بهترین عطر های پرفروش در ایران

hilandsk

New Member
عطر آزارو



وریس آزارو در تونس از پدر و مادر ایتالیایی به دنیا آمد. سال های کودکی و نوجوانی آنجا در میان آفتاب و دریا و رنگ های روشن و بوهای هیجان انگیز سپری شد... زندگی مدیترانه ای!

لوریس آزارو از طریق الهام با همسر آینده خود میشل کارسی آشنا شد. او صدای میشل را بازی می کند. او همچنان برای میشل جواهرات، کیف های تزیین شده و وسایل دیگر خلق می کرد و پس از مدتی آثار او مورد توجه زنان تحصیل کرده و زیبا قرار گرفت. داستان او اینگونه آغاز می شود…

لوریس آزارو برند آزارو را در سال 1967 برای مجموعه ای از لباس های روشن، سرگرم کننده، نرم و موج دار تاسیس کرد. این لباس کاملا جدید بود و در تضاد با لباس های مشکی کوتاهی بود که در آن زمان مد بودند. او فورا مورد توجه قرار گرفت. در سال 1968، او یک خانه طراحی مد و خیاطی زنانه را در خیابان 65 افتتاح کرد. فاوبورگ سن آنور امروزه این آدرس مرکز صنعت مد آزارو نیز می باشد.

در جستجوی احساسات جدید، آزارو عطرهای خود را با همکاری با استعدادترین سازندگان این صنعت تولید می کند. این برند با پیروی از استادان عطرساز همواره سعی در ارتقای کیفیت دسته های اصلی عطرها، دقت در روش های خود و حوصله و توجه به مواد اولیه اصلی و برتر داشته است.

Azzaro Pour Homme یکی از پرفروش ترین عطرهای تاریخ برند آزارو است.

برای خرید عطر آزارو وب سایت هایلند انواع و اقسام مدل ها با قیمت های مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.



عطر آرماف



برند ادکلن آرماف یک شرکت عطر و ادکلن اصالتاً اماراتی و واقع در کشور امارات متحده عربی است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن می باشد. طراح آرماف 68 عطر را در کارنامه عطر خود ثبت کرد که در سال 2014 طراحی و تولید شدند.

شرکت آرموف یا عطرهای استرلینگ، محصولات آرموف را به دو روش به فروش می رساند:

معمولا آرماف اماراتی بی کیفیت و آرماف فرانسوی مرغوب و محصولات ما اکثرا از همین نوع هستند.

برند آرماف با ادکلن Club de Noit Intense که یک کپی بسیار موفق و مقرون به صرفه از ادکلن Creed Ontos بود و تا به امروز هم پرفروش است به شهرت رسید. از معروف ترین آثار این برند می توان به Armaf Tres Novit (مشابه Creed Green Irish)، Armaf Ventana (مشابه Dior Savage)، Armaf Club de Nuit برای زنان (مشابه Chanel Coco Mademoiselle)، Armaf Vanity Femme Essence (مشابه با Lancome Lavie Bell)، Armaf Derby Clubhouse Blanche (شبیه به Creed Silver Mountain) و ... اشاره کرد.



عطر کنزو



کنزو یک خانه مد ژاپنی است که در سال 1970 توسط طراح کنزو تاکادا تاسیس شد. کنزو به عنوان یکی از اولین دانشجویان پسر در کالج مد بونکای توکیو تحصیل کرد و در سال 1964 توکیو را به مقصد پاریس ترک کرد. او در سال 1970 اولین بوتیک پاریسی خود به نام Jungle Jeep را تأسیس کرد. کنزو با معرفی مد ژاپنی به سایر نقاط جهان شناخته می شود و طرح های منحصر به فرد او نشان دهنده ادغام خطوط سنتی ژاپنی با طبیعت و تأثیرات چندفرهنگی است.

بخش Kenzo Parfums در سال 1987 ایجاد شد، اگرچه کینگ کونگ در سال 1978، اولین عطر کنزو، نشان می دهد که طراحان علاقه مند به نوع خاصی از عطر بودند تا پوست جنگل های جیپ را قبل از عرضه آن حفظ کنند. اولین انتشار رسمی کنزو، کنزو پرفیوم برای زنان در سال 1988 بود. بعداً به ça send beau (به معنی بوی خوب) تغییر نام داد. از آن زمان، این شرکت شروع به فروش عطرهای موفق برای زنان و مردان، از جمله Flower by Kenzo، برند این شرکت کرده است.



عطر آنجل



این عطر بی نظیر و بی نظیر با رایحه ای ماندگار در سال 1992 وارد بازار شد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. Olivier Cresp و Yves de Chirin این عود زیبا و ماندگار را درست کردند.

بطری عطر Thierry Mugler Angel Shooting Star دارای نگین های آبی و ویژگی های ظریفی است که نور ابزار را منعکس می کند.

عطر آنجل در بطری های قابل شارژ مجدد عرضه می شود. این عطر با طرحی شرقی-خوشمزه (شرقی-غذایی) از ترنج، میوه های استوایی، پرالین، وانیل، کارامل و پاتچولی تشکیل شده است.

پیام این عطر:

Angel از رایحه ای هماهنگ و لطیف از وانیل و نعناع هندی بدست می آید.

موگلر از خاطراتش از کارناوال، طعم گل ختمی، پشمک و بادام گفت: این خاطرات الهام بخش خلق این عطر بوده است.



عطر شنل



شنل یک خانه مد است که در سال 1910 توسط گابریل شانل (که برای دوستانش با نام کوکو شناخته می شود) تاسیس شد. شانل با ظاهر ساده، ظریف و جاودانه خود انقلابی واقعی در دنیای مد ایجاد کرد. او یکی از اولین نویسندگانی بود که شلوار زنانه را معرفی کرد و به‌عنوان خالق اصلی «ژاکت سیاه کوچک» شناخته می‌شود. تا زمان مرگش در سال 1971، خانم Schnell و مدیر خلاق شرکت طراحی. کارل لاگرفلد در سال 1983 مدیریت طراحی را بر عهده گرفت.

Chanel اولین بار با عطر معروف Chanel N°5 که اولین بار در سال 1921 عرضه شد، انقلابی مشابه در دنیای عطر ایجاد کرد. عطر شنل به لطف تبلیغات خلاقانه و تأیید افراد مشهور، در حالی که جذابیت مدرن خود را حفظ می کند، همچنان پرفروش ترین عطر در سراسر جهان است. Chanel N°5 و بسیاری از قدیمی ترین و ماندگارترین عطرهای خانه توسط Ernest Beux خلق شده اند. او از سال 1978 عطرساز Chanel Jacques Polge بوده است.

عطر Chanel Coco Mademoiselle یکی از معروف ترین عطرهای برند Chanel است که انقلابی در صنعت عطر ایجاد کرد.



عطر آمواج



رایحه های آمواج بمدت 35 سال طنین افکن میراث شگفت انگیز و برتری صنعت عطرسازی بود. آمواج بعنوان یک برند بین المللی از عطرهای تجملی، همواره نسبت به بهبود و توسعه عطرهای با ترکیبات عالی که صرفاً با استفاده از با کیفیت ترین افزودنیهای کمیاب و اشرافی از اقصا نقاط جهان وفادار مانده است. آمواج با مدیریت اجرایی "دیوید کریک مور" رویکردی ابتکاری و فوق العاده خلاقانه را در قبال تمامی تولیداتش اتخاذ نموده است. از سال 2006 به بعد، کریک مور و کریستوفر چانگ معروف به مدیر خلاق به اتفاق یکدیگر آمواج را نوسازی نموده و آن را تا سطح یک برند معاصر، اشرافی و مورد پذیرش جهانی ارتقاء دادند. امروزه شهرت آمواج به یکپارچگی خلاقانه و انکارناپذیر آن است.

کیفیت عطرهای آمواج بر اساس راهنمائیهای الهام بخش کریستوفر چانگ ارتقاء یافته و مطابق ترکیبات فرموله شده توسط عطرسازان معتبر و معروف جهان در پاریس، گرس، ژنو و نیویورک ساخته می شوند. عطر سازانی را که چانگ برای کار انتخاب نموده دارای یک درک ذاتی از نحوه تفسیر راهنمائیهای الهام بخش او می باشند، کسانی که از برندی حمایت می کنند که مسیر خودش را طی می کند و نه برندی که گله وار از دیگران تبعیت می کند.

فهرست رایحه های خوش آمواج شامل تنوع گسترده ای از عطریات است که در قالب چهار مجموعه محصول مین لاین , لایبرری, میدنایت فلاور, سکرت گاردن عرضه می شود. این چهار مجموعه گنجینه ای از خلاقیت را به نمایش می گذارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا