بهترین طراح دکوراسیون اداری در تهران با گارانتی 5 ساله

طراحی و دکوراسیون اداری در تهران

اگر قصد طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار خود را در تهران دارید، پیشنهاد می شود از خدمات یک شرکت مهندسی معتبر و مجرب در این زمینه بهره مند شوید. زیرا طراحی دکوراسیون اداری باکیفیت در افزایش راندمان کاری در ادارات و سازمان ها تاثیر بسزایی دارد. زیرا بسیاری از کارمندان بخش قابل توجهی از وقت خود را در اداره و محل کار خود می گذرانند. بنابراین ظاهر جذاب و کاربردی بودن فضای اداری نقش مهمی در افزایش روحیه کارکنان دارد. به عبارتی اگر دکوراسیون اداری به صورت کاربردی و ایده آل طراحی شود از کسالت افراد جلوگیری می شود.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی اداری

در حال حاضر طراحی دکوراسیون داخلی اداری به عنوان یکی از نکات مهم و اساسی در مدیریت محل کار و دفاتر مختلف شناخته می شود. به گونه ای که اهمیت بسیار زیاد این بازسازی منجر به ایجاد راه های جدید بسیاری برای بهینه سازی فضای اداری و همچنین زیبایی و جذابیت دفاتر شده است. بنابراین با توجه به عناصر جذاب و متنوع دکوراسیون فضای اداری می توان با توجه به ابعاد و زمینه کاری دفاتر از بهترین عناصر دکوراسیون استفاده کرد.



برخی از سبک های دکوراسیون مورد استفاده برای طراحی و دکوراسیون اداری در تهران عبارتند از:

سبک مدرن

سبک مدرن یکی از محبوب ترین و ایده آل ترین سبک های طراحی برای دفاتر اداری است. در این سبک همانطور که از نام آن پیداست از عناصر مدرن برای طراحی فضای اداری استفاده می شود. بنابراین استفاده از سبک مدرن برای طراحی داخلی فضای اداری نظم و آرامش قابل توجهی را در آن ایجاد می کند.

تمامی اجزای مورد استفاده در طراحی داخلی اداری به سبک مدرن مانند مبلمان، میز، نورپردازی و .... از طبیعت مدرن پیروی کنید

البته علاوه بر عناصر به کار رفته در طراحی مدرن، چیدمان و طراحی قسمت های مختلف مانند سقف، دیوار، پنجره و ... نیز حائز اهمیت است. نیز مدرن خواهد بود.



سبک کلاسیک

طراحی کلاسیک یکی از سبک های بدیع و تاثیرگذار در طراحی داخلی فضاهای اداری محسوب می شود.

در اجرای این سبک از چیدمان وسایل گرفته تا استفاده از وسایل و المان های مختلف همگی از قوانین سبک کلاسیک پیروی می کنند.

در طراحی فضای اداری به سبک کلاسیک، برخلاف سبک مدرن، حس سنتی و نوستالژیک وجود دارد.

البته این نشان دهنده قدمت تجهیزات و طراحی به کار رفته در ساختمان اداری نیست. به‌جای توسل به سبک کلاسیک، می‌توان از لوازم جدید و مدرن با چیدمان سبک کلاسیک برای دکوراسیون داخلی ساختمان نیز استفاده کرد.



برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



نکات مهم در دکوراسیون داخلی اداری

مهمترین عوامل طراحی اداری و دکوراسیون داخلی در تهران عبارتند از:



انتخاب مبلمان مناسب


هنگام خرید مبلمان اداری، اطمینان حاصل کنید که کارکنان هنگام استفاده از آن، آسایش و آرامش کامل داشته باشند.

در عین حال ابعاد میز، صندلی و مبلمان را طوری انتخاب کنید که با آناتومی بدن کارمندان مطابقت داشته باشد. تا کارکنان پس از استفاده مداوم از این دستگاه ها خسته نشوند و دچار درد کمر و ستون فقرات نشوند.



علم رنگ

رنگ یکی از مهمترین عوامل موثر در طراحی داخلی فضای اداری است. پس با توجه به نقش تاثیرگذار رنگ در دکوراسیون اداری پیشنهاد می کنیم در طراحی داخلی این فضا از دو رنگ استفاده کنید. پس یکی از رنگ ها را از رنگ های شاد و دیگری را از رنگ های خنثی مانند سفید یا خاکستری انتخاب کنید.



استفاده از فضای سبز

یکی از ایده های جذاب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی اداری استفاده از گل و گیاه مناسب و ایجاد فضای سبز در ساختمان اداری است.

زیرا استفاده از گیاهان در فضای اداری علاوه بر جذابیت بصری و زیبایی منحصر به فرد، نقش موثری در افزایش روحیه کارکنان دارد. از طرفی گیاهان مورد استفاده در فضای اداری باعث تصفیه هوا و ایجاد نشاط و خلوت در ساختمان های اداری می شوند.



یک فضای استراحت ایجاد کنید

یکی از مهم ترین نکات چیدمان اداری و دکوراسیون داخلی در تهران، اختصاص فضایی آرام و راحت به کارکنان برای استراحت کوتاه مدت و همچنین صرف میان وعده است.

بنابراین توصیه می کنیم فضایی دلپذیر شامل مبلمان راحت و میز کوچک در کنار گیاهان زینتی و تابلوهای شاد را برای استراحت کارکنان اداری در نظر بگیرید.



از یک تیم طراحی متخصص کمک بگیرید

اگر می خواهید بهترین طراحی داخلی را برای فضای اداری اجرا کنید، لازم است از یک تیم طراحی متخصص در این زمینه کمک بگیرید. زیرا در دکوراسیون داخلی فضای اداری، طراحی فضاهای مختلف باید به صورت مستدل و استاندارد طراحی شود. بنابراین برای اجرای جذاب و کاربردی طراحی داخلی دفتر کار به دانش، مهارت و خلاقیت متخصصان این حرفه نیاز خواهید داشت.

طراحان داخلی فضای اداری با در نظر گرفتن ابعاد و نوع کاربری فضا، بهترین و خلاقانه ترین طراحی را برای ساختمان اداری انجام خواهند داد. به طوری که این طراحی علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی ساختمان، از فضای اداری مفید نهایت استفاده را می برد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم پروژه طراحی داخلی ساختمان اداری خود را به طراحان، مهندسان و معماران حرفه ای و متخصص پارس پارتیشن بسپارید.



گارانتی و خدمات


در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون اداری در تهران و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا