%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B4.jpg

با توجه به مقالات ارائه شده گذشته، تمامی مطالبی که در مورد یک فرش ماشینی و خرید آن و نحوه تشخیص اصل بودن محصول و دیگر موارد را لازم بود بدانیم، بیان نموده ایم. حال برای تنوع در مطالب ارائه شده و جلوگیری از کسل کننده شدن قسمت آموزشی فروشگاهمان می خواهیم به این موضوع بپردازیم که دلیل خرید از فروشگاه اینترنتی قالیکده البرز چیست و چرا باید از آن خرید نماییم؟ در ابتدا توضیحی کوتاه در مورد شرایط خرید از این فروشگاه داده و پس از آن با نتیجه گیری کلی مطالب را خاتمه می دهیم.

شرایط خرید اینترنتی از فروشگاه فرش قالیکده البرز​

بهتر است قبل از هر گونه اقدامی نسبت به سفارش محصول و خرید از فروشگاه ما، ابتدا مطالب زیر را با دقت تمام مطالعه نموده سپس نسبت اقدام به خرید فرمایید.
%D9%85%D9%88%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2.jpg
1-یکی از شرایط خرید خرید فقط به صورت نقدی می باشد اما با قیمت بسیار بسیار مناسب که دلیل این کاهش قیمت را می توان عرضه مستقیم کالا از کارخانه و حذف دلالان و واسطه ها و همین طور حذف هزینه های نمایشگاهی دانست.
2- قیمت هایی که شما در سایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما مشاهده می نمایید مقطوع بوده و همان قیمت درب کارخانه می باشد.
3- هزینه ارسال تمامی محصول خریداری شده از فروشگاه ما به تمام نقاط کشور، از شهر کاشان تا باربری شهر مورد نظر به صورت رایگان می باشد.
4- هزینه ارسال کالا از طریق تیپاکس البرز به شهرهایی که تحت پوشش تیپاکس، رایگان نبوده و شامل هزینه ای اندک می شود.
5- ارسال و تحویل فرش ماشینی در کرج و سراسر کشور تا درب منزل به صورت رایگان بوده و حمل و نقل آن با ماشین های شرکت صورت می گیرد.
6- برای یک سری از مشتریان که فرش های خاص را سفارش می دهند مانند فرش ماشینی با سایز کوچک و یا فرش سجاده ای برای مساجد؛ محصولات دخواستی پس از مدت زمان تعیین شده (حداکثر تا 10 روز) فرش های سفارشی به باربری های طرف قرارداد تحویل داده می شود.
7- مشتریان و خریدارانی که در کرج و یا شهرهای دیگر قرار دارند می توانند به منظور تنظیم فاکتور محصول خریداری شده خود به نمایشگاه های شرکت که آدرس و تلفن تماس آنها در سایت موجود می باشد، مراجعه نمایند.
9- کاربران عزیز به منظور ثبت سفارش مشخصات فرش مورد نظر خود باید ، نام طرح به همراه سایز آن و تعداد مدنظر خود را به علاوه آدرس ، تلفن ، نام و نشانی تحویل گیرنده به سایت ما و یا آدرس تلگرام ما پیام دهید. مشاوران ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند با شما در ارتباط هستند.
شما می توانید خریدی عالی و مطمئن را بهترین فروشگاه فرش یعنی قالیکده البرز تجربه کنید . امید است که بتوانیم در راستای تعالی و حفظ حقوق مصرف کنندگان گامی استوار برداریم. در ادامه باید بیان داریم که فروشگاه قالیکده البرز به منظور فراهم آوردن نقطه ای امن در خرید برای کاربران تمامی محصولات موجود در سایت خود را همراه با شرایطی از جمله دارا بودن ضمانت نامه معتبر کتبی ، بیمه نامه ، ضمانت عودت وجه در صورت وجود هر گونه مشکل ، تضمین قیمت و کیفیت مناسب ، ارسال رایگان و غیره ارائه می دهد.
هدف ما تولید و عرضه فرش ماشینی در طرح و رنگبندی متنوع، با درجه کیفیت یک ممتاز و قیمت مناسب به منظور رفع نیاز و جلب رضایت مشتریان و کاربران می باشد. امید است با خرید از محصولات فروشگاه قالیکده البرز لبخند رضایت بر لبان شما عزیزان بنشیند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا