بهترین شرکت ارائه خدمات اکتیو در تهران

taraznet

Member

شرکت ترازنت بهترین شرکت ارائه خدمات active در تهران، تاکنون به برندها و شرکت‌های گوناگونی ارائه خدمت کرده است. برای دریافت لیست خدمات اکتیو ترازنت کافی است با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید.​

حفظ امنیت در ارائه خدمات اکتیو​

حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات و داده‌های موجود در هر شبکه یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای نشان داد. شرکت ترازنت با سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع خدمات شبکه توانسته است تمام پروتکل‌های حفظ محرمانگی اطلاعات را حذف کند.
فارغ از نوع ارائه خدمات، مهم‌ترین موردی که باید در زمان پیاده سازی یک شبکه و ارائه خدمات شبکه به آن توجه داشته باشید، حفظ امنیت اطلاعات است. شرکت ترازنت برترین ارائه دهنده خدمات اکتیو شبکه در تهران و دیگر شهرها در حال حاضر توانسته است بهترین روش‌های جلوگیری از درز اطلاعات را در هنگام اجرای خدمات پیاده سازی کند.

مراحل اجرای اکتیو شبکه​

یپاده سازی و اجرای اکتیو شبکه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. برسی اولیه تا پشتبانی از خدمات ارائه شده، مراحلی است که باید برای پیاده سازی یک شبکه به درستی انجام شود.

بررسی اولیه و نیاز سنجی​

اولین بخش در زمان پیاده سازی اکتیو شبکه، بررسی اولیه و نیاز سنجی است. در این مرحله نیاز است که اکتیوکار شبکه به صورت کامل بررسی‌های مورد نیاز را انجام دهد و پس از آن با نیاز سنجی دقیق خدمات اکتیو شبکه را پیاده سازی کند.

آینده نگری در ارائه خدمات شبکه​

منظور از آینده نگری داشتن دید مناسب و حرفه‌ای به ارائه خدمات شبکه است، شرکت‌های کمی دید بلند مدتی به ارائه خدمات خود دارند. فرض کنید یک شبکه پس از پیاده سازی نیاز به اضافه کردن یک کلاینت جدید داشته باشد، تصور کنید که پیاده سازی خدمت نصب آنتی ویروس در شبکه نیاز باشد که چند ماه دیگر برای یک کلاینت دیگر نیز پیاده سازی شود، آیا به خوبی در رابطه با آینده یک الی دو سال دیگر این شبکه فکر شده است؟ آیا این شبکه به زودی نیاز دیگری نخواهد داشت؟ داشتن آینده نگری در ارائه خدمات شبکه باعث می‌شود که از هزینه‌های اضافی در زمان پیاده سازی مجدد شکبه جلوگیری شود.

اجرای خدمات​

در این مرحله و با توجه به نیاز شبکه و گفته‌های سازمان یا شرکت، اقدام به پیاده سازی خدمات می‌کند. در صورتی که به خدمات اکتیو شبکه دارید کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرد.

سنجش کیفیت خدمات​

پس از پیاده سازی و ارائه خدمت نوبت به سنجش کیفیت می‌رسد، شرکتی که پس از ارائه خدمات اکتیو شبکه خود اقدام به تست و سنجش کیفیت خدمات خود نمی‌کند نمی‌تواند به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات شبکه شناخته شود.

پشتیبانی از خدمات ارائه شده​

شرکت ترازنت با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات شبکه، تمامی خدمات خود به مدت زمان یک سال پشتیبانی می‌کند. عدم ارائه خدمات پشتیبانی در زمان پیاده سازی خدمات و پس از آن می‌تواند مشکلات مختلفی را برای شبکه و کلاینت‌های موجود در شبکه به وجود آورد.

تعرفه خدمات اکتیو شبکه در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟​

تعرفه خدمات اکتیو شبکه ۱۴۰۰ پس از مشخص شدن نوع تجهیزات و سرویس‌ های مورد نیاز مشتری با توجه به متراژ محل پروژه تعیین می‌شود.

آموزش اکتیو شبکه به چه صورت است؟​

برای آموزش پیکربندی تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ابتدا باید دوره‌های NETWORK+ را پشت سر بگذارید. برای آموزش مفاهیم تخصصی شبکه ابتدا باید با مفاهیم پایه و ابتدایی آن آشنا شوید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید از یک اکتیوکار شبکه کمک بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا