بهترین روش بخش بندی مدرن با پارتیشن کشویی و نصب سریع

یکی از سبک های مدرن و شیکی که اخیرا بسیار محبوب شده است پارتیشن کشویی است. این محصولات از نظر قیمت نسبتا ارزان بوده و دارای طرح ها و مدل های متفاوتی هستند. پارتیشن کشویی یکی از محصولاتی است که می توانید در همه مکان ها و برای مصارف مختلف از آن استفاده کنید. در ادامه به ارائه مشخصات این محصولات و مدل های مختلف آن ها می پردازیم.برای اطلاع از قیمت پارتیشن کشویی به وبسایت پارس پارتیشن مراجعه کنید .

پارتیشن کشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

علاوه بر افکار جامعه، مدرنیسم در تزئینات ساختمان ها و مصالح ساختمانی نیز تأثیر گذاشته است. امروزه ایجاد فضایی آرام و صمیمی در نهایت یکی از نیازها و خواسته های افراد جامعه است. یکی از مدرن ترین و ساده ترین ابزارها برای ایجاد محیطی زیبا و ساده، پارتیشن ها هستند. از پارتیشن ها برای جداسازی فضاها استفاده می شود و ظاهر زیبایی دارند. اگر فضای ساختمان شما کوچک است، یکی از بهترین طرح های پارتیشن برای استفاده، پارتیشن کشویی است. این پارتیشن ها به راحتی جمع می شوند و می توانند فضای وسیع و وسیعی را در اختیار شما قرار دهند و در مواقعی که نیاز به محیطی خصوصی و آرام دارید می توانید پارتیشن را باز کرده و از فضای ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید. پارتیشن های کشویی جزء دسته پارتیشن های کشویی هستند. یکی از مزیت های اصلی پارتیشن های کشویی نصب سریع آنهاست. با استفاده از پارتیشن بندی اولیه می توانید ظاهری جذاب به ساختمان خود ببخشید. پارتیشن های کشویی می توانند گزینه خوبی برای پارتیشن بندی خانه باشند.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

انواع پارتیشن های کشویی

پارتیشن های کشویی طرح های متفاوتی دارند و این مدل از پارتیشن های متحرک را می توان از مواد مختلفی ساخت. این مدل از دیوارهای جداکننده می تواند جایگزین ارزانی برای دیوارهای گچی باشد. از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های پارتیشن کشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن کشویی شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از محصولات مدرن و پرطرفدار در بازار است. اکنون امکان تولید پارتیشن های کشویی شیشه ای وجود دارد. همانطور که مشخص است مهمترین ماده ای که برای تولید این محصولات استفاده می شود شیشه است. برای تولید این محصولات بسته به سلیقه، کاربرد و بودجه می توان از طرح های مختلف شیشه استفاده کرد. یکی از مهمترین مزایای پارتیشن شیشه ای کشویی نورپردازی محیط و استفاده از نور طبیعی می باشد. استحکام شیشه ای که در ساخت این محصولات استفاده می شود باید به گونه ای باشد که در اثر ضربه ها و نیروهای عادی ناشی از فعالیت های دوباره کاری، ترک نخورد و نشکند. هر چه کیفیت و ضخامت شیشه های استفاده شده در ساخت پارتیشن بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. پارتیشن شیشه ای متحرک یکی از محبوب ترین و مدرن ترین محصولات موجود در بازار می باشد.



پارتیشن چوبی کشویی


پارتیشن کشویی چوبی زیبایی بصری منحصر به فردی را در دفتر یا منزل شما ایجاد می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن چوبی سبک بودن، مقرون به صرفه بودن، سهولت در نگهداری و نظافت آن می باشد. وزن سبک پارتیشن های کشویی چوبی، نصب و جابجایی آنها را برای افراد راحت تر کرده است. البته در هر صورت بهتر است برای جابجایی و نصب پارتیشن اداری از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

از دیگر مدل های این محصولات می توان به پارتیشن های کشویی چرم، ام دی اف و آلومینیومی اشاره کرد.

از پارتیشن های کشویی می توان به عنوان پارتیشن خانگی یا اداری استفاده کرد.



قیمت پارتیشن های کشویی

قیمت پارتیشن های کشویی ارزان تر از پارتیشن های ثابت است. یکی از دلایل ارزان بودن آن، نصب آسان و وزن سبک آن است. اما به طور کلی قیمت پارتیشن کشویی به نوع متریال ساخت پارتیشن، اندازه، مدل و طرح آن بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت پارتیشن چوبی کشویی بیشتر از پارتیشن آلومینیومی است.

بنابراین از آنجایی که پارتیشن های کشویی قیمت های متفاوتی دارند، بهتر است قبل از خرید با کارشناسان پارس پارتیشن مشورت کنید. انتخاب پارتیشن اداری مناسب برای فضا می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط و کاربردی بودن آن داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



مزایای نصب پارتیشن کشویی

همانطور که قبلا ذکر شد، پارتیشن های کشویی در دسته پارتیشن های دارای ریل متحرک قرار می گیرند. پارتیشن های کشویی روی یک ریل آلومینیومی در سقف یا کف حرکت می کنند و فضایی را در ادارات و منازل از هم جدا می کنند.

پارتیشن ریلی کشویی یکی از مناسب ترین و مجلل ترین گزینه ها برای نصب در مکان هایی مانند مشاغل، فروشگاه ها، سالن های ورزشی، آرایشگاه ها و رستوران ها می باشد. این پارتیشن ها علاوه بر زیبایی و تفکیک فضا، مزایا و ویژگی های دیگری نیز دارند. در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات پارتیشن های کشویی تولید شده در پارس پارتیشن آشنا کنیم:

این محصولات بسیار منعطف بوده و در مکان های مختلف قابل استفاده هستند.

قابلیت نصب و جابجایی آسان و سریع را دارد

استحکام و طول عمر بالا

وزن سبک

مقاوم در برابر حرارت، رطوبت و صدا

دارای قابلیت شستشو و نظافت سریع

ظاهری مدرن و زیبا

تنوع در مدل، رنگ و طرح

پارتیشن جمع شونده کشویی

پارتیشن های جمع شونده یا پارتیشن های تاشو یکپارچه نمونه هایی از پارتیشن های کشویی هستند و محصولاتی هستند که برای محیط های کوچک مناسب هستند. این مدل یکی از محصولات مدرن و شیک موجود در بازار است که در انواع چوب، شیشه، آلومینیوم و پی وی سی موجود است. پارتیشن های تاشو و جداشونده را می توان در مدل های ثابت و متحرک ساخت.

پارتیشن آکاردئونی

پارتیشن آکاردئونی یکی از انواع پارتیشن های کشویی می باشد. این محصولات نیز در دسته پارتیشن متحرک قرار می گیرند و می توان آنها را با استفاده از ریل های نصب شده در کف یا سقف مونتاژ کرد. پارتیشن های آکاردئونی را می توان از موادی مانند چوب، ام دی اف یا شیشه نیز ساخت.



گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن کشویی و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا