دسته از افراد هم باید به طور همیشگی و روزانه از لوسیون استفاده کنند و بستر مناسبی را برای بازسازی پوستشان تامین کنند.

خرید یک لوسیون مناسب را فراموش نکنید!

بدون شک استفاده از یک لوسیون بدن مرغوب و پسندیده که از جانب سازمان خوراک و داروی آمریکا تائیدیه داشته باشد، کیفیت و زیبایی پوست تن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد که چگونه میتوان به قصد خرید لوسیون تن با کیفیت، اصل و خارجی اقدام کرد؟ ما در ادامه برخی از راه‌های رایج را بیان خواهیم کرد:
خرید از ebay
خرید از سایت آمازون (امارات، آمریکا، انگلیس)
خرید از علی اکسپرس

آشنایی با بهترین انواع لوسیون بدن

حتما لغایت اینجای مقاله متوجه مزایای لوسیون‌ها برای پوست شده‌اید که یک لوسیون بدن مرغوب می‌تواند چین و چروک‌های پوست را برطرف نماید و آبرسانی و نرم کردن پوست را سپریدن دهد. ما در ادامه این مقاله بعضی از لوسیون‌های پرطرفدار عالم را به شما شناسایی خواهیم کرد تا دستتان برای خرید مفتوح باشد.

1. لوسیون آلترا مویسچر

آلترا مویسچر که به برند اُلای تعلق دارد، احد از بهترین و پرطرفدارترین لوسیون‌های جهان به حساب می‌آید. بهره‌گیری مداوم از این لوسیون موجب از بین رفتن چین و چروک‌های عمیق پوست می‌شود. ضمن اینکه آبرسانی و لایه برداری از دیگر مزایای به کارگیری لوسیون آلترا مویسچر به حساب می‌آید.

اگر پوست بسیار خشکی دارید، می‌توانید این لوسیون دوست داشتنی برند اُلای را امتحان کنید. تاثیرگذاری این لوسیون به قدری بالاست که ازآن برای برطرف کردن خشکی‌های بیش از اندازه آرنج و زانو نیز استفاده می‌شود.

2. لوسیون تن نیوآ

کمتر کسی پیدا می‌شود که با برند NIVEA آشنایی نداشته باشد چرا که سال‌های زیادی از کار و جنبش این برند در عرضه محصولات آرایشی- بهداشتی می‌گذرد. اما بگوییم از لوسیون تن نیوآ که با تامین رطوبت لغایت 24 ساعت از پوست تن شما نگهداری خواهند کرد و نرمی پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ساختاره تولیدی این لوسیون از روغن بادام بهره‌گیری شده است و باید بدانید که روغن بادام برای تامین رطوبت پوست و برطرف کردن خشکی زیاد مناسب است.

3. لوسیون بدن ویکتوریا سکرت

لوسیون تن Aqua kiss New که به برند ویکتوریا سکرت تعلق دارد، یگانه از محبوب‌ترین‌ها در گیتی به حساب می‌آید. این لوسیون با قابلیت نمور کنندگی بالا از گونه ها پوست محافظت می‌کند. این لوسیون با در بر داشتن ویتامین‌های E ،C و آنتی اکسیدان‌ها در ترکیب خود، تمامی نیازمندی‌های پوست تن را تامین می‌نماید.

لوسیون Aqua kiss New پوستی مخملی و زیبا را برایتان به هستی می‌آورد. این لوسیون ویژگی آبرسانی دارد و با رایحه نکوداشتن که دارد لغایت 24 ساعت از پوست بدنتان محافظت خواهد کرد.

3. لوسیون نمور کننده ایزودرم

اگر به دنبال یک لوسیون پسندیده برای پوست‌های آکنه‌ای هستید، لوسیون برند ایزودرم را امتحان کنید. استفاده از عصاره چای بامبو در ساختاره این لوسیون، خاصیت فوق العاده‌ای به آن بخشیده است، به علاوه اینکه هستی ویتامین‌های A ،E و F در این لوسیون، سلامت بی‌نظیری را برای پوست به به اتفاق دارد.

بسیاری از افراد، لوسیون نمدار کننده ایزودرم را به خاطر خاصیت آبرسانی فوق العاده‌اش می‌شناسند. این لوسیون برای افرادی که همواره به تعقیب جوانی و زیبایی پوستشان هستند، برگزیدن ایده‌آلی خواهد بود که مایه ترمیم پوست می‌شود و التهابات پوستی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

4. لوسیون بدن QV

مدتی است که نام محصولات QV به خاطر کیفیت بالایشان بر سر زبان‌ها افتاده است. گرد از این محصولات با کیفیت، لوسیون بدن است که از ترکیب موادی از دسته لانونین و روپلین گولیکول تهیه شده است که این ترکیب عالی، تاثیر بسیار زیادی بر پوست می‌گذارد و مایه از بین رفتن چروک، ناراحتی‌های پوستی، خشکی و گزند دیدگی‌ها می‌شود. اگر پوست بسیار حساسی دارید و یا به بیماری پسوریازیس مبتلا هستید، می‌توانید از لوسیون تن QV استفاده کنید چرا که خشکی و حساسیت‌های پوستی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

در پایان برای شمایی که دوست دارید لوسیون بدنتان را از خارج از کشور خریداری کنید باید بگوییم که سایت‌های زیادی هستند که می‌توانند خرید شما را از آمازون یا سایت‌های دیگری که در کشورهای خارجی در حال فعالیت‌اند اتمام دهند که یگانه از این سایت‌ها چارسوق است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا